Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Δεν θα πιστέψετε σε ποιο θρυλικό αυτοκίνητο ανήκει αυτό το πλαίσιο

Ελλάδα 23:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(122) "Δεν θα πιστέψετε σε ποιο θρυλικό αυτοκίνητο ανήκει αυτό το πλαίσιο"
    

Δεν θα πιστέψετε σε ποιο θρυλικό αυτοκίνητο ανήκει αυτό το πλαίσιο

ΝΕΑ

Ένα πλαίσιο από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 επιστρέφει στο προσκήνιο, θυμίζοντας το ξεκίνημα ενός εκ των πιο ιστορικών supercar.

Advertisement
Advertisement

Ένα γυμνό πλαίσιο φτιαγμένο με αναδιπλωμένες λαμαρίνες, διάτρητο από οπές για εξοικονόμηση βάρους, επανεμφανίστηκε έπειτα από δεκαετίες.

Πρόκειται για το πρωτότυπο L105, το οποίο εξελίχθηκε ως σασί P400 και παρουσιάστηκε τότε ως προπομπός ενός νέου τύπου αυτοκινήτων. Φυσικά, αναφερόμαστε στα πρώτα supercar, μία κατηγορία που ήθελε να μεταφέρει τη λογική των αγωνιστικών στους δημόσιους δρόμους.

Το βάρος της δομής και του υποπλαισίου δεν ξεπερνούσε τα 120 κιλά, ενώ στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε ένας ατμοσφαιρικός 4λιτρος V12 με πολλαπλές τροφοδοσίες .

Advertisement
Advertisement

Στα μέσα της δημιουργίας του εμπλέκονταν τρεις νεαροί μηχανικοί, ο Τζιαμπάολο Νταλλάρα, ο Πάολο Σταντσάνι και ο οδηγός δοκιμών, Μπομπ Γουάλας, οι οποίοι γνώριζαν πως η εταιρεία δεν είχε πρόθεση να εισέλθει επίσημα στους αγώνες, οπότε αποφάσισαν να μεταφέρουν την εμπειρία αυτή στο δρόμο.

Το πλαίσιο κατασκευάστηκε από τη Marchesi στη Μόντενα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον πολλών σχεδιαστικών οίκων. Τελικά, μόνο η Bertone ανταποκρίθηκε, με τον σχεδιασμό να ολοκληρώνεται μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και να εγκρίνεται άμεσα.

Το αποτέλεσμα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Γενεύης το 1966, ανοίγοντας έναν νέο ορίζοντα για την ιταλική σχολή και δημιουργώντας την κατηγορία που γνωρίζουμε σήμερα ως supercar.

Advertisement

Το συγκεκριμένο σασί, που σήμερα έρχεται ξανά στο φως, θα εξελισσόταν τελικά στην εμβληματική Lamborghini Miura. Ένα μοντέλο που φέτος κλείνει 60 χρόνια από την παρουσίασή του και για το οποίο η ιταλική μάρκα ετοιμάζει επετειακές δράσεις.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Σχέδιο για απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό τις πρωινές ώρες

Η Alpine θέλει να κάνει τα roadster ξανά μόδα

Ο κινητήρας του Ford Puma έχει μέγεθος όσο ένα φύλλο Α4