CyberHammer: Η Tesla «θρυμματίζει» τη λογική στο μάρκετινγκ!
ΝΕΑCyberHammer: Η Tesla «θρυμματίζει» τη λογική στο μάρκετινγκ!
ΝΕΑΗ αλήθεια είναι ότι η εταιρεία του Ίλον Μασκ ουδέποτε είχε… τυπική σχέση με την προώθηση των προϊόντων, αλλά αυτή τη φορά το τερμάτισε.
Εκ πρώτης όψεως, το CyberHammer –εμπνευσμένο από το Tesla Cybertruck– είναι ένα εντυπωσιακό εργαλείο, το οποίο πιθανότατα να μην χρησιμοποιηθεί ποτέ από τον ιδιοκτήτη, αλλά να αποθηκευτεί σε επειδή φέρει το εμπορικό σήμα της εταιρείας.
WHAT CAR
Η Tesla ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει μόλις 800 πολυτελή σφυριά για τους εκλεκτούς πελάτες της, με την ειδοποιό διαφορά ότι δεν… μπορούν να τα αγοράσουν, αλλά θα πρέπει να τα κερδίσουν! Με ποιον τρόπο;
Το πρόγραμμα παραπομπής της Tesla παρέχει στους κατόχους μοντέλων της κωδικούς, που μπορούν να δώσουν σε φίλους. Όταν κάποιος αγοράζει ένα Tesla με κωδικό ιδιοκτήτη, ο τελευταίος λαμβάνει πιστώσεις που μπορούν να εξαργυρωθούν για διάφορα βραβεία.
Επί του παρόντος, το πρόγραμμα περιλαμβάνει προνόμια όπως δωρεάν φόρτιση Supercharging και προμήθεια προϊόντων με το εμπορικό σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τι γίνεται, όμως, με το CyberHammer; Ο ιδιοκτήτης Tesla που θέλει να το αποκτήσει, θα πρέπει να πιστωθεί το ποσό των 35.000 δολαρίων, δηλαδή μέσω αυτού να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, 35 φίλοι του!
Τα ευτράπελα δεν σταματούν εκεί, καθώς ήδη στην πλατφόρμα του eBay, εμφανίζονται μερικά CyberHammes, τα οποία πωλούνται με τιμή 5,500 δολαρίων το καθένα…
Earned. Not given.
— Tesla North America (@tesla_na) March 21, 2024
CyberHammer now available as referral award 📐🔨 pic.twitter.com/uhyPJIYCTw