Bugatti Mistral: Τη «σκίζουν» πριν την παραδώσουν στον ιδιοκτήτη
ΝΕΑ
Για τον περισσότερο κόσμο τίποτα δεν συγκρίνεται με την αίσθηση ενός νέου αυτοκινήτου με 0 χιλιόμετρα. Για την Bugatti όμως τα πράγματα είναι αλλιώς.
Υπάρχουν εταιρείες και εταιρείες και υπάρχει και η Bugatti. Μία μάρκα με τεράστια ιστορία, η οποία προτιμά να κάνει τα πράγματα με τον δικό της τρόπο. Κάτι που ισχύει και για κάθε νέο αυτοκίνητό της, το οποίο περνά μία δύσκολη διαδικασία πριν παραδοθεί στον τυχερό αγοραστή της.
WHAT CAR
Πριν καλά-καλά καθίσει ο ιδιοκτήτης πίσω από το τιμόνι, η Mistral της Bugatti έχει ήδη φτάσει τα 300 χλμ/ώρα.
Η γαλλική μάρκα δεν παίζει με την ποιότητα. Κάθε μία από τις 99 μονάδες του συλλεκτικού roadster των 5 εκατομμυρίων ευρώ υποβάλλεται σε εξαντλητικές δοκιμές 400 χιλιομέτρων.
Αν εντοπιστεί έστω και η παραμικρή ανωμαλία, επιστρέφει στα χέρια των μηχανικών της για διορθώσεις, προτού βγει ξανά στον δρόμο για άλλες 50 -ή και περισσότερες- δοκιμαστικές διαδρομές.

Το πιο θεαματικό μέρος των δοκιμών, όμως, λαμβάνει χώρα στην αεροπορική βάση Colmar, στη βορειοανατολική Γαλλία.
Εκεί, η Mistral εκτοξεύεται στα 300 χλμ/ώρα για να ελεγχθούν τα ηλεκτρονικά της βοηθήματα (ESP, ABS) σε ακραίες συνθήκες φρεναρίσματος. Και όλα αυτά πριν καν την παραλάβει ο τυχερός της ιδιοκτήτης.
Η Mistral δεν είναι απλώς ακόμη ένα hypercar. Είναι η τελευταία της Bugatti με τον θρυλικό W16 κινητήρα.
Πέρυσι, η Mistral πέτυχε την κορυφαία ταχύτητα των 453,9 χλμ/ώρα στην πίστα Papenburg στη Γερμανία -και μάλιστα χωρίς οροφή- καθιστώντας την το ταχύτερο ανοικτό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο.

Καθώς η εποχή του W16 φτάνει στο τέλος της, η Bugatti κοιτάζει μπροστά. Το 2026, θα ξεκινήσει τις παραδόσεις της Tourbillon, η οποία υπόσχεται ακόμα πιο ακραίες επιδόσεις.
Ο ίδιος ο CEO, Mate Rimac, υπαινίχθηκε ότι με τα κατάλληλα ελαστικά, η νέα V16 μπορεί να αγγίξει τα 500 χλμ/ώρα.
Το μόνο σίγουρο; Η Bugatti δεν παραδίδει απλώς αυτοκίνητα. Παραδίδει θρύλους έτοιμους για πίστα, πριν καν πατήσουν άσφαλτο.