Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi e-tron GT: Ετοιμάζεται το εργοστάσιο για την παραγωγή του

Ελλάδα 2:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi e-tron GT: Ετοιμάζεται το εργοστάσιο για την παραγωγή του

ΝΕΑ

Audi e-tron GT: Ετοιμάζεται το εργοστάσιο για την παραγωγή του

ΝΕΑ

Οι διαδικασίες για την παραγωγή του 4θυρου coupe e-tron GT έχουν ήδη ξεκινήσει όπως μας ενημερώνει η Audi. Το ηλεκτρικό μοντέλο που έχει κάνει μέχρι στιγμής την εμφάνισή του μόνο ως concept θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το R8.

Advertisement
Advertisement

 

Ειδικότερα το εντυπωσιακό, τουλάχιστον στην concept Μορφή του, Audi e-tron GT θα κατασκευάζεται από την Audi Sport στις κεντρικές εγκαταστάσεις της στο εργοστάσιο Bollinger Hofe στο Neckarsulm

Advertisement
Advertisement

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο των Γερμανών θα κατασκευάζεται παράλληλα με το R8 με την παραγωγή του να ξεκινά προς το τέλος του 2020, όταν και θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως η ανακαίνιση των εγκαταστάσεων που θα είναι πλέον εξοπλισμένες με ό,τι χρειάζεται για την παραγωγή του e-tron GT. Να σημειωθεί ότι και τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής.

Large-Audi-e-tron-GT-concept

Οι διαδικασίες για την μεταμόρφωση των εγκαταστάσεων της Audi Sport έχουν ήδη ξεκινήσει με την δημιουργία νέων εγκαταστάσεων logistics 10.000 τ.μ., με τις αλλαγές να συνεχίζονται στις περιοχές συναρμολόγησης και στο τμήμα βαφής, ενώ οι εργασίες για αυτά αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί προ το τέλος του ερχόμενου Φθινοπώρου.

Advertisement

“Από την στιγμή που το Bollinger Hofe δημιουργήθηκε από την αρχή ως ένα εργοστάσιο περιορισμένης παραγωγής με καινοτόμες και ευέλικτες διαδικασίες (σ.σ. αυτό) μας δίνει τις ιδανικές συνθήκες για να παράγουμε το e-tron GT μαζί με το Audi R8”, δήλωσε σχετικά ο διευθυντής παραγωγής της Audi, Wolfgang Schanz.

Advertisement

Τα δύο μοντέλα της γερμανικής εταιρίας θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής που επίσης ανακαινίζεται, ωστόσο η διαδικασία παραγωγής του e-tron θα διαφέρει σημαντικά από εκείνη του R8: Στο πρώτο πολλά πράγματα θα γίνονται αυτοματοποιημένα -ακόμη και η μεταφορά των αμαξωμάτων-, ενώ στο δεύτερο οι εξειδικευμένοι τεχνίτες θα συνεχίσουν να κάνουν πολλές από τις εργασίες χειροποίητα.