Menu
Live Κίνηση | Peugeot 208 DS 3 - DS 7 Crossback | Τιμές αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro: 367 hp, 1,9 λτ./100 χλμ.

  • Θοδωρής Ξύδης
Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Η Audi παρουσιάζει την plug in υβριδική έκδοση του A7 Sportback που ονομάζεται 55 TFSI e quattro. Ως PHEV πλέον το A7 Sportback συνδυάζει την ξεχωριστή σχεδίασή με δυναμικές επιδόσεις, κίνηση μόνο με ρεύμα και κατανάλωση 2,1-1,9 λτ./100 χλμ.!

 

Ειδικότερα, το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro αποδίδει συνδυαστική ισχύ που ανέρχεται στους 367 ίππους με την ροπή να ξεπερνά τα 50 κιλά στις 1.250 σ.α.λ. Πιο αναλυτικά το σύστημα αποτελείται από τον δίλιτρο 4κύλινδρο turbo TFSI της Audi που αποδίδει για την συγκεκριμένη περίσταση 252 PS και 37,7 κιλά ροπής την στιγμή που ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 142 ίππους (ή 107 KW αν προτιμάτε) και 35,7 κιλά ροπής. Η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων.

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Με τους δύο κινητήρες να συνδυάζονται τα 0-100 για το A7 Sportback 55 TFSI e quattro έρχονται σε 5,7 δευτερόλεπτα και η τελική ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα. ενώ η κατανάλωση ανέρχεται σε μόλις 2,1-1,9 λτ./100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 48 – 44 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.

Χάρη στον συμπλέκτη που απομονώνει πλήρως τον ηλεκτρικό κινητήρα η νέα plug in υβριδική έκδοση του Α7 Sportback μπορεί να διανύσει σύμφωνα με την Audi περισσότερα από 40 χιλιόμετρα κατά τον κύκλο WLTP, τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητα με τη χρήση μόνο του ηλεκτρικού μοτέρ μπορεί να φτάσει έως και τα 135 χλμ./ώρα.

Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro

Το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από τον χώρο αποσκευών και έχει χωρητικότητα 14.1 kWh, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που φορτίζει τις μπαταρίες επενεργεί μόνο στον εμπρός άξονα του A7.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του A7 Sportback PHEV φέρει τρία προγράμματα λειτουργίας EV mode, Battery Hold mode και Hybrid mode. Το στάνταρ πρόγραμμα κίνησης είναι το πρώτο και το 4θυρο coupe της γερμανικής εταιρίας κινείται αποκλειστικά με ρεύμα εκτός και αν ο οδηγός του πατήσει το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο.

Στο δεύτερο πρόγραμμα Battery Hold, το σύστημα δεν χρησιμοποιεί την ενέργεια που έχει αποθηκευτεί στις μπαταρίες, ώστε αυτή να χρησιμοποιηθεί αργότερα εκεί που επιθυμεί ο οδηγός.

Στο τρίτο πρόγραμμα στο παιχνίδι μπαίνουν και οι δύο κινητήρες με το σύστημα να δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτρικό, όπου μπορεί, με στόχο την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι παράλληλα υπεύθυνος για την επιβράδυνση του A7 Sportback σε όλα τα ελαφριά φρεναρίσματα (έως 0,1 g) ανακτώντας παράλληλα ηλεκτρική ενέργεια έως και 80 KW.

Όπως και άλλα μοντέλα της Audi η νέα PHEV έκδοση του A7 Sportback χρησιμοποιεί το σύστημα πλοήγησης MMI και “προβλέποντας” την διαδρομή αξιοποιεί πιο αποδοτικά τις μπαταρίες και το ηλεκτρικό μοτέρ, Για παράδειγμα αν πλησιάζετε μια πόλη το σύστημα προβλέπει να έχει πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες ώστε να περάσετε από αυτή χρησιμοποιώντας μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ.

Ως plug in το A7 Sportback 55 TFSI e quattro μπορεί να φορτίζει τις μπαταρίες του με καλώδιο σε 2,5 περίπου ώρες (σταθμό 400V, 16 amp). Από οικιακή πρίζα 230 volt οι μπαταρίες φορτίζουν από πλήρως άδειες σε περίπου 7 ώρες.

Δημοφιλή στο Protothema.gr