Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Aston Martin: Ετοιμάζει νέο V6 κινητήρα

Ελλάδα 5:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Aston Martin: Ετοιμάζει νέο V6 κινητήρα

ΝΕΑ

Aston Martin: Ετοιμάζει νέο V6 κινητήρα

ΝΕΑ

Με στόχο να αποτελέσει την πιο δυνατή επιλογή στη γκάμα της, η Aston Martin ολοκληρώνει την εξέλιξη του νέου V6 κινητήρα της.

Advertisement
Advertisement

Είναι προγραμματισμένο να τον δούμε πρώτη φορά στην κεντρομήχανη Valhalla το 2022, όπου θα αποτελεί μέρος ενός υβριδικού συνόλου που κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και δυνατότητες φόρτισης από το οικιακό δίκτυο (PHEV). Ο κινητήρας αυτός που εξελίσσεται in house από την Aston Martin, με κωδικό TM01 (προς τιμήν του Tadek Marek, του διάσημου μηχανικού της εταιρείας τις δεκαετίες του ’50 και του ’60) έχει ήδη ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο εργαστηριακών δοκιμών με επιτυχία.

Advertisement
Advertisement

Η χωρητικότητα του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα είναι 3,0 λίτρα και η διάταξη των έξι κυλίνδρων είναι σε “V”. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο πρώτος που σχεδιάζεται και εξελίσσεται από λευκό χαρτί μέσα στην Aston Martin, από το 1968 έως τώρα. Η εταιρεία έχει βάλει στόχο να είναι ο συγκεκριμένος κινητήρας ο δυνατότερος στη γκάμα της και αυτό που ξέρουμε σίγουρα σήμερα, είναι πως θα έχει απόδοση υψηλότερη των 715 ίππων, αφού σύμφωνα με όσα αφήνουν να διαρρεύσουν από την εταιρεία, θα είναι ισχυρότερος από αυτόν της αγωνιστικής DBS Superleggera.

Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ξεχωρίζουν  δύο: αυτό που κάνει λόγο για dry sump- που σημαίνει πως το μοτέρ δεν έχει κάρτερ αλλά το λιπαντικό του κινητήρα είναι λιγότερο σε ποσότητα από τα συνηθισμένα και «μένει» στον κινητήρα ακόμα και όταν αυτός δεν λειτουργεί (δεν αποστραγγίζεται όπως συμβαίνει στους κινητήρες που διαθέτουν κάρτερ), καθώς επίσης και η διαμόρφωση του ‘hot V’. Το τελευταίο, σημαίνει πως τα turbo είναι τοποθετημένα στην περιεχόμενη γωνία του V στον κινητήρα, προκειμένου να εξοικονομείται χώρος για να είναι «κρατημένες» οι διαστάσεις και να μπορεί να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητα με τον κινητήρα μπροστά, όσο και σε αυτά που τον έχουν στο κέντρο.

Advertisement

Το βάρος του θα είναι μικρότερο από 200 κιλά, ενώ για την απόδοσή του, η Aston επισημαίνει πως αυτή θα προσαρμόζεται ανάλογα με την περίσταση, ανάλογα δηλαδή με το αυτοκίνητο στο οποίο θα τοποθετείται. Η πρόθεση της εταιρείας είναι να προσφέρει τις επιδόσεις ενός κεντρομήχανου αγωνιστικού στην περίπτωση της Valhalla, το οποίο όμως να είναι σύννομο με τις επιταγές της Euro 7 νόρμας περί ρύπων. Ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, τόνισε πως «η εξέλιξη ενός κινητήρα μέσα στην εταιρεία είναι μια πολύ απαιτητική διαδικασία, στην οποία όμως έχουμε ανταπεξέλθει θαυμάσια και τα πρώτα συμπεράσματα από τις δοκιμές, είναι απολύτως ενθαρρυντικά».

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Αυτό το ηλεκτρικό μοντέλο αψήφισε τον κορωνοϊό!

Advertisement

Τέρμα το… σβήσιμο των κλήσεων της Τροχαίας!

Επιστρέφουν οι υπαίθριες διαφημίσεις