Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποστολή στη Γερμανία: Οδηγούμε τη νέα BMW X1

Ελλάδα 18:01
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποστολή στη Γερμανία: Οδηγούμε τη νέα BMW X1

ΝΕΑ

Αποστολή στη Γερμανία: Οδηγούμε τη νέα BMW X1

ΝΕΑ

Ένα απαλό μακιγιάζ και μία αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων κάτω από το καπό κάνουν τη BMW X1 ακόμα πιο ανταγωνιστική.

Advertisement
Advertisement

Η ανανεωμένη έκδοση της 2ης γενιάς της BMW X1 είναι κάτι παραπάνω από μια απλή συνέχεια ενός άκρως εμπορικού και αναγνωρίσιμου ονόματος. Και αυτό γιατί το premium μοντέλο της Βαυαρικής φίρμας δείχνει να διαθέτει όλα τα φόντα που θα το κάνουν να συνεχίσει την πορεία του προκατόχου του.

Είχαμε την τιμή να είμαστε το μοναδικό Μέσο από την Ελλάδα στην πανευρωπαϊκή «πρώτη» παρουσίαση και ευπειθώς αναφέρουμε. Ξεκινώντας από την σχεδίασή του, οι σημαντικότερες αλλαγές παρατηρούνται εμπρός, όπου κυριαρχεί ο νέος προφυλακτήρας, τα νέα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία Adaptive LED και η μεγάλη κυψελοειδής μάσκα. Η κυριότερη διαφοροποίηση του πίσω τμήματος αφορά τα φωτιστικά σώματα (και αυτά τεχνολογίας LED), με νέο σχεδιαστικό μοτίβο, καθώς και οι μεγαλύτερες σε διάμετρο απολήξεις, που δίνουν μία πιο επιθετική και νεανική σχεδιαστική νότα.

Advertisement
Advertisement

Στο εσωτερικό, που δεν έχει ουσιαστικές αλλαγές, υπάρχει ένα σύγχρονο ταμπλό, αλλά αυτά που κλέβουν την παράσταση είναι τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά και η κορυφαία συναρμογή τους. Αν το ζητούμενο είναι η δημιουργία μίας αίσθησης μεγαλύτερου και ακριβότερου αυτοκινήτου, στην περίπτωση της ανανεωμένης X1 αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Πλέον ο οδηγός έχει στην διάθεσή του μία έγχρωμη πολλαπλών πληροφοριών οθόνη TFT 6,5 ιντσών, ενώ ξεχωρίζει το σύστημα infotainment Touch Color Display, με οθόνη αφής έως και 10,25 ιντσών (στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση).

Η ανανεωμένη X1 εκτός την επιβλητική παρουσία που έχει, παραμένει συγχρόνως ένα ιδιαίτερα μελετημένο από αεροδυναμικής πλευράς αυτοκίνητο. Επιπλέον, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα από το Μόναχο, κάνει επίδειξη τεχνολογίας, που μεταφράζεται σε συστήματα ασφαλείας, σοφιστικέ ηλεκτρονικά για τον έλεγχο των υποσυστημάτων και βέβαια το πλαίσιο που χαρίζει άνεση, ευελιξία, αλλά και πληθώρα από μοτέρ.

Advertisement

Σε ότι αφορά το τελευταίο, η BMW προσφέρει πλέον στην X1 αποδοτικούς τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες τεχνολογίας TwinPower Turbo, οι οποίοι συμμορφώνονται με τα πρότυπα ρύπων EU6d-temp και EU6d και συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο Steptronic οκτώ σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων βρίσκουμε το 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,5 lt με 140 PS, αποκλειστικά στην προσθιοκίνητη έκδοση sDrive18i. Ακολουθεί ο κινητήρας των 2,0 lt και 192 PS με τις sDrive20i και xDrive 20i, που στην κορυφαία του έκδοση η ισχύς του φτάνει τους 231 PS και διατίθεται αποκλειστικά με το σύστημα τετρακίνησης (xDrive 25i). Από πλευράς diesel η γκάμα ξεκινά με την προσθιοκίνητη sDrive16d με τον 3κύλινδρο κινητήρα των 1,5 lt που αποδίδει 116 PS, την επίσης προσθιοκίνητη (sDrive18d) και την τετρακίνητη xDrive18d, που εξοπλίζεται με κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 150 PS. Στην κορυφή των εκδόσεων υπάρχει η δίλιτρη των 190 PS (sDrive 20d-xDrive 20d) και η xDrive25d των 2,0 lt απόδοσης 231 PS.

Advertisement

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε μία ποικιλία διαδρομών στα πέριξ του Μονάχου την ανανεωμένη Χ1. H εικόνα της παραμένει αναλλοίωτη με κύρια γνωρίσματα την άνεση και την πολύ καλή ποιότητας κύλιση. Το τιμόνι δεν εντυπωσιάζει με την πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό, αλλά είναι αρκετά βαρύ. Η ησυχία μέσα στην καμπίνα είναι κάτι που γενικότερα έχει προσεχθεί ιδιαίτερα από τους σχεδιαστές της BMW καθώς η πολύ καλή ηχομόνωση συντελεί και αυτή με την σειρά της σε αυτό που περιφραστικά προσδιορίζεται ως ποιότητα κύλισης.

Advertisement

Το ανανεωμένο κόμπακτ διαστάσεων SUV της BMW φλερτάρει και πάλι με την κορυφή της κατηγορίας, λόγω της ποιότητας, της οδικής συμπεριφοράς και του πολιτισμένου χαρακτήρα του. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες και στην ελληνική αγορά με τις τιμές να ξεκινούν από τα €31.645 για τη προσθιοκίνητη sDrive 18i έως τα €53.050 της xDrive 25d.