Αποκάλυψη για την BMW M8 των 625 ίππων
ΝΕΑΑποκάλυψη για την BMW M8 των 625 ίππων
ΝΕΑΗ BMW προχώρησε στην αποκάλυψη των M8 Coupe και M8 Convertible αλλά και των εκδόσεων Competition των δύο κορυφαίων μοντέλων της, με τις προτάσεις των Βαυαρών να εντυπωσιάζουν με την σχεδίαση αλλά και την τεχνολογία που φέρουν.
WHAT CAR
Και για τα δύο νέα μοντέλα της BMW κινητήριος δύναμη είναι ο V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο turbo, ο οποίο αποδίδει για την περίσταση 600 ίππους και 76,5 κιλά ροπής. Η μέγιστη ισχύς κάνει την εμφάνισή της στις 6.000 σ.α.λ., με μέγιστο όριο περιστροφής της 7.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή στις 1.800 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή μέχρι και τις 5.600 σ.α.λ.
Στις εκδόσεις Competition η ισχύς ανεβαίνει στους 625 ίππους και για τα δύο μοντέλα, επίσης στις 6.000 σ.α.λ. με την ροπή να παραμένει αμετάβλητη ως μέγιστη τιμή αλλά να παραμένει σταθερή για 200 ακόμη στροφές, έως τις 5.800 σ.α.λ. Σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας φέρει διαφορετικές, πιο στιβαρές βάσεις, που βελτιώνουν σύμφωνα με τους Βαυαρούς την απόκριση, τον ήχο που φτάνει μέσα στην καμπίνα αλλά την πιο άμεση αίσθηση που έχει ο οδηγός στις στροφές.
Όλες οι νέες M8 χρησιμοποιούν για την μετάδοση της ισχύος ένα Steptronic κιβώτιο 8 σχέσεων με τη δύναμη να φτάνει σε όλους τους τροχούς μέσω προηγμένου συστήματος τετρακίνησης xDrive με ενεργό διαφορικό και το μεγαλύτερο μέρος της δύναμης να φτάνει στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές λειτουργίας 4WD και 4WD Sport, με την δεύτερη να στέλνει ακόμη περισσότερη δύναμη στον πίσω άξονα, ενώ με την απενεργοποίηση του συστήματος δυναμικής ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) και οι 600/625 ίπποι καταλήγουν στους πίσω τροχούς!
Για τις M8 Coupe και Convertible τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 3,3 και 3,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα ενώ οι εκδόσεις Competition χρειάζονται για την ίδια διαδικασία 3,2 και 3,3 δευτερόλεπτα.
Οι M8 φέρουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης M Servotronic ενώ στα φρένα η BMW δίνει την επιλογή στον οδηγό να μεταβάλλει την αίσθηση του πεντάλ του φρένου κάνοντας την λιγότερο ή περισσότερο άμεση, ανάλογα με τις… ορέξεις. Στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχουν και κεραμικά-ανθρακονημάτινα δισκόφρενα, ενώ όλες οι εκδόσεις φέρουν τον εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού που μπορεί να περιμένει κανείς από μία κορυφαία έκδοση.