Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αλληλούια: Τον Αύγουστο στην Ελλάδα το νέο Civic Type R!

Ελλάδα 15:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αλληλούια: Τον Αύγουστο στην Ελλάδα το νέο Civic Type R!

ΝΕΑ

Αλληλούια: Τον Αύγουστο στην Ελλάδα το νέο Civic Type R!

ΝΕΑ

Η διετής αναμονή για τη νέα γενιά του κορυφαίου Civic τελειώνει σε μερικούς μήνες. Το νέο Type R περνά τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης και τον Μάρτιο θα είναι έτοιμο για να παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Οι πληροφορίες του NewsAuto.gr αναφέρουν ότι στην Ελλάδα το Civic Type R θα φθάσει τον Αύγουστο, ανεβάζοντας κι άλλο τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Το εικονιζόμενο Type R είναι η έκδοση προ-παραγωγής που εμφανίστηκε τον περασμένο Οκτώβριο στο Παρίσι. Το τελικό αποτέλεσμα δεν θα διαφέρει σημαντικά, διατηρώντας τον άγριο χαρακτήρα που συνοδεύει κάθε γενιά του «καυτού» Civic. Περιμένουμε με ενδιαφέρον το χρόνο του Honda στο Νίρμπουργκρινγκ, στην άτυπη μονομαχία για το πιο γρήγορο προσθιοκίνητο hatch. Αυτή τη στιγμή, το ρεκόρ βρίσκεται στα χέρια της Renault με το Megane RS 275 Trophy-R (7:54.36).

Ως γνωστόν, το νέο Civic Type R εφοδιάζεται με το 2λιτρο turbo i-VTEC, ο οποίος αποδίδει περισσότερα από 280 PS, ίσως η ισχύς του να αγγίζει και τα 300 PS. Είναι τεχνολογίας Euro 6, περιστρέφεται έως τις 7.000 rpm και η ροπή του περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. «Το μηχανικό σύστημα μετάδοσης επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη σχέση που επιθυμεί, πχ να κατεβάσει από 5η σε 3η όταν πλησιάζει μία στροφή. Στόχος μας είναι το Civic Type R να αποτελέσει το απόλυτο αυτοκίνητο του οδηγού, για αυτό κάναμε αυτή την επιλογή», είχε δηλώσει ο Suehiro Hasshi, επικεφαλής της ομάδας που εξέλιξε τη νέα γενιά του κορυφαίου Civic.

Advertisement
Advertisement

Στο νέο Civic Type R θα κάνει ντεμπούτο η λειτουργία «+R». Το κουμπί θα βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και πατώντας το, ο οδηγός θα διαφοροποιεί την απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του δεξί πεντάλ και την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης. «Στη στάνταρ ρύθμιση το Type R θα είναι ένα καθημερινό sport car. Με το κουμπί +R θα αλλάζει χαρακτήρα και θα μεταμορφώνεται σε ιδανικό αυτοκίνητο για χρήση στην πίστα», σχολίασε o Hasshi.

Τα εμπρός και πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε τέσσερις θέσεις, ανάλογα με τις συνθήκες, ώστε το αυτοκίνητο να είναι άνετο στα ταξίδια και σφιχτό όταν ο οδηγός ανεβάσει ρυθμό. Στην εμπρός ανάρτηση έχουν γίνει επεμβάσεις ώστε η ροπή να περνά ομαλά στους τροχούς και να περιορίζεται το φαινόμενο του torque steer (αλλαγή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση). Το νέο Civic Type R θα κατασκευάζεται στο Σουίντον της Αγγλίας.