Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αλλαγή πλάνων και νέα μοντέλα για την Maserati

Ελλάδα 13:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αλλαγή πλάνων και νέα μοντέλα για την Maserati

ΝΕΑ

Αλλαγή πλάνων και νέα μοντέλα για την Maserati

ΝΕΑ

Οι ισχνές πωλήσεις και τα μειωμένα κέρδη της Maserati προκαλούν αλλαγή στρατηγικής στη μάρκα πολυτελείας. Μάθετε τι πρόκειται να συμβεί προσεχώς…

Advertisement
Advertisement

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler Automobiles Michael Manley παραδέχθηκε ότι ο οργανωτικός συνδυασμός της Maserati με την Alfa Romeo ήταν ένα λάθος και οδήγησε την πρώτη να αντιμετωπιστεί “σχεδόν σαν μάρκα μαζικού ενδιαφέροντος”. Ο Manley επέστρεψε τον Harald Wester στη θέση του επικεφαλής στη Maserati, με την υποχρέωση να εγκαταστήσει μια νέα ομάδα διαχείρισης προκειμένου να αναπτύξει ένα αναθεωρημένο σχέδιο εξυγίανσης. Ο Wester έχει ήδη προσλάβει τον Jean-Philippe Leloup από τη Ferrari για να ηγηθεί του νέου τμήματος που ονομάζεται Maserati Commercial. Νέο αφεντικό έχει διοριστεί και στη Maserati Βόρειας Αμερικής. Δεν υπάρχει ακόμη καμία λέξη σχετικά με το αν θα προστεθούν επιπλέον επενδύσεις στο εμπορικό σήμα.

Μιλώντας σε συνέδριο επενδυτών πέρυσι, ο Manley είπε: “Εκ των υστέρων αναγνωρίζουμε πως όταν βάλαμε Maserati και Alfa μαζί, πρώτον, μειώσαμε την προσοχή στη μάρκα Maserati και δεύτερον, η Maserati αντιμετωπίστηκε για κάποιο χρονικό διάστημα σχεδόν σαν να ήταν μάρκα μαζικής απήχησης, κάτι που δεν πρέπει επουδενί να συμβαίνει. “Η Maserati έχει πληγεί από τη σημαντική πτώση των πωλήσεων στην Κίνα αλλά και από τους νέους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων WLTP. Αλλά η ρίζα των προβλημάτων της είναι η έλλειψη νέων μοντέλων. Η γκάμα GranTurismo και GranCabrio είναι 11 ετών, καθιστώντας τα μεταξύ των παλαιότερων αυτοκινήτων που πωλούνται σήμερα. Από την άλλη, οι Ghibli και Quattroporte είναι ήδη πέντε ετών, ενώ η δυο ετών Levante αντιμετωπίζει ήδη το φάσμα των μειωμένων πωλήσεων ενόψει του ανταγωνισμού από τις νέες Porsche Cayenne, BMW X5 και Mercedes GLE.

Οι πωλήσεις της Maserati μειώθηκαν κατά 26% ετησίως κατά το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Παρά τον στόχο των 50.000 πωλήσεων παγκοσμίως το 2018 – υποβαθμισμένο συγκριτικά με τις υπολογισμένες 75.000 μονάδες – μόνο 26.400 αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Τα σχέδια της Maserati για τα επόμενα πέντε χρόνια διατυπώθηκαν αρχικά κατά τη διάρκεια της τελευταίας διάσκεψης των επενδυτών υπό την προεδρία του πρώην CEO Sergio Marchionne τον Ιούνιο του 2018. Περιέλαβαν το λανσάρισμα του coupé Alfieri σε ηλεκτρική και plug-in υβριδική μορφή. Επίσης έγινε λόγος για ένα νέο SUV το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από τη Levante. Τέλος στα πλάνα συμπεριελήφθησαν νέες γενιές για τις Ghibli, Quattroporte και Levante με τη συνεισφορά της EV και plug-in τεχνολογίας.

Advertisement
Advertisement