Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Άκυρη» τελικά η Ferrari F44 του Χάμιλτον;

Ελλάδα 1:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(67) "«Άκυρη» τελικά η Ferrari F44 του Χάμιλτον;"
    

«Άκυρη» τελικά η Ferrari F44 του Χάμιλτον;

ΝΕΑ

Ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής φέρεται να είχε συζητήσει με τη Ferrari την παραγωγή ενός εξατομικευμένου hypercar. Ωστόσο, το πρότζεκτ μοιάζει να εγκαταλείπεται.

Advertisement
Advertisement

Η ιδέα μιας «F44» με κινητήρα V12 και χειροκίνητο κιβώτιο, που μοιάζει να αποτέλεσε μία από τις εγγυήσεις της Ferrari στον Λιούις Χάμιλτον, φαίνεται πως δεν θα δει ποτέ το φως της παραγωγής.

Από τον Μάρτιο, οι φήμες έκαναν τον γύρο του διαδικτύου: ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήθελε μία εξατομικευμένη Ferrari ως φόρο τιμής στην εμβληματική F40, με όλα τα χαρακτηριστικά που λείπουν από τα σημερινά hypercar.

Ωστόσο, αποκαλύψεις από δημοσιογράφους με πηγές στο Μαρανέλο υποδηλώνουν ότι το σχέδιο είτε εγκαταλείφθηκε, είτε ίσως δεν υπήρξε ποτέ. Η απογοήτευση αυτή ήρθε να προστεθεί στην πολύ δύσκολη πρώτη σεζόν που ο Βρετανός είχε με τα χρώματα της Scuderia.

Advertisement
Advertisement

Η πρώτη συζήτηση για την F44 είχε ξεκινήσει στις αρχές του έτους, όταν ο Χάμιλτον εκδήλωσε δημόσια την επιθυμία του. Η συνταγή φαινόταν ακαταμάχητη για τους φίλους της θρυλικής μάρκας: βάση εμπνευσμένη από την F40, ατμοσφαιρικός V12 και χειροκίνητο κιβώτιο, όλα αντίθετα με τις σύγχρονες τάσεις.

Μια φωτογραφία του Βρετανού μπροστά σε μια F40 τον Ιανουάριο ενίσχυσε την πεποίθηση ότι υπήρξε σχετική κουβέντα, χωρίς όμως ποτέ η Ferrari να επιβεβαιώσει κάτι επίσημα.

Σύμφωνα με τον Τζιόρτζιο Τερούτσι, δημοσιογράφο με γνώση του ρεπορτάζ στο Μαρανέλο, η Ferrari υποσχέθηκε off the record την F44 στον Χάμιλτον, αλλά το έργο «έσβησε» γρήγορα.

Advertisement

Κάποιες φωνές στη Ferrari επιβεβαίωσαν ότι το σχέδιο δεν προχωρούσε, προκαλώντας την έντονη δυσαρέσκεια του οδηγού. Άλλοι Ιταλοί δημοσιογράφοι, όπως ο Πίνο Αλιέβι, υπενθυμίζουν ότι τα μοντέλα με αριθμημένα ονόματα δημιουργούνται μόνο όταν υπάρχει ιστορική σημασία: π.χ. η F40 για τα σαράντα χρόνια της εταιρείας, η F50 για τα πενήντα και η Enzo για τον ιδρυτή.

Η υπόθεση F44 είναι ένα ακόμα λιθαράκι στην ένταση που έχει χτιστεί φέτος μεταξύ Ferrari και Χάμιλτον. Η πρώτη χρονιά του Βρετανού στην ομάδα ήταν η χειρότερη της καριέρας του, αφού για πρώτη φορά δεν ανέβηκε ούτε μία φορά στο βάθρο, ενώ ουκ ολίγες φορές αποκλείστηκε στις κατατακτήριες από το Q1 και συχνά εξέφραζε δημόσια την απογοήτευσή του.

Advertisement

Σε αυτό το πλαίσιο, η δημιουργία ενός μοντέλου-ορόσημου αποκλειστικά για τον ίδιο θα φαινόταν παράταιρη.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Η Xiaomi έγινε κερδοφόρα σε ρεκόρ χρόνο!

Κυριαρχούν τα SUV στην Ελλάδα

Τι πρέπει να κάνω αν βρω τρακαρισμένο το αυτοκίνητό μου;