Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό είναι το νέο Renault Captur

Ελλάδα 16:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αυτό είναι το νέο Renault Captur

ΝΕΑ

Αυτό είναι το νέο Renault Captur

ΝΕΑ

Έτοιμο για την εμπορική «μάχη» της κατηγορίας των μικρών SUV για λογαριασμό της Renault είναι το νέο Captur.

Advertisement
Advertisement

 

Στη δεύτερη γενιά του, το Renault Captur υπόσχεται ακόμα καλύτερη άνεση για τους επιβάτες του, αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, μια plug in υβριδική έκδοση  αλλά και την πιο σύγχρονη τεχνολογία σε συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητα. Από το 2013 όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου, έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι της κατηγορίας και ο ανταγωνισμός είναι πλέον πολύ έντονος, με αξιόλογες προτάσεις από κατασκευαστές με «βαριά» ονόματα.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με τη Renault, ως ανταγωνιστές του νέου Captur λογίζονται περισσότερα από 20 αυτοκίνητα και με αυτό το δεδομένο, η ανάγκη για μεγάλη διαφοροποίηση από το «αδερφό» Nissan Juke ήταν μεγάλη. Οι διαφορές στην εμφάνιση είναι προφανείς και μεγάλες. Τα νέα φωτιστικά εμπρός –όπως του τελευταίου Clio- που αποτελούνται από LED’s, αλλάζουν σημαντικά την εικόνα του μοντέλου, το οποίο έχει μεγαλώσει σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά. Συγκεκριμένα, είναι 110 χιλιοστά μεγαλύτερο σε μήκος και 20 χιλιοστά σε πλάτος, ενώ στο ύψος έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα που είναι η υπάρχουσα γενιά.

Advertisement

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του νέoυ Captur, έχουν αναβαθμίσει την εικόνα του μοντέλου σε ότι αφορά τους χώρους. Για τις αποσκευές, ο χώρος που διατίθεται θα είναι 536 λίτρων- 81 περισσότερα από το υπάρχον μοντέλο. Στο πίσω μέρος που κοσμούν τα αποτελούμενα από LED’s φωτιστικά σε σχήμα «C», παρατηρούμε και το σύγχρονο trend με τα μεγάλα και αραιά τοποθετημένα γράμματα που σχηματίζουν το όνομα του μοντέλου και δεσπόζουν στην πόρτα του χώρου των αποσκευών. Οι επιλογές σε χρώμα για το αμάξωμα, είναι 11 με 4 διαφορετικές επιλογές για την οροφή για όσους θέλουν να έχουν διχρωμία, κάτι που φτάνει του διαθέσιμους χρωματικούς συνδυασμούς στους 90.

Advertisement

Οι αλουμινένιοι τροχοί του αυτοκινήτου, ανάλογα με την έκδοση, κυμαίνονται σε διάμετρο από 16 έως 18 ίντσες. Το νέο Captur βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-B, χάρη στην οποία έχουν γίνει εφικτές όλες οι αλλαγές στις διαστάσεις, έχοντας ταυτόχρονα πολύ καλή εικόνα σε επίπεδο ακαμψίας του συνόλου. Η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας έχει δώσει τη δυνατότητα στην Renault να παρουσιάσει και plug in υβριδική έκδοση του μοντέλου που θα ακολουθήσει. Αυτή θα συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες  και μπαταρίες 9,8 kWh. Το Captur με το E-Tech plug in σύνολο θα είναι ικανό για κίνηση με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας έως και για 45 χιλιόμετρα απόσταση, με μέγιστη ταχύτητα τα 134 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Βασική επιλογή στους κινητήρες θα είναι το τρικύλινδρο σύνολο του λίτρου με απόδοση 100 ίππων και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αμέσως επόμενη επιλογή σε χωρητικότητα κινητήρα βενζίνης και απόδοση, είναι το σύνολο των 1,3 λίτρων TCe με 130 και 155 ίππους, που σε κάθε μια από τις δύο περιπτώσεις θα συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο, είτε με 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Για όσους θέλουν diesel, οι επιλογές θα είναι δύο (95 και 115 ίππους) σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση, αφού ο κινητήρας είναι ένας (1,5 Blue DCi). Οι δύο diesel επιλογές, συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και μόνο η δυνατότερη με τους 115 ίππους μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Από τη Renault, δεν έχουν δοθεί ακόμα στοιχεία που να αναφέρονται στις καταναλώσεις της εκάστοτε έκδοσης αλλά και στις εκπομπές ρύπων.

Advertisement

Στην καμπίνα του νέου Captur, ο άνεμος αλλαγής γίνεται άμεσα αντιληπτός, με τη μεγάλη κάθετη οθόνη να μπορεί να προσαρμοστεί σε όποια κατάτμηση θέλει ο οδηγός. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας των οργάνων, με μια οθόνη 10,2 ιντσών να έχει πάρει τη θέση των αναλογικών οργάνων. Ένα από τα στοιχεία που έχουν διατηρηθεί και στο νέο Captur, είναι αυτό του συρόμενου πίσω καθίσματος κατά 16 εκατοστά, που αυξομειώνει ανάλογα το χώρο για τα πόδια των επιβατών ή τη χωρητικότητα του αυτοκινήτου σε αποσκευές.