Menu
Live Κίνηση | Mazda CX-30 Renault Clio | Τιμές αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Αυτό είναι το νέο μικρό ηλεκτρικό της Honda

  • Σπύρος Χώτος (sh@newsauto.gr)

Εν όψει της επικείμενης παρουσίασης της έκδοσης παραγωγής του, η Honda αποκάλυψε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες και στοιχεία για το νέο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο E Prototype.

Το νέο Honda E Prototype θα κάνει το ντεμπούτο του στις αρχές της επόμενης εβδομάδας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ώστε μέχρι τα τέλη της χρονιάς να ακολουθήσει το ξεκίνημα της παραγωγής του.

Σχεδιαστικά, το νέο ιαπωνικό πρωτότυπο ακολουθεί την αισθητική του πρώτου πρωτότυπου Honda Urban EV του 2017, διατηρώντας ένα αμάξωμα με όμορφες ρετρο-μοντέρνες γραμμές και 3πορτο «τρικ» look, αφού οι πίσω πόρτες έχουν κρυμμένες χειρολαβές, ενώ και οι χειρολαβές των εμπρόσθιων θυρών αναδιπλώνονται μέσα στο αμάξωμα.

Επιπλέον των παραπάνω, ξεχωρίζουμε τις πλαϊνές κάμερες που αντικαθιστούν τους παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέπτες, ενώ χαρακτηριστικό στοιχείο του πρωτότυπου αποτελεί και το μαύρο πάνελ πάνω στο καπό, το οποίο ανασηκώνεται αποκαλύπτοντας την πρίζα για τη φόρτιση των μπαταριών του.

Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του, και εδώ συναντούμε μια ρετρό-μοντέρνα προσέγγιση με μίνιναλ στοιχεία, αλλά και ένα μακρύ κάθετο πάνελ οθονών, που εδράζεται πάνω στο ταμπλό. Στα άκρα του πάνελ αυτού βρίσκονται δύο ακόμη οθόνες –μια αριστερά και μια δεξιά– οι οποίες προβάλουν την απεικόνιση των πλαϊνών καμερών. Πλήρως ψηφιακός είναι και ο εσωτερικός, κεντρικός καθρέπτης.

Από πλευράς χώρων, η Honda υπόσχεται πολύ καλά επίπεδα για τη μικρή κατηγορία, λόγω του πλήρους επίπεδου δαπέδου στο εμπρός και πίσω τμήμα.

Για την κίνησή του, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί ένα σύστημα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, για το οποίο προς το παρόν η Honda δεν δίνει στη δημοσιότητα κάποια στοιχεία, πέρα από ό,τι η αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας ξεπερνά τα 200 km, ενώ μέσω ταχυφορτιστή το 80% της μπαταρίας μπορεί να φορτίσει σε 30 λεπτά.

Πολύ ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι το πρωτότυπο «πατά» πάνω σε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα με πισωκίνητη διάταξη. Σύμφωνα πάντα με τη Honda, το μοντέλο παραγωγής θα προσφέρει σπορ στοιχεία οδικά και οδηγικά, σε συνδυασμό με πολύ καλές δυνατότητες ευελιξίας εντός πόλης.

Δημοφιλή στο Protothema.gr