Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΝΕΑ

Αυτή τη Daihatsu θα τη θέλαμε πίσω

  • newsautoteam

Η Daihatsu ετοιμάζεται να παρουσιάσει ορισμένες ενδιαφέρουσες προτάσεις μοντέλων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο το 2021.

Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Daihatsu, ακόμα και με την «φυσική απουσία» του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Τόκυο, ετοιμάζονται να παρουσιάσουν τα σχέδιά τους για το μέλλον.

Για το 2021 η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία διατηρεί την… περίεργη διάθεσή της απέναντι στις νέες τάσεις και παρουσιάζει μια σειρά από μοντέλα που θα είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους δρόμους. Ξεκινώντας με το μακράν πιο περίεργο όλων, το Daihatsu Hijet Jumbo Sportza Ver. Βασίζεται στο επαγγελματικό Hijet με την εκτεταμένη καμπίνα Jumbo αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία προτείνει την αφαίρεση της οροφής για να δημιουργηθεί μια ιδιαίτερη περίπτωση ανοιχτού μικρού αυτοκινήτου. Υπάρχει τώρα μια τονισμένη sport διάθεση στο μπροστινό μέρος, όπου βρίσκουμε και ένα μικρό παρμπρίζ. Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα ζεύγος sport καθισμάτων, ενώ στο πίσω μέρος, βρίσκουμε ένα μεγάλο χώρο φόρτωσης. Σε σύγκριση με την κανονική έκδοση, η διαδρομή της ανάρτησης είναι σημαντικά μικρότερη, όπως είναι και η απόσταση από το έδαφος.

Η Daihatsu δεν αναφέρει καμία αλλαγή στον κινητήρα για το Sportza. Το «κανονικό» μοντέλο έχει κινητήρα απόδοσης 46 ίππων με πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή 52 ίππων με τετρατάχυτο αυτόματο. Δύο είναι και οι επιλογές σε ότι αφορά τη μετάδοση της κίνησης, καθώς το μοντέλο διατίθεται τόσο ως πισωκίνητο, όσο και ως τετρακίνητο. Όσοι αναζητούν ένα πιο ικανό όχημα, υπάρχει το Hijet Jumbo Camper Ver. Διαθέτει κάλυμμα για το πίσω μέρος και σχάρα οροφής. Η ομάδα βελτιώσεων της εταιρείας παρουσίασε μια ακόμα πρόταση με βάση το Copen, εμφανίζοντας το Copen Spyder Ver. Στην πρόταση αυτή, το μεγαλύτερο μέρος του παρμπρίζ απουσιάζει, όπως και η οροφή του μοντέλου, για να έχουμε μπροστά μας το ειδικό αυτό roadster.

Το Daihatsu Taft Crossfield Ver παίρνει το μικρό crossover της μάρκας και το καθιστά πιο ικανό για κίνηση μακριά από την άσφαλτο. Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και ελαστικά για αμιγώς off road χρήση, δίνουν το στίγμα του μοντέλου. Μια νέα μπροστινή όψη με ενσωματωμένο «εργάτη» μοιάζει να βελτιώνει τη γωνία προσέγγισης των μεγάλων εμποδίων. Η σχάρα οροφής προσφέρει επιπλέον χώρο για μεταφορά εργαλείων. Τέλος, υπάρχει το Thor Premium Ver με εξαρτήματα D-sport, το οποίο έχει ιδιαίτερη εμφάνιση και ασημί χρώμα. Πατάει πάνω σε μεγάλους τροχούς και έχει και αυτό τις σχετικές επεμβάσεις στη σχεδίαση του μπροστινού μέρους προκειμένου να ξεχωρίζει. Αν μη τι άλλο, η Daihatsu φροντίζει με τις προτάσεις της να δίνει μια ιδέα της αυτοκινητιστικής κουλτούρας της άπω ανατολής.

Δείτε ακόμα:

Daihatsu Copen GR Sport με τις βελτιώσεις της Toyota Gazoo Racing (video)

Στην παραγωγή το Daihatsu Taft

To νέο Subaru WRX STi θα αλλάξει τα δεδομένα

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto