Αυτή είναι η Lamborghini Temerario GT3
ΝΕΑ
Η διάδοχος της Huracan GT3 είναι γεγονός και καλείται να συνεχίσει στο μονοπάτι των επιτυχιών που χάραξε η προκάτοχός της, καθώς η ιταλική εταιρεία στοχεύει να γράψει ακόμα μεγαλύτερη ιστορία στους αγώνες.
Η Lamborghini εκμεταλλεύτηκε την παρουσία της στο φετινό Goodwood Festival of Speed και αποκάλυψε τη νέα Temerario GT3. Βάσει όσων πληροφόρησε το ευρύ κοινό, το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί στον 12ωρο αγώνα αντοχής του Σέμπρινγκ, τον Μάρτιο του 2026.
WHAT CAR
Η νέα «Lambo» είναι το πρώτο αγωνιστικό που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιο της Sant’Agata Bolognese.

Το αμάξωμά της ξεχωρίζει απευθείας με τα ιταλικά χρώματα και τα μέρη από σύνθετο carbon, με τα υπόλοιπα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά να προέρχονται απευθείας από την Temerario παραγωγής.
Εξαιρώντας φυσικά τα πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα που βελτιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση, τη σταθερότητα, την οδική συμπεριφορά στην πίστα και την ψύξη των μηχανικών μερών.
Αν και η Lamborghini δεν μίλησε λεπτομερώς για αυτά, εύκολα εντοπίζεται ένα νέο ευμεγέθες splitter μπροστά, ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα, αεραγωγός στο καπό και επιπλέον φώτα LED κεντρικά στην άκρη του καπό.

Οι οπτικές αλλαγές συνεχίζονται στο προφίλ, με την Temerario GT3 να έχει αιχμηρές νέες «φούστες», ελαφρύ γυαλί στα παράθυρα και αεραγωγούς στα εμπρός φτερά. Το σύνολο πατάει σε τροχούς 18 ιντσών της Ronal AG.
Ο διαχύτης πίσω είναι αναμενόμενα μεγάλος, ενώ εξίσου μεγάλες είναι η αεροτομή και η πτέρυγα για μεγιστοποίηση της κάθετης δύναμης.
Η ιταλική εταιρεία δε δημοσιοποίησε φωτογραφίες του εσωτερικού, ωστόσο ενημέρωσε πως υπάρχει roll cage, νέο τιμόνι που εξελίχθηκε με συμβουλές των οδηγών, νέος επιλογέας σχέσεων, διαφορετικά γραφικά στις οθόνες και πιο πλήρης πληροφόρηση ως προς τα δεδομένα που λαμβάνει ο οδηγός. Τα ηλεκτρονικά αναμένεται να είναι αναβαθμισμένα, ενώ το λογισμικό εξελιγμένο αποκλειστικά για την Temerario GT3.

Η βάση του μοντέλου είναι ένα τροποποιημένο αλουμινένιο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις προδιαγραφές δομής και λειτουργικότητας που υπάρχουν σε αυτή την κατηγορία αγώνων.
Για να είναι το αγωνιστικό ελαφρύτερο και συνολικά να γίνει μία απλούστερη κατασκευή, η Lamborghini αφαίρεσε το υβριδικό σύστημα, ενώ έκανε και τροποποιήσεις που πλέον επιτρέπουν την ταχύτερη αφαίρεση/ αντικατάσταση εξαρτημάτων.
Η ανάρτηση της Temerario GT3 είναι φυσικά αγωνιστική και χρησιμοποιεί αμορτισέρ της KW με ρύθμιση σε έξι σημεία. Από άλλα αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά, έχει μεγαλύτερα μετατρόχια και μακρύτερο μεταξόνιο από τη Huracan GT3 Evo2.

Ο κινητήρας είναι ο 4λιτρος twin-turbo V8 που συναντάμε και στην Temerario παραγωγής, απλώς δε συνεργάζεται με κανένα υβριδικό σύστημα. Τα δύο turbo είναι μικρότερα, ενώ το airbox έχει επανασχεδιαστεί.
Οι αλλαγές εκτείνονται και στην ECU που έχει ρυθμιστεί για να αποδίδει ο κινητήρας στο μέγιστο των δυνατοτήτων σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Τέλος, η εξάτμιση είναι της Capristo, ενώ έχουν γίνει ρυθμίσεις για αύξηση της ροής καυσίμου στον ανεφοδιασμό, ώστε να γίνονται ταχύτερα τα pit stop.
Το ανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ εφοδιάζεται επίσης με έναν νέο αισθητήρα καυσίμου, ο οποίος υπόσχεται να παρέχει πιο ακριβείς μετρήσεις.

Αυτό το μηχανικό σύνολο της Temerario GT3 πληροί τις αγωνιστικές προδιαγραφές της κατηγορίας και αποδίδει 550 ίππους, αντί για 800 που «γράφει» το μοντέλο παραγωγής.
Η Lamborghini δεν έχει ακόμα ολοκληρώσει το «έργο» της στο 100%. Το σίγουρο είναι πως όταν το κάνει, θέλει το μοντέλο να είναι έτοιμο για νίκες. Ειδικά από τη στιγμή που η Huracan GT3 κέρδισε 96 πρωταθλήματα και πούλησε 200 μονάδες.