Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτά είναι τα νέα μοντέλα της Opel

Ελλάδα 4:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτά είναι τα νέα μοντέλα της Opel

ΝΕΑ

Αυτά είναι τα νέα μοντέλα της Opel

ΝΕΑ

Η γερμανική φίρμα είναι παρούσα στην έκθεση της Φρανκφούρτης με τρία νέα μοντέλα: το νέο Opel Corsa, το ανανεωμένο Astra και την plug in υβριδική έκδοση του Grandland X.

Advertisement
Advertisement


H έκτη γενιά Opel Corsa είναι αναμφίβολα ένας από τους πρωταγωνιστές στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Συνοδεύεται από βενζίνης και diesel που αποδίδουν από 75 μέχρι 130 άλογα. Το μικρό γερμανικό μοντέλο διατίθεται επίσης για πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Corsa-e με μπαταρία 50kWh, ισχύ ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και αυτονομία έως 330 km (WLTP1). Η σπορ συνολική αίσθηση συνδυάζεται με μειωμένο βάρος – το ελαφρύτερο Corsa ζυγίζει κάτω από χίλια κιλά – και χαμηλή θέση οδήγησης. Αξιοσημείωτα είναι τα επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ενώ οι μηχανικοί της Opel έχουν βελτιώσει τα συστήματα πλαισίου και διεύθυνσης. Στο νέο Corsa, η Opel προσφέρει τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης γνωστά από ανώτερες κατηγορίες. Η Opel κάνει ευρέως διαθέσιμο για πρώτη φορά στη μικρή κατηγορία το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού IntelliLux LED® matrix με αντιθαμβωτική δέσμη. Μεταξύ των άλλων καινοτομιών του Corsa είναι το Flank Guard με έλεγχο ραντάρ, η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180-μοιρών και το αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, καθώς και συστήματα όπως Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking) και ανίχνευση πεζού, ευφυές cruise control και Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist).

Εκτός από το νέο Corsa-e, το επόμενο μοντέλο στην επέλαση ηλεκτρικών μοντέλων Opel είναι το Grandland X με υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση. Το σύστημα κίνησης του Grandland X Hybrid4 περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 200 ίππων. Το σύστημα ηλεκτροκίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 109 ίππων και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13.2kWh. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, ο μετατροπέας και το διαφορικό είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα, επιτρέποντας την πρόσφυση σε όλους τους τροχούς, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Το Grandland X Hybrid4 διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας – ηλεκτρικό, υβριδικό, AWD και Sport. Για παράδειγμα, με την επιλογή της υβριδικής λειτουργίας (hybrid mode) ενεργοποιείται αυτόματα η πλέον αποδοτική λειτουργία, με δυνατότητα αλλαγής σε ηλεκτρική (electric mode) με μηδενικούς ρύπους, για οδήγηση στο κέντρο της πόλης – που δίνει στο όχημα τη δυνατότητα να καλύψει 59 km στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα με μηδενικούς ρύπους στον κύκλο WLTP2 (67-69 km σύμφωνα με το NEDC3). Το Sport mode επιτρέπει πιο δυναμική οδήγηση συνδυάζοντας τη δύναμη του κινητήρα καύσης και του ηλεκτροκινητήρα. Η επιλογή της τετρακίνησης (AWD mode) ενεργοποιεί τον ηλεκτροκίνητο πίσω άξονα για μέγιστη πρόσφυση σε όλα τα είδη δρόμων. Στοχεύοντας σε περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης, το Grandland X Hybrid4 διαθέτει σύστημα ανατροφοδότησης πέδησης για την ανάκτηση της ενέργειας που παράγεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση.

Advertisement
Advertisement


Η νέα γκάμα των κινητήρων του ανενεωμένου Opel Astra περιλαμβάνει τρεις turbo εκδόσεις του γνωστού 3κύλινδρου 1.200άρη με 110, 130 και 145 ίππους. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπλέον των παραπάνω, η Opel προσφέρει και έναν 1.400άρη turbo κινητήρα με 145 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7τάχυτο αυτόματο, CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Στο diesel, το παρών δίνει ο 1.500άρης 3κύλινδρος turbodiesel των 105 και 122 ίππων, που συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή προαιρετικά για τους 122 ίππους, με 9άρι αυτόματο. Σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων η Opel ανακοινώνει ότι έχουν μειωθεί η κατανάλωση και οι ρύποι έως και κατά 19% συγκριτικά με τα προηγούμενα μοτέρ. Εκτός τώρα από τους κινητήρες του, το ανανεωμένο Opel Astra σχεδιαστικά διαφοροποιεί ελαφρώς την παρουσία του σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο αποκτώντας μια νέα, περισσότερο τρισδιάστατη εμπρόσθια γρίλια, αλλά και έναν επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων αποκτά ένα ψηφιακό ταχύμετρο, καινούργιες επενδύσεις, αλλά και διευρυμένες τεχνολογίες όπως ασύρματη φόρτιση κινητού ή νέα συστήματα infotainment με καινούργια κάμερα οπισθοπορείας. Βελτιώσεις έχουμε και στην αεροδυναμική, εκεί όπου έχει επιτευχθεί ένας πολύ χαμηλός σχετικός συντελεστής οπισθέλκουσας cd: 0.26, ύστερα από την προσθήκη ενεργής εμπρόσθιας γρίλιας, νέου καλύμματος κινητήρα κ.λπ.