Live Κίνηση
Περισσότερα
Men + Speed

5 εκατ. δολάρια για 30 sec διαφήμισης!

Ελλάδα 20:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

5 εκατ. δολάρια για 30 sec διαφήμισης!

Men + Speed

5 εκατ. δολάρια για 30 sec διαφήμισης!

Men + Speed

Οι διαφημιστές περιμένουν κάθε Φεβρουάριο τον τελικό του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, γνωστό ως Super Bowl, με περισσότερη αγωνία και από τους φιλάθλους. Όχι άδικα, καθώς είναι το πρώτο σε τηλεθέαση γεγονός στις ΗΠΑ, με περισσότερα από 100 εκατ. άτομα να το παρακολουθούν στους τηλεοπτικούς τους δέκτες.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Πέρυσι τα 30 sec διαφημιστικού χρόνου τιμολογήθηκαν περίπου 4,5 εκατ. δολάρια, ενώ στον φετινό τελικό του NFL (την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου οι Carolina Panthers αντιμετωπίζουν τους Denver Broncos στο Σαν Φρανσίσκο) οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 5 εκατ. δολάρια για 30 sec τηλεοπτικού χρόνου. Έτσι μία μονόλεπτη διαφήμιση, για μία προβολή, θα κοστίζει 10 εκατ. δολάρια!

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι κάθε χρόνο από τους σημαντικότερους διαφημιζόμενους στο Super Bowl. Δημιουργούν έξυπνα σποτάκια, με διάσημους καλλιτέχνες ή αθλητές να διαφημίζουν τα μοντέλα τους. Φέτος όμως, σύμφωνα με την εφημερίδα USA Today, αρκετές μάρκες είπαν «ΟΧΙ» στον μεγάλο αυτό αθλητικό γεγονός.

Advertisement
Advertisement

Μέχρι στιγμής έχει γίνει γνωστό ότι δεν θα διαφημιστούν οι Ford, Lincoln, Mercedes, Nissan και Volkswagen, οι οποίες δηλώνουν ότι το Super Bowl δεν συμπίπτει χρονικά με τη στρατηγική λανσαρίσματος των νέων μοντέλων τους. Αντίθετα, έχουν ετοιμάσει τηλεοπτικό μήνυμα οι Audi, Acura, Buick, Honda, Hyundai, Kia, Mini και Toyota. Στο ποσό των 5 ή 10 εκατ. δολαρίων θα πρέπει να προσθέσουμε τα χρήματα που δαπανώνται για τα γυρίσματα κάθε διαφήμισης αλλά και για την προώθησή της στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα πετυχημένης διαφήμισης στο Super Bowl ήταν αυτή της Volkswagen το 2011, με τίτλο «The Force». Έκανε αίσθηση όχι μόνο στην τηλεόραση, αλλά και στο youtube, όπου έχει καταγράψει πάνω από 63 εκατ. προβολές. Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι η απόφαση να απέχει φέτος από το πρώτο σε τηλεθέαση τηλεοπτικό προϊόν είχε ληφθεί την περασμένη άνοιξη, πριν δηλαδή ξεσπάσει το dieselgate.