Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το σασί του νέου Astra OPC

Ελλάδα 0:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το σασί του νέου Astra OPC

ΝΕΑ

Το σασί του νέου Astra OPC

ΝΕΑ

Ένα σπορ μοντέλο θα πρέπει να έχει και την ανάλογη οδική συμπεριφορά. Η Opel παρουσίασε το σασί (αναρτήσεις, διαφορικό και φρένα) του νέου Astra OPC με τον κινητήρα των 280 PS και των 40,8 kgm ροπής. Τα αμορτισέρ της ZF Sachs, τα γόνατα HiPerStruts, το μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα και τα φρένα της Brembo εξασφαλίζουν κορυφαίο κράτημα. Η πρόσφυση βελτιώνεται περαιτέρω με τις ζάντες 19 ιντσών και ελαστικά 245/40.

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα FlexRide έχει ρυθμιστεί για τις ανάγκες ενός μοντέλου με το σήμα του OPC και δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε ένα από τα τρία προγράμματα: Standard (με έμφαση στην άνεση), Sport (γίνονται πιο σκληρές οι αναρτήσεις και πιο άμεσο το σύστημα διεύθυνσης) και OPC (ακόμη πιο γρήγορο το τιμόνι, πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού και ακόμη πιο άκαμπτο το πλαίσιο). Στην τελευταία περίπτωση ο φωτισμός του πίνακα οργάνων γίνεται κόκκινος.

Όσον αφορά το ESP, υπάρχει η στάνταρ θέση λειτουργίας, η Competitive – όπου επεμβαίνει πιο αργά – και η πλήρης απενεργοποίηση όταν το κουμπί κρατηθεί πατημένο για τουλάχιστον 5 sec. Σε σχέση με το Astra 1.6 GTC με τα 180 PS, το OPC έχει σκληρότερα ελατήρια κατά 30% και χαμηλότερο αμάξωμα κατά 10 mm. Επιπλέον, τα σάιλεντ μπλοκ και ο πίσω άξονας είναι πιο άκαμπτα.[nggallery id=61]