Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Σκοράρει» η Opel στη φιλότητα προς το χρήστη

Ελλάδα 3:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Σκοράρει» η Opel στη φιλότητα προς το χρήστη

ΝΕΑ

«Σκοράρει» η Opel στη φιλότητα προς το χρήστη

ΝΕΑ

Μία σημαντική πρωτιά απολαμβάνει η Opel και αφορά στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Astra: «Navi 900 Europe». Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του περιοδικού «ACE Lenkrad» σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Σάλτσμπουργκ, αυτό προκαλεί αισθητά χαμηλότερο κίνδυνο διάσπασης της προσοχής σε σχέση με δύο από τους βασικούς ανταγωνιστές του Astra! Τριάντα έξι άτομα συμμετείχαν στην έρευνα του περιοδικού ιδιοκτησίας Auto Club Europe την οποία υποστήριξαν ερευνητές του πανεπιστημίου. Το Opel Astra με το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του αναδείχτηκε νικητής των δοκιμών διεπαφής HMI (Human-Machine-Interface) συγκεντρώνοντας τη μέγιστη συνολική βαθμολογία για τη λιγότερη διάσπαση της προσοχής από το τιμόνι.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα σημείωσε εξαιρετικά καλή επίδοση επίσης στην πρόσβαση ενός αριθμού από τον τηλεφωνικό κατάλογο. Σύμφωνα με το επίσημο πόρισμα της μελέτης: «Η πρόσβαση ενός τηλεφωνικού αριθμού ήταν πολύ ταχύτερη συγκριτικά με τα συστήματα των άλλων δύο αυτοκινήτων της δοκιμής. Με μέσο χρόνο 22 δευτερολέπτων, οι χρήστες του Opel όχι μόνο χρειάστηκαν το μισό χρόνο σε σχέση με την ομάδα των ανταγωνιστικών μοντέλων, αλλά διάβασαν και πολύ ταχύτερα την ένδειξη στην οθόνη». Η οθόνη 7” (17,8 cm) που η Opel έχει τοποθετήσει στο Astra, είναι η μεγαλύτερη και από τα τρία αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν και βρίσκεται στο πεδίο ορατότητας του οδηγού.

Όσο για τη διαδικασία,  οι συμμετέχοντες στη δοκιμή ΗΜΙ έπρεπε να εισάγουν έναν ταξιδιωτικό προορισμό στο σύστημα πλοήγησης, να επιλέξουν αριθμό τηλεφώνου και ραδιοφωνικό σταθμό και να χρησιμοποιήσουν ένα χειριστήριο έντασης ηχείου. Ένας ερευνητής κάθισε στα πίσω καθίσματα και τέσσερις βιντεοκάμερες με φωτισμό υπερύθρων τοποθετημένες στο ταμπλό κατέγραφαν την κατεύθυνση του βλέμματος των συμμετεχόντων ενώ εκτελούσαν τα καθήκοντά τους.