Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Λίγους μήνες υπομονή για το Clio RS

Ελλάδα 4:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Λίγους μήνες υπομονή για το Clio RS

ΝΕΑ

Λίγους μήνες υπομονή για το Clio RS

ΝΕΑ

Το Clio RS, ένα από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα του ελληνικού νεανικού κοινού, ετοιμάζεται να έρθει στη χώρα μας. Το NewsAuto.gr έμαθε την ημερομηνία άφιξής του στην Ελλάδα: θα κάνει την εμφάνισή του στα τέλη Μαρτίου – αρχές Απριλίου. Οι τιμές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, πάντως στο Βέλγιο θα αρχίζουν από τα 25.480 ευρώ. Την άνοιξη θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας και το station wagon αμάξωμα, το Clio Estate. Η Renault δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τις επιδόσεις του RS, όπως 0-100 και τελική ταχύτητα, κάτι που προτίθεται να κάνει την περίοδο των δοκιμών από τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου. Δεν θα αποκλείαμε πάντως τα 100 km/h από στάση να έρχονται ακόμη και κάτω από 6,5 sec.

Advertisement
Advertisement

Η τέταρτη γενιά του σουπερμίνι επιδόσεων της Renault θα κυκλοφορήσει ως γνωστόν σε 5θυρο αμάξωμα και θα εξοπλίζει από αναβαθμισμένη έκδοση του 1.6 turbo, τον οποίο γνωρίζουμε και από το Nissan Juke. Αποδίδει 200 PS στις 6.000 rpm, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 24,5 kgm εμφανίζεται στις 1.750 rpm και παραμένει έως τις 5.600 rpm. Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6τάχυτο κιβώτιο EDC, διπλού συμπλέκτη, ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν paddles αλλαγής των σχέσεων πίσω από το τιμόνι.

Οι Γάλλοι ανακοινώνουν ότι ο μικρότερος σε κυβισμό κινητήρας (σε σχέση με το 2λιτρο των προηγούμενων RS) και το νέο κιβώτιο εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση για το χαρακτήρα του μοντέλου. Θα είναι βελτιωμένη κατά 2 lt/100 km σε σχέση με το απερχόμενο Clio RS, οπότε θα βρίσκεται στα επίπεδα των 6-6,2 lt/100 km.

Το νέο Clio RS θα διατίθεται με δύο διαφορετικά πλαίσια, Sport για καθημερινή χρήση και Cup για όσους αρέσκονται σε track days. Στη δεύτερη περίπτωση, το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 5 mm, ενώ η ανάρτηση έχει πιο σκληρή ρύθμιση. Πατώντας το κουμπί «R.S. Drive» ο οδηγός μπορεί να αλλάξει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και του κιβωτίου, τις ρυθμίσεις του ESP, την υποβοήθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού, επιλέγοντας ανάμεσα στις θέσεις Normal, Sport και Race. Ένα καυτό hatch πρέπει να ακούγεται και ανάλογα. Έτσι οι άνθρωποι της Renault χρησιμοποίησαν το ηχοσύστημα R-Link ώστε να ακούγεται θόρυβος κινητήρα από τα ηχεία, ανάλογα με την ταχύτητα και την επιτάχυνση.

Advertisement
Advertisement

Οι αισθητικές αλλαγές σε σχέση με την απλή έκδοση, περιλαμβάνουν διαφορετικούς προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα, πιο μεγάλα φώτα ημέρας LED, διαχύτη και διπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι στάνταρ τροχοί είναι 17 ιντσών (προαιρετικά έχουν διάμετρο 18 ίντσες). Το «περιβάλλον» για τον οδηγό και τους επιβάτες περιλαμβάνει sport δερμάτινα καθίσματα και άλλες λεπτομέρειες που ταιριάζουν στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.[nggallery id=1438]