Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Με 200+ PS ο 3κύλινδρος της BMW

Ελλάδα 18:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκλειστικό: Με 200+ PS ο 3κύλινδρος της BMW

ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Με 200+ PS ο 3κύλινδρος της BMW

ΝΕΑ

Δυναμική διείσδυση στην αγορά των πολυτελών μικρών και μικρομεσαίων (segment Β και C) μοντέλων θα κάνει μέσα στα επόμενα χρόνια η BMW, αρχής γενομένης από το 2014. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα μοιράζονται τη νέας αρχιτεκτονικής πλατφόρμα του γερμανικού ομίλου, με κίνηση στον εμπρός άξονα. Την είδηση επιβεβαίωσε ο Αντιπρόεδρος του Ομίλου BMW, υπεύθυνος για τα μικρά μοντέλα BMW και MINI,  Φρανκ Νιντερλάντερ, μιλώντας στο NewsAuto.gr.

Advertisement
Advertisement

Στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, μας ανέλυσε τα μελλοντικά σχέδια των Βαυαρών, με στόχο την επέκτασή τους στην αναπτυσσόμενη αγορά των premium μικρών αυτοκινήτων. Τα μοντέλα αυτά θα εξοπλίζονται με ένα νέο 3κύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα, τεχνολογίας 1.5 TwinPower Turbo, το πρώτο μέλος της νέας οικογένειας κινητήρων «Efficient Dynamics». Η κατανάλωσή του εκτιμάται ότι θα είναι χαμηλότερη κατά 5-15% από τα μοντέλα που θα αντικαταστήσει.

Οι μηχανολόγοι της BMW είναι σε θέση να λάβουν ισχύ που θα φθάνει ή και θα ξεπερνά ακόμη τα 200 PS από το συγκεκριμένο κινητήρα. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν, ότι πέρα από το υβριδικό i8 της BMW και το νέο MINI, ο τρικύλινδρος turbo θα εμφανιστεί μελλοντικά στην επόμενη Σειρά 1, στο baby SUV των Βαυαρών και σε ένα premium σουπερμίνι, το οποίο θα αντιπαρατεθεί με το Audi A1. Σε αυτά τα μοντέλα, η κίνηση θα περνά στον εμπρός άξονα, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και τετρακίνηση για τις πιο ισχυρές εκδόσεις. Συνολικά, μέχρι 20 μοντέλα (12 για τη BMW και 8 για τη ΜΙΝΙ) θα μπορούν να μοιράζονται την πλατφόρμα νέας αρχιτεκτονικής.

Πώς όμως δικαιολογεί ο κ. Νιντερλάντερ, την απόφαση της BMW για δημιουργία πλατφόρμας με κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς; «Υπάρχει ζήτηση για premium μοντέλα στην μικρή και τη μικρομεσαία κατηγορία. Ο Όμιλος BMW έχει προετοιμαστεί σχετικά, η επιτυχία με τα MINI και τη BMW Σειρά 1 το αποδεικνύει. Την ίδια στιγμή, υψηλότερες πωλήσεις στις μικρές κατηγορίες θα συνεισφέρουν στην επίτευξη του στόχου για τις εκπομπές CO2 του στόλου μας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία επαρκή γκάμα, από τη μικρή κατηγορία μέχρι τις μεγάλες. Για να εξασφαλίσουμε υγιή ανάπτυξη στη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία, εξελίσσουμε μία κοινή πλατφόρμα για προσθιοκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα».

Advertisement
Advertisement

Όπως η ΜΙΝΙ εμπλουτίζει διαρκώς τη γκάμα της, έτσι και η «μητέρα» BMW προσθέτει διαρκώς νέα μοντέλα. «Πέρα από τους παραδοσιακούς μας πελάτες θέλουμε να προσελκύσουμε και νέους. Με τα νέα προϊόντα στην πολυτελή μικρή και μικρομεσαία κατηγορία θα εξασφαλίσουμε ένα σημαντικό μέρος του κοινού. Ως αποτέλεσμα, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μικρά αυτοκίνητα με μεγάλους εσωτερικούς χώρους, χαρακτηριστικό για το οποίο υπάρχει ζήτηση», εξηγεί ο κ. Νιντερλάντερ.

Δεν θα πρέπει πάντως να ανησυχούν οι παραδοσιακοί φίλοι της βαυαρικής εταιρείας: «Η πισωκίνηση θα παραμείνει το αγαπημένο χαρακτηριστικό του Ομίλου BMW. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε κίνηση στον πίσω άξονα, κυρίως στα μεγάλα αυτοκίνητα, όπου το θέμα “κίνηση εμπρός ή κίνηση πίσω” ασκεί μικρή επίδραση στους εσωτερικούς χώρους. Έτσι, επιλέγουμε το ιδανικό τύπο ανάλογα με το αυτοκίνητο».[nggallery id=2264]