Live Κίνηση
Περισσότερα
MIRROR

Η Ferrari του Στεφανάκη και τα 3 sec επιτάχυνσης

Ελλάδα 17:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Ferrari του Στεφανάκη και τα 3 sec επιτάχυνσης

MIRROR

Η Ferrari 488 Spider είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της σύγχρονης εποχής της ιταλικής φίρμας, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την ακραία απόδοση με την αισθητική τελειότητα και την τεχνολογική υπεροχή.

Advertisement
Advertisement

Με αφορμή την αναφορά στην Ferrari του Στεφανάκη και το μυστηριώδες παρελθόν που τη συνοδεύει, η 488 Spider έρχεται στο προσκήνιο, όχι απλώς ως supercar, αλλά ως σύμβολο ισχύος, πλούτου και –ενίοτε– αμφιλεγόμενης χλιδής.

Πρόκειται για την ανοιχτή έκδοση της 488 GTB, που παρουσιάστηκε επίσημα το 2015 και παρέμεινε στην παραγωγή έως το 2019. Ο κινητήρας της είναι ένας V8 twin-turbo 3,9 λίτρων, απόδοσης 670 ίππων και ροπής 760 Nm. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h απαιτεί μόλις 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 km/h. Πέρα από τα εντυπωσιακά νούμερα, η 488 Spider χαρακτηρίζεται από την αμεσότητα στην απόκριση του κινητήρα, την αεροδυναμική της ευφυΐα και τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία που προσφέρει, είτε με την οροφή ανοιχτή είτε κλειστή. Η τιμή της φτάνει τα 370.000 ευρώ.

Η αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, η οποία ανοίγει και κλείνει μέσα σε μόλις 14 δευτερόλεπτα, προσδίδει στο αυτοκίνητο μία διπλή προσωπικότητα. Από τη μία πλευρά, έχει τον χαρακτήρα ενός καθαρόαιμου κουπέ, ενώ από την άλλη, η ανοιχτή του μορφή ενισχύει την αίσθηση ελευθερίας και τονίζει τον αισθησιασμό του ιταλικού design. Ο ήχος του V8 παραμένει παρών και απολαυστικός ακόμη και με την οροφή κλειστή, χάρη σε μια ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση που ενισχύει την εμπειρία του οδηγού.

Advertisement
Advertisement

Το σασμάν διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων εξασφαλίζει αστραπιαίες αλλαγές και πλήρη έλεγχο, ακόμα και σε απαιτητικές διαδρομές, ενώ η κεντρική μονάδα διαχείρισης του συστήματος μετάδοσης ροπής επιτρέπει δυναμική επιτάχυνση με γραμμικότητα και ακρίβεια. Το πλαίσιο, κατασκευασμένο από ελαφρά υλικά, προσφέρει ακαμψία και ισορροπία, χωρίς να επιβαρύνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, το οποίο παραμένει κοντά στα 1.600 κιλά.

Η αισθητική της Ferrari 488 Spider δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Οι έντονες εισαγωγές αέρα, τα γλυπτά φτερά και οι αεροδυναμικές καμπύλες δεν είναι απλώς εντυπωσιακά στοιχεία σχεδίασης, αλλά λειτουργικά μέρη που εξασφαλίζουν τη βέλτιστη ροή αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Το εσωτερικό συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα με την πολυτέλεια, με αγωνιστικού τύπου καθίσματα, carbon λεπτομέρειες και ένα τιμόνι που συγκεντρώνει σχεδόν όλες τις βασικές λειτουργίες του οχήματος.

Η Ferrari 488 Spider δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Είναι ένα πολιτισμικό αντικείμενο, ένας μηχανικός μύθος, ένα status symbol που φέρει το DNA δεκαετιών αγωνιστικής κληρονομιάς. Σε κάθε δημόσια εμφάνιση, είτε στην Ποσειδώνος είτε σε ρεπορτάζ μυστηριωδών ιστοριών, όπως αυτή που απασχόλησε την κοινή γνώμη με τον Στεφανάκη, η 488 Spider δεν περνά ποτέ απαρατήρητη. Συχνά, όμως, μετατρέπεται από αυτοκίνητο-όνειρο σε σύμβολο υπερβολής, ειδικά όταν συνοδεύεται από ιστορίες εξουσίας, παρασκηνίου και σκοτεινών διαδρομών.

Advertisement

Η 488 Spider, είτε ανήκει σε έναν συλλέκτη, έναν λάτρη της οδήγησης ή έναν άνθρωπο που ήθελε να εκπροσωπεί την υπερβολή, παραμένει ένα από τα πιο χαρακτηριστικά supercar της εποχής της. Ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για να κινείται με ταχύτητα, αλλά και για να προκαλεί το βλέμμα και τη φαντασία.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, οι αγροτικές Cayenne και οι υπερβολές

Ο νέος έρωτας του Τσιτσιπά

Τάκης Τρακουσέλλης: Οι πωλήσεις αυτοκινήτου είναι ο καθρέπτης των οικονομικών μας (video)