Live Κίνηση
Περισσότερα
Kia

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του XCeed

Ελλάδα 3:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του XCeed

Kia

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του XCeed

Kia

Το νέο Kia Xceed έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα της οικογένειας Ceed.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με την κορεάτικη μάρκα, το νέο μοντέλο θα προσφέρει ασύγκριτη οδηγική απόλαυση χάρη στην εξελιγμένη ρύθμιση της ανάρτησης και άλλων μηχανικών μερών που δεν υπάρχουν σε άλλα μοντέλα Ceed. Παρά το αυξημένο ύψος του, το Xceed είναι πιο ελκυστικό από ότι ένα τυπικό οικογενειακό SUV λόγω της προσαρμοσμένης ρύθμισης της ανάρτησης, των πιο μικρών εξωτερικών διαστάσεων, του χαμηλότερου κέντρου βάρους και της μείωσης της συνολικής μάζας.

Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις Ceed, το Xceed διαθέτει εξελιγμένα αμορτισέρ στην πλήρως ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση για βέλτιστη απόσβεση και κορυφαία επίπεδα άνεσης και κρατήματος. Με εξαίρεση την ειδική σχεδίαση των στοπς στα έμβολα των αμορτισέρ, η υπόλοιπη ανάρτηση παραμένει ίδια με εκείνη του πεντάθυρου Ceed, του ProCeed και του Ceed Sportswagon. Εντούτοις, οι μηχανικοί της κορεάτικης μάρκας έχουν χρησιμοποιήσει πιο μαλακά ελατήρια εμπρός και πίσω κατά 7% και 4% αντιστοίχως για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το σύστημα διεύθυνσης παραμένει αμετάβλητο στο Ceed, αν και η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) έχει διαφορετική διαχείριση για ταχύτερη απόκριση και αμεσότητα πληροφορίας στα χέρια του οδηγού. Σε συνδυασμό με τις ζάντες αλουμινίου 16 ή 18 ιντσών με ελαστικά Michelin (στις 16’’) ή Continental SportContact 5 (στις 18’’), το Kia Xceed προσφέρει στους οδηγούς υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και έναν ισορροπημένα οδηγικά χαρακτήρα.

Advertisement
Advertisement

Το σύστημα Drive Mode Select επιτρέπει στον οδηγό να παραμετροποιεί την υποβοήθηση του τιμονιού, την απόκριση του πεντάλ γκαζιού και – για τα μοντέλα εξοπλισμένα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων. Υπάρχουν δύο επιλογές παραμετροποίησης: Normal και Sport. Στη λειτουργία Sport το τιμόνι αποκτά περισσότερο «βάρος» και το πεντάλ γίνεται πιο άμεσο, ενώ στη Normal δίνεται προτεραιότητα στην εξοικονόμηση καυσίμου και στην άνεση οδηγησιμότητας του Kia Xceed.