Live Κίνηση
Περισσότερα
Kia

Kia Sportage Hybrid: Υβριδικό και ντίζελ για μεγαλύτερη οικονομία

Ελλάδα 7:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Kia Sportage Hybrid: Υβριδικό και ντίζελ για μεγαλύτερη οικονομία

Kia

Kia Sportage Hybrid: Υβριδικό και ντίζελ για μεγαλύτερη οικονομία

Kia

Το Sportage δεν αποτελεί τυχαία το best seller μοντέλο της Kia στην Ευρώπη. Μετά την πρόσφατη ανανέωσή του συνεχίζει το ίδιο δυναμικά στις προτιμήσεις του κοινού, τη στιγμή που η ήπια υβριδική έκδοση με τον diesel κινητήρα το κάνει πιο ελκυστικό από ποτέ.

Advertisement
Advertisement

 

Οι κινητήρες diesel ξεχωρίζουν για την χαμηλή τους κατανάλωση αλλά και την πλουσιοπάροχη ροπή που αποδίδουν, την στιγμή που τα υβριδικά συστήματα κίνησης προσφέρουν ακόμη χαμηλότερους ρύπους μειώνοντας περαιτέρω την κατανάλωση. Σε μια κίνηση ρουά ματ η Kia “παντρεύει” το αποδοτικό και προηγμένο diesel μοτέρ των 1,6 λίτρων με ένα ήπιο σε απόδοση ηλεκτροκινητήρα προσφέροντας τα καλύτερα και από τους δύο κόσμους, όλα “κάτω” από το καπό του ανανεωμένου Sportage.

Advertisement
Advertisement

Το Sportage 48V Hybrid είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τον προηγμένο CRDi diesel κινητήρα της εταιρίας, που πληροί όλες τις τελευταίες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: με 115 ίππους και 28,6 κιλά ροπής στις 4.000 και 1.500-2.750 σ.α.λ. αντίστοιχα ή με 136 ίππους και 32,6 κιλά ροπής στις 4.000 και 2.000-2.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η στάνταρ έκδοση του ήπιου υβριδικού συστήματος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ενώ η ισχυρότερη μπορεί να συνδυαστεί και με προηγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Advertisement

Το ήπιας απόδοσης υβριδικό σύστημα του πρόσφατα ανανεωμένου Sportage αποτελείται από μια γεννήτρια MHSG (Mild Hybrid Starter Generator) που συνδέεται με ιμάντα με τον κινητήρα στον στρόφαλο του τελευταίου, ενώ η μικρή χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου 48V έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος και κάτω από τον χώρο των αποσκευών.

Advertisement

Το σύστημα δουλεύει σε απόλυτη αρμονία με την MHSG γεννήτρια να εκκινεί τον κινητήρα και να τον υποβοηθά στις εκκινήσεις από στάση προσφέροντας επιπλέον ισχύ έως και 13,6 ίππους (10 KW). Αυτή η έξτρα ισχύς που προσφέρει η γεννήτρα-κινητήρας συμβάλλει δραστικά στην μείωση της κατανάλωσης στο συνεχές “σταμάτα-ξεκίνα” στους δρόμους της πόλης, αφού αποφορτίζει εν μέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ειδικά στην διαδικασία επιτάχυνσης από στάση που είναι και η πλέον ενεργοβόρα. Το υβριδικό σύστημα εκκινεί παράλληλα το μοτέρ, όταν αυτό είναι ζεστό -όταν είναι κρύο ή σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας υπάρχει και η παραδοσιακή μίζα-, αλλά προσφέρει την ισχύ του και σε δυνατές επιταχύνσεις βελτιώνοντας ελαφρά τις επιδόσεις.

Όταν επιβραδύνετε ή φρενάρετε, από την άλλη, το σύστημα λειτουργεί ως γεννήτρια φορτίζοντας την μπαταρία των ιόντων λιθίου, με την προηγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου να γνωρίζει πάντα την κατάσταση της μπαταρίας και να καθορίζει ιδανικά την λειτουργία της γεννήτριας. Το σύστημα έχει παράλληλα τη δυνατότητα να απενεργοποιεί πλήρως τον diesel κινητήρα, όταν κινείστε σε κατηφόρα με χαμηλές ταχύτητες και να τον επαναφέρει σχεδόν αστραπιαία σε λειτουργία με το που πατήσετε το πεντάλ του γκαζιού. Σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα το ήπιο υβριδικό σύστημα της Kia προσφέρει μειωμένη κατανάλωση έως και 7% που μόνο αμελητέα δεν μπορεί να θεωρηθεί, ενώ υποστηρίζει και την τάξη του ηλεκτρικού κυκλώματος του αυτοκινήτου.

Advertisement

Με λίγα λίγα λόγια το ανανεωμένο Kia Sportage Hybrid συνδυάζει τον ισχυρό και καθαρό πετρελαιοκινητήρα του με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα της Kia, προσφέροντας έτσι ακόμη μεγαλύτερη οικονομία σε καύσιμο, σχεδόν σε κάθε συνθήκη οδήγησης, αλλά ίσως ακόμη πιο σημαντικά, χαμηλότερους ρύπους και μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Μάθετε περισσότερα για το υβριδικό Kia Sportage στην επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας.