Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Κατασκοπεία: Έτσι θα είναι οι νέες BMW Σειρά 5 και M5

  • Σπύρος Χώτος (sh@newsauto.gr)

Η BMW βρίσκεται στην τελική φάση των δοκιμών της ανανεωμένης γενιάς της Σειρά 5 και της M5, και εμείς, με τη βοήθεια του κατάσκοπού μας σας αποκαλύπτουμε το ποιόν τους.

Η τωρινή, 7η γενιά της BMW Σειρά 5 συμπληρώνει το 2020 τρία χρόνια στην αγορά. Και πλέον, η χρονιά αυτή θα είναι και εκείνη που θα δούμε την ανανεωμένη εκδοχή αυτής της γενιάς της «5άρας», η οποία θα μας φέρει αλλαγές στη σχεδίασή της, καθώς και μικροεπεμβάσεις στο εσωτερικό και ενισχύσεις στα μοτέρ της.

Ειδικά στο πεδίο της σχεδίασης, οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες του κατασκόπου μας αποκαλύπτουν ότι αρχικά στο εμπρόσθιο τμήμα της η ανανεωμένη BMW Σειρά 5 θα αποκτήσει νέα, πιο μακρόστενα φώτα με διαφορετικά εσωτερικά γραφικά και προβολείς ημέρας LED.

Επίσης, αλλαγμένη είναι και η μάσκα με μεγαλύτερες διαστάσεις και πιο «3d» εμφάνιση, χωρίς βέβαια να ενσωματώνει το κάθετο design που μας έχει δείξει προσφάτως η BMW στις μεγαλύτερες X7 και τη Σειρά 7. Αλλαγές έχουμε και στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, με πιο γλυπτά σχήματα στα άκρα του και ενθέσεις αλουμινίου.

Περνώντας στο πίσω μέρος της ανανεωμένης Σειρά 5, εκεί ο κατάσκοπός μας αποκαλύπτει ότι θα δούμε νέα γραφικά στα φώτα, αντίστοιχα με αυτά των νεότερων μοντέλων της BMW. Περαιτέρω αλλαγές στην εμφάνιση δεν θα υπάρχουν συγκριτικά με την τωρινή γενιά της μεγάλης BMW, με το αυτοκίνητο να διατηρεί ένα αρκετά επιβλητικό και ισόποσα δυναμικό σχήμα.

Στα υπόλοιπα στοιχεία της η ανανεωμένη BMW Σειρά 5 θα αποκτήσει στη γκάμα της τη νέα έκδοση 545e xDrive, με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που θα είναι αντίστοιχο με αυτό της μεγαλύτερης BMW 745e. Εδώ, η απόδοση θα είναι λίγο χαμηλότερη (375 ίπποι από 394 PS), όμως η έκδοση αυτή αναμένεται να συνδυάσει με επιτυχία τις πολύ καλές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση, συμπληρώνοντας την ήδη υπάρχουσα 530e των 252 ίππων.

Από εκεί και πέρα, στις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων δεν αναμένουμε σημαντικές αλλαγές, από τη στιγμή που πρόσφατα η BMW έκανε κάποιες μικροβελτιώσεις στα μοτέρ (π.χ. έβαλε 48V «ήπιο» υβριδικό σύστημα στην 520d και την 520d xDrive).

Επίσης, χωρίς αλλαγές στο μοτέρ της θα συνεχίσει να προσφέρεται η κορυφαία έκδοση BMW M5 με τον 4.4 lt. Twin-Turbo V8 των 600 ίππων στην «απλή» της έκδοση ή 625 ίππων στην πιο «καυτή» M5 Competition.

Σε κάθε περίπτωση η ανανεωμένη γενιά της Σειρά 5 θα ενισχύσει την παρουσία του μοντέλου της BMW στη μεγάλη πολυτελή κατηγορία, καθιστώντας την ακόμη πιο ανταγωνιστική απέναντι στη Mercedes E-Class, αλλά και τη νεότερη γενιά του Audi A6.

Δημοφιλή στο Protothema.gr