Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Βαρκελώνη, 5η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερη η Williams (upd)

Ελλάδα 14:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Βαρκελώνη, 5η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερη η Williams (upd)

FORMULA 1

Βαρκελώνη, 5η μέρα δοκιμών εξέλιξης: Ταχύτερη η Williams (upd)

FORMULA 1

To πρωί ο Lewis Hamilton, πίεσε τη Mercedes W06 χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα της Pirelli και σημείωσε το δεύτερο καλύτερο χρόνο με τη συγκεκριμένη γόμα στη Βαρκελώνη φέτος. Όμως το απόγευμα, ο Felipe Massa και η Williams πήραν τη σκυτάλη.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Ταχύτερος όλων την 4η μέρα δοκιμών ήταν ο άλλος οδηγός της ομάδας, Nico Rosberg. Ο χρόνος του Hamilton σημειώθηκε σε ένα σερί 12 γύρων που συνολικά ήταν αρκετά γρήγοροι. Αξίζει να σημειωθεί η χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος που δεν ξεπερνούσε το πρωί τους 15 βαθμούς Κελσίου – 8 στον αέρα – πριν αρχίσει να ψιχαλίζει. Ενδεικτικά παραθέτουμε τους ταχύτερους χρόνους που έχουν σημειωθεί μέχρι στιγμής στη Βαρκελώνη φέτος με βάση και τον τύπο ελαστικού που χρησιμοποιήθηκε ανεξαρτήτως μέρας.

Advertisement
Advertisement

 

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γόμα
1. Grosjean Lotus-Mercedes 1:24.067 (SS)
2. Rosberg Mercedes 1:24.321 +0.254 (M)
3.Maldonado Lotus-Mercedes 1:24.348  +0.281 (SS)
4. Ricciardo Red Bull-Renault 1:24.574 +0.507 (S)
5. Raikkonen Ferrari 1:24.584 +0.517 (S)
6. Massa Williams-Mercedes 1:24.672 +0.605 (S)
7. Perez Force India-Mercedes 1:24.702 +0.635 (SS)
8. Verstappen Toro Rosso-Renault 1:24.739  +0.672 (SS)
9. Hamilton Mercedes 1:24.923 +0.856 (M)
10. Kvyat Red Bull-Renault 1:24.941 +0.874 (S)
11. Nasr Sauber-Ferrari 1:24.956 +0.889 (SS)
12. Bottas Williams-Mercedes 1:25.345 +1.278 (S)
13. Sainz Jr Toro Rosso-Renault 1:25.604 +1.537 (SS)
14. Alonso McLaren-Honda 1:25.961 +1.894 (S)
15. Palmer Lotus-Mercedes 1:26.280 +2.213 (S)
16. Vettel Ferrari 1:26.312 +2.245 (S)
17. Ericsson Sauber-Ferrari 1:26.340 +2.273 (S)
18. Hulkenberg Force India-Mercedes 1:26.591 +2.524 (S)
19. Wehrlein Force India-Mercedes 1:27.333 +3.266 (M)
20. Button McLaren-Honda 1:28.182 +4.115 (M)
21. Wolff Williams-Mercedes 1:28.906 +4.839 (M)

Στη McLaren αποφάσισαν να λύσουν με πατέντα δική τους, προσωρινά, το πρόβλημα του στεγανοποιητικού (seal) στο μεγάλο ηλεκτροκινητήρα που ανακτά ενέργεια από τα καυσαέρια (Motor Generator Unit – Kinetic) ώστε να δώσουν περισσότερο χρόνο στη Honda να επιλύσει καλύτερα το πρόβλημα στην Ιαπωνία. Η μισή μέρα κύλησε με προβλήματα για τη Βρετανική ομάδα ο Button μετά βίας έκανε ένα χρονομετρημένο γύρο παρότι βγήκε 6 φορές από τα πιτ.

Αρκετές ομάδες παρουσίασαν αναβαθμίσεις στο αεροδυναμικό πακέτο ενόψει Αυστραλίας, πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της Toro Rosso που άλλαξε εντελώς ρύγχος. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Key, αναφερόμενος στην αναβάθμιση, περιέγραψε την STR10 που εμφανίστηκε σήμερα ως εντελώς διαφορετικό μονοθέσιο.

Αυτό ήταν το ρύγχος της Toro Rosso στο πρώτο τεστ της Βαρκελώνης. Στο τιμόνι βρίσκεται ο Max Verstappen

Ετσι εμφανίστηκε σήμερα το μονοθέσιο της Ιταλικής ομάδας, με ρύγχος που μοιάζει πολύ μ’ αυτό της Red Bull. Στο τιμόνι βρίσκεται ο Carlos Sainz

Advertisement

Οι ψιχάλες που έπεφταν την τελευταία ώρα των δοκιμών επηρέασαν την παρουσία των μονοθεσίων στην πίστα, λογικά λοιπόν οι γύροι που συμπληρώθηκαν είναι λιγότεροι από το σύνηθες.

Οι χρόνοι μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα ήταν:

Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m24.881s 48
2 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m25.763s 0.882s 29
3 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m25.947s 1.066s 45
4 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m27.079s 2.198s 33
5 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m27.802s 2.921s 33
6 Kimi Raikkonen Ferrari 1m27.813s 2.932s 28
7 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso/Renault 1m27.866s 2.985s 34
8 Jenson Button McLaren/Honda 1m31.479s 6.598s 7
Advertisement

Το απόγευμα η Mercedes παρουσίασε πρόβλημα στο μεγάλο ηλεκτροκινητήρα (MGU-K) έτσι ο Hamilton δεν μπόρεσε να αυξήσει τον αριθμό των γύρων του καθώς οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας δεν μπόρεσαν να επιλύσουν το πρόβλημα έγκαιρα.

Ο Massa χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα έγραψε χρόνο ρεκόρ για λογαριασμό της Williams το απόγευμα. Από τη Βρετανική ομάδα είχαν τονίσει πως αυτό το 4ημερο με το νέο αεροδυναμικό πακέτο θα φανεί η δυναμική της FW30.

Πιο παραγωγικός σήμερα ήταν ο Marcus Ericsson με τη Sauber που ξεπέρασε κατά πολύ τους 100 γύρους φτάνοντας τους 122.

Advertisement

Ο συνιδιοκτήτης της McLaren, Ron Dennis, μιλώντας στους δημοσιογράφους για τον τραυματισμό του Alonso τόνισε: «Η επαφή με τον τοίχο τον ταρακούνησε. Η γνώμη του γιατρού ήταν να τον αφήσουμε να ξεκουραστεί σ’ αυτό το 4ημερο ώστε να είναι πιο πιθανό να είναι ετοιμοπόλεμος για τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία».

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

 

Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m23.500s 103
2 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m24.276s 0.776s 122
3 Lewis Hamilton Mercedes 1m24.881s 1.381s 48
4 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m25.947s 2.447s 75
5 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m26.177s 2.677s 75
6 Kimi Raikkonen Ferrari 1m26.327s 2.827s 80
7 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso/Renault 1m26.962s 3.462s 86
8 Jenson Button McLaren/Honda 1m31.479s 7.979s 7