Βαρκελώνη, 3η μέρα: Πρώτος χρόνος για Hulkenberg!
FORMULA 1Βαρκελώνη, 3η μέρα: Πρώτος χρόνος για Hulkenberg!
FORMULA 1Ο Γερμανός οδηγός έφερε την Force India στην πρώτη θέση των χρόνων σήμερα στην πίστα της Βαρκελώνης χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Ο Hulkenberg πέτυχε ταχύτερο χρόνο το πρωί με τη μέση γόμα της Pirelli (άσπρο σιρίτι). Στη δεύτερη θέση της άτυπης προσωρινής κατάταξης βρέθηκε ο αρτιαφιχθείς στη Renault, Kevin Magnussen. Στο στρατόπεδο της γαλλικής ομάδας έσκασαν μερικά χαμόγελα καθότι ο Δανός οδηγός συμπλήρωσε αρκετούς γύρους με τη νέα Renault χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ο ταχύτερος χρόνος του σημειώθηκε με τη μαλακή γόμα της Pirelli (κίτρινο χρώμα).
Όπως τα προηγούμενα πρωϊνά έτσι και σήμερα περισσότερους γύρους συμπλήρωσε η Mercedes στα χέρια του Rosberg έφτασε τους 74. Αντίθετα η Ferrari αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και έμεινε στα πιτ όλο το πρωί. Μόνο τέσσερις γύρους όχι διαδοχικούς για συλλογή δεδομένων από τους μηχανικούς έκανε ο Raikkonen χωρίς να χρονομετρηθεί. Προβλήματα και για τη Red Bull με το Kvyat να βάζει μόνο 29 γύρους όλο το πρωί σε αντίθεση με την Toro Rosso όπου υπήρχε οργασμός δουλειάς με τον τοπικό Carlos Sainz jr να συμπληρώνει απόσταση ίση μ’ έναν αγώνα.
O Nico Hulkenberg μετά τη μεσημεριανή ανάπαυλα έβαλε την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli (κόκκινο σιρίτι) και βελτίωσε την πρωινή του επίδοση, σημειώνοντας ταυτόχρονα και τον ταχύτερο χρόνο ημέρας. Ο Γερμανός οδηγός της Force India ήταν ο μόνος που χρησιμοποίησε την πολύ μαλακή γόμα σήμερα.
Ο Romain Grosjean οδηγεί τη Haas σήμερα στη Βαρκελώνη
Η νέα ομάδα της Haas έκλεψε τις εντυπώσεις πετυχαίνοντας το 2ο χρόνο ημέρας με το Grosjean να δοκιμάζει στο φινάλε ένα σετ μαλακής γόμας. Η Haas που χρησιμοποιεί σασί Dallara και υβριδική μηχανή/κιβώτιο Ferrari δείχνει θετικά δείγματα γραφής για νεοσύστατη ομάδα.
Η Ferrari που τις προηγούμενες δυο μέρες ήταν ταχύτερη όλων περιορίστηκε στην 3η θέσηστα χέρια του Kimi Raikkonen που χρησιμοποίησε σήμερα μόνο τη μέση γόμα. Ο Φινλανδός μετά το τέλος της ημέρας είπε: «Είμαι σίγουρος πως είναι καλύτερο μονοθέσιο από το περσινό, έχει βελτιώσεις σε πολλούς τομείς». Ο Raikkonen θα οδηγεί και αύριο την SF16-H. Ο Magnussen στο ντεμπούτο του για τη Renault συμπλήρωσε 111 γύρους. Η μέρα του ολοκληρώθηκε άδοξα όταν έμεινε μια ώρα πριν το τέλος.
Πλέγμα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων στη Red Bull του Kvyat για τη μελέτη της ροής του αέρα πίσω από τους εμπρός τροχούς
Στη Mercedes βλέποντας ότι οι γύροι είναι πολλοί και η καταπόνηση στους οδηγούς μεγάλη αποφάσισαν να μοιράσουν τη μέρα ανάμεσα στους Hamilton και Rosberg. Η ομάδα έβαλε συνολικά 162 γύρους ή 754km αν προτιμάτε. Μέσα σε 3 μέρες έχουν ξεπεράσει τα 2000km αριθμοί ρεκόρ και εντελώς ασυνήθιστοι στη F1. H αξιοπιστία της W07 είναι τρομακτική.
Μετά από δυο μέρες χωρίς προβλήματα με την υβριδική μηχανή της Honda, η ομάδα της McLaren είχε θέμα σήμερα που περιόρισε τη δραστηριότητα του Button μόνο σε 51 γύρους. Το απόγευμα ο Βρετανός είχε ελάχιστη παρουσία καθώς νωρίς βγήκαν καπνοί από το πίσω μέρος της MP4/31.
Πλέγμα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων στη McLaren του Button για τη μελέτη της ροής του αέρα στo σώμα του μονοθεσίου
Οι δοκιμές συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν αύριο.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνοι | Γύροι |
1 | N. Hülkenberg | Force India | 1:23.110 | 99 |
2 | R. Grosjean | Haas | 1:25.874 | 82 |
3 | K. Räikkönen | Ferrari | 1:25.977 | 78 |
4 | K. Magnussen | Renault | 1:26.014 | 111 |
5 | N. Rosberg | Mercedes | 1:26.084 | 74 |
6 | C. Sainz | Toro Rosso | 1:26.239 | 161 |
7 | F. Nasr | Sauber | 1:26.392 | 115 |
8 | L. Hamilton | Mercedes | 1:26.421 | 88 |
9 | D. Kvyat | Red Bull | 1:26.497 | 74 |
10 | F. Massa | Williams | 1:26.712 | 109 |
11 | J. Button | McLaren | 1:26.919 | 51 |
12 | R. Haryanto | Manor | 1:29.249 | 78 |