Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Παγκόσμια Ημέρα Ηλεκτροκίνησης

FORMULA 1

Το σκεπτικό της απόφασης για την ποινή του Hamilton

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
Hamilton-silverstone21-d1000X600

Το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας σημαδεύτηκε από τη σύγκρουση του πρώτου γύρου, ανάμεσα στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Max Verstappen και τον μετέπειτα νικητή Lewis Hamilton.

Η επαφή των δύο στη γρήγορη δεξιά καμπή Copse, σε ένα σημείο όπου τα μονοθέσια κινούνται με 280 χιλιόμετρα την ώρα, έστειλε τον Ολλανδό εκτός πίστας, με το μονοθέσιο της Red Bull Racing να καταλήγει στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά και να γίνεται σμπαράλια.

Ο 23χρονος ήταν ζαλισμένος αλλά οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε πηγαίνοντας στο νοσοκομείο, ήταν καθαρές. Ο αγώνας επανεκκίνησε και ο Hamilton πήρε τη νίκη, παρότι έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων καθώς κρίθηκε υπαίτιος για το συμβάν.

Η ανακοίνωση των αγωνοδικών του δέκατου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το μονοθέσιο 44 ήταν σε γραμμή που δεν έπιανε την κορυφή της στροφής, έχοντας διαθέσιμο χώρο προς τα δεξιά. Όταν το μονοθέσιο 33 έστριψε, το μονοθέσιο 44 δεν απέφυγε τη σύγκρουση».

Είναι πολλοί, ανάμεσά τους και ο συντάκτης αυτού του άρθρου, που θεωρούν πως εφόσον δεν κρίθηκε ως αγωνιστικό συμβάν και κρίθηκε πως υπήρχε υπαιτιότητα, τότε πως θα έπρεπε η ποινή να είναι λίγο πιο αυστηρή. Πιο συνεπής έναντι του αντίκτυπου που είχε αυτή η επαφή, τόσο στον αγώνα όσο και στη φετινή κούρσα του τίτλου αφού η διαφορά των 33 πόντων, μειώθηκε στους 8.

Το πάνελ των αγωνοδικών της FIA στο βρετανικό Grand Prix αποτελούνταν από τους Nish Shetty, Dennis Dean, Loic Bacquelaine, Eric Cowcill και τον εκπρόσωπο των οδηγών, Emanuele Pirro.

Διαβάστε επίσης:
Αυτή είναι η F1 του 2022 (video)
Ταξιδιάρικο F1 Vlog γυρισμένο στο Red Bull Ring (video)
Θύμα ληστείας στον τελικό του Euro o Lando Norris

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ