Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ντεμπούτο για τον Τζέιμς Άλισον στη Ferrari!

Ελλάδα 2:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ντεμπούτο για τον Τζέιμς Άλισον στη Ferrari!

FORMULA 1

Ντεμπούτο για τον Τζέιμς Άλισον στη Ferrari!

FORMULA 1

Ο Βρετανός μηχανικός που στις αρχές του Σεπτέμβρη επέστρεψε στο Μαρανέλο, προερχόμενος από τη Lotus, θα βρίσκεται στα πιτ της Ιταλικής ομάδας στο Ινδικό Grand Prix με τον τίτλο του τεχνικού διευθυντή σασί.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Ο Άλισον που μέχρι πριν δυο μήνες ήταν τεχνικός διευθυντής της Lotus έχει δουλέψει στη Ferrari τη χρυσή εποχή της Ιταλικής ομάδας από το 2000 έως το 2004 όπου πήγε στη Renault.

O ίδιος μιλώντας σχετικά τόνισε: «Μετά από εννιά χρόνια απουσίας έχω ανάμεικτα συναισθήματα επιστρέφοντας στο Μαρανέλο. Νιώθω ενθουσιασμό για το νέο μου ρόλο αλλά και νοσταλγία καθώς μ' αυτή την ομάδα πετύχαμε τόσες νίκες από το 2000 έως το 2004. Νοσταλγία, ενθουσιασμό και ευχαρίστηση που βλέπω παλιούς γνωστούς αλλά και νέα μέλη στην ομάδα ή ανθρώπους που εξελίχθηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Η ομάδα τώρα είναι μεγαλύτερη και αρκετά πιο σύνθετη αλλά ο χαρακτήρας και το συναίσθημα παραμένουν ίδια το νιώθεις από τη στιγμή που θα διαβείς την πόρτα. Επίσης νιώθεις την αδημονία για επιστροφή στις νίκες. Πάνω απ' όλα αισθάνομαι έτοιμος να αποδώσω στο ρόλο μου συνεισφέροντας στην επιστροφή της ομάδας στην κορυφή. Το Κορεάτικο και το Ιαπωνικό GP ήταν για μας απογοητευτικά καθότι το μονοθέσιο μας δεν ήταν ανταγωνιστικό. Η ομάδα όμως απέδωσε το μέγιστο στην πίστα με τη στρατηγική να είναι άριστη και τους οδηγούς να τερματίζουν σε καλές θέσεις συγκεντρώνοντας σημαντικούς βαθμούς. Δεν είναι όμως αυτά τα αποτελέσματα που θέλουμε. Πρέπει να βελτιωθούμε στους τελευταίους αγώνες».

Advertisement
Advertisement

Ο αγώνας την ερχόμενη Κυριακή 27/10 στην Ινδία είναι η πρώτη από τις τέσσερις ευκαιρίες που θα έχει η Ferrari για να δείξει σημάδια βελτίωσης. Ο Άλισον (στη φωτ. αριστερά με τον Αλόνσο) σημειώνει: «Η πίστα στο Μπουντ είναι ενδιαφέρουσα και έχει προκλήσεις όλων των ειδών με μεγάλες ευθείες, γρήγορες καμπές και κλειστές στροφές. Μοιάζει με την Κορέα έχει λίγο αντικρουόμενη φύση καθότι θες τελική στις ευθείες και καλό κράτημα στις αργές στροφές. Απαιτούνται πολλά από το μονοθέσιο».

Είναι η πρώτη φορά που η Ferrari αποκτά τεχνικό διευθυντή σασί τα τελευταία χρόνια. Μέχρι τώρα υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει τεχνικός διευθυντής (Πατ Φράι) και υπεύθυνος κινητήρα (Λούκα Μαρμορίνι). Επίσης ο επικεφαλής σχεδιασμού Νικόλας Τομπάζης. Ο Άλισον που έχει άριστη προσωπική σχέση με τον Έλληνα αεροδυναμιστή θα αναφέρεται στον Πατ Φράι.

zp8497586rq