Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Τελευταία ημέρα δοκιμών F1: Σταθερά δυνατή η Ferrari

Ελλάδα 23:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τελευταία ημέρα δοκιμών F1: Σταθερά δυνατή η Ferrari

FORMULA 1

Τελευταία ημέρα δοκιμών F1: Σταθερά δυνατή η Ferrari

FORMULA 1

Ο Κίμι Ράικονεν έσπασε το φράγμα του 1:19, κατεβαίνοντας στο 1:18.6 με χρήση πολύ μαλακής γόμας. Ένας χρόνος εντυπωσιακός για την πίστα του Μοντμελό.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Την προηγούμενη Τρίτη 28/2 βρισκόμασταν στην πίστα της Βαρκελώνης και αργά το απόγευμα είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με το μάνατζερ της Pirelli, Μάριο Ίσολα. Εδώ μπορείτε να δείτε όλη τη συνέντευξη.

Ο Ιταλός έκανε τότε την εκτίμηση ότι θα δούμε με το τέλος των δοκιμών χρόνους στο 1:18: «Οι υπολογισμοί μας και οι προσομοιώσεις μας δείχνουν πως εφόσον τα νέα ελαστικά δουλεύουν όπως τα σχεδιάσαμε θα φτάσουμε εκεί». Θυμίζουμε πως η περσινή pole position του Χάμιλτον ήταν στο 1:22 με τη μαλακή γόμα. Στην τελευταία ημέρα δοκιμών, ο Κίμι Ράικονεν με τη Ferrari έκανε 1:19 με τη μαλακή γόμα, 1:18.9 με την πάρα πολύ μαλακή που δεν ταιριάζει στο τραχύ οδόστρωμα του Μοντμελό και με την πολύ μαλακή σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:18.6. Επίδοση εντυπωσιακή και συνάμα ενδεικτική των δυνατοτήτων που έχει η φετινή Ferrari. Πολλά χρόνια είχαν οι κόκκινοι να παρουσιάσουν τόσο δυνατό μονοθέσιο στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Ταχύ, αξιόπιστο και αποτελεσματικό, προσωπικά φτάνω πίσω στο 2004 για να θυμηθώ κάτι ανάλογο.

Advertisement
Advertisement

Ο Ράικονεν είναι ο μόνος οδηγός που στις 8 μέρες δοκιμών στην πίστα του Μοντμελό κατάφερε να κατέβει κάτω από το 1:19. To απόγευμα λίγο πριν το τέλος των δοκιμών η SF70H έμεινε στην πίστα και χρειάστηκε κόκκινη σημαία ώστε ν’ απομακρυνθεί.

alonso-barc17test1-g640
Ακόμη μια πολύ άσχημη μέρα για τη McLaren του Αλόνσο με ηλεκτρικά προβλήματα.

Όπως και να έχει είναι ξεκάθαρο κατά την άποψή μου πως οι Mercedes βρήκαν αντίπαλο στο κόκκινο στρατόπεδο. Τώρα στο ερώτημα «ποιος προηγείται» όσο κι αν αυτό σας φανεί περίεργο δεν υπάρχει μονοσήμαντη απάντηση. Στην κούρσα της βελτίωσης των δυο μονοθεσίων κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα έχουμε αρκετές φάσεις και διακυμάνσεις από τις οποίες σε μεγάλο βαθμό θα κριθεί το πρωτάθλημα. Ένα όμως μπορούμε ήδη να θεωρούμε δεδομένο, ότι δεν θα το πάρει περίπατο ο Χάμιλτον.  O Βρετανός πρωταθλητής που συμπλήρωσε το απόγευμα 54 γύρους για τη Mercedes δήλωσε για τον ανταγωνισμό: «Οι άλλοι δείχνουν γρήγοροι νομίζω πως θα έχουμε καλή μάχη φέτος. Η Ferrari κάνει φανταστική δουλειά. Νομίζω ότι έχουν ακόμη μεγαλύτερη δυναμική, ο ρυθμός τους εδώ ήταν εντυπωσιακός. Δεν ξέρω αν η Red Bull παρουσίασε εδώ το σύνολο του αεροδυναμικού της πακέτου. Συνήθως το παρουσιάζουν στον πρώτο αγώνα, είναι βέβαιο πως θα είναι ανταγωνιστική περιμένω μεγάλη κόντρα και από τις δυο ομάδες. Ποτέ δεν ευχήθηκα να κυριαρχώ. Φυσικά θέλω ένα μονοθέσιο με το οποίο να μπορώ να διεκδικήσω το πρωτάθλημα και για τους φιλάθλους είναι καλύτερα όταν είμαστε πολλοί διεκδικητές. Κλείνοντας θέλω να εκφράσω τα συλλυπητήρια μου για τον Τζον Σέρτις στην οικογένειά του. Ήταν ένας θρύλος για το σπορ μας».

Advertisement

Ο Τζον Σέρτις απεβίωσε χθες σε ηλικία 83 ετών. Ήταν ο μόνος παγκόσμιος πρωταθλητής στις μοτοσυκλέτες και στη F1 (1964 με Ferrari).

Στη Mercedes συνέχισαν το πρόγραμμά τους μένοντας μακριά από την κορυφή των χρόνων. Ο Μπότας οδήγησε το πρωί, ο Χάμιλτον το απόγευμα και ξεπέρασαν τους 1000 γύρους σε 8 μέρες δοκιμών. Εντυπωσιακό επίτευγμα ενδεικτικό της αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας που έχει η W08.

Advertisement

O Μαξ Φερστάπεν πέτυχε για λογαριασμό της Red Bull χρόνο κάτω από το 1:20. Ο Ολλανδός οδηγός χρησιμοποιώντας τη πολύ μαλακή γόμα σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:19.4. Περιορίστηκε στους 71 γύρους γιατί αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo.

Συνολικά οι χρόνοι ήταν:

Barca17test2day4-times640

Advertisement

Οι δοκιμές εξέλιξης ολοκληρώθηκαν, τώρα ομάδες και οδηγοί ετοιμάζονται για το μακρύ ταξίδι στην Αυστραλία και τον πρώτο αγώνα της σεζόν στις 26/3.