Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Ταχύτερος ο Vettel στην πρώτη ημέρα δοκιμών εξέλιξης του 2019

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Μετά από μήνες αναμονής, άρχισε επιτέλους η δράση σε ότι αφορά στον μαγικό κόσμο της Formula 1!
O Sebastian Vettel και η Ferrari βρέθηκαν στην κορυφή της κατάταξης της πρώτης ημέρας, του πρώτου τετραήμερου τεστ εξέλιξης που λαμβάνει χώρα στην πίστα του Μονμελό στην Ισπανίας.

Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χαρακτήρισε τη μέρα ως την «καλύτερη πρώτη ημέρα δοκιμών» στην καριέρα του. Κάλυψε 169 γύρους με τη νέα SF90, απόσταση που ισοδυναμεί με δυόμιση Grand Prix στη Βαρκελώνη.

Παράλληλα με την αξιοπιστία που σε αυτή τη χρονική στιγμή αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις ομάδες, το ιταλικό μονοθέσιο αποδείχθηκε και γρήγορο, με το 1.18.161 που πέτυχε το πρωί ο Γερμανός να είναι η καλύτερη επίδοση της ημέρας και που επιτεύχθηκε με ελαστικά C3 της Pirelli, δηλαδή τη μέση γόμα.

Μόλις στο τελευταίο μισάωρο κατάφερε ο ανταγωνισμός να κινηθεί εντός του ίδιου δευτερολέπτου, με δεύτερο τελικά τον Carlos Sainz. Η McLaren είχε μία γλυκόπικρη ημέρα, καθώς ναι μεν βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη αλλά νωρίτερα ο Ισπανός είχε προκαλέσει καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Η MCL34 έχασε ξαφνικά ισχύ και ακινητοποιήθηκε στην άκρη του δρόμου, χωρίς όμως αυτό να περιορίσει τη μετέπειτα δράση για την ιστορική ομάδα. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο, στο όριο του δευτερολέπτου από την επίδοση του Vettel, ήταν η Haas του Romain Grosjean που είχε επίσης ακινητοποιηθεί το πρωί, με πρόβλημα απώλειας πίεσης καυσίμου.

Ακολούθησε η RB15 του Max Verstappen, με τον Ολλανδό αλλά και τη Red Bull Racing να έχουν εξαιρετικές πρώτες εντυπώσεις από την υβριδική μηχανή της Honda. Ο «ταύρος» κάλυψε 128 γύρους.

Το φράγμα των 100 γύρων έσπασε και η Alfa Romeo στα χέρια του Kimi Raikkonen, παρότι η μέρα του Φινλανδού ξεκίνησε με το αριστερό καθώς η C38 κόλλησε στην αμμοπαγίδα στον πρώτο του μόλις γύρο.

Όσο για τις Mercedes και Renault, που μοίρασαν τα προγράμματά τους και στους δύο οδηγούς τους, βρέθηκαν στις τέσσερις τελευταίες θέσεις.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1) Sebastian Vettel, Ferrari, 1:18.161, 169 laps (C3)
2) Carlos Sainz, McLaren, 1:18.558, 119 laps (C4)
3) Romain Grosjean, Haas, 1:19:159, 65 laps  (C3)
4) Max Verstappen, Red Bull, 1:19.426, 128 laps (C3)
5) Kimi Raikkonen, Alfa Romeo, 1:19.462, 114 laps (C3)
6) Daniil Kvyat, Toro Rosso, 1:19.635, 77 laps (C4)
7) Sergio Perez, Racing Point, 1:19.944, 30 laps (C3)
8) Valtteri Bottas, Mercedes, 1:20.127, 69 laps (C2)
9) Lewis Hamilton, Mercedes, 1:20.135, 81 laps (C2)
10) Nico Hulkenberg, Renault, 1:20.980, 65 laps (C2)
11) Daniel Ricciardo, Renault, 1:20.983, 44 laps (C2)

C1 = Η πιο σκληρή γόμα της Pirelli
C5 = Η πιο μαλακή γόμα της Pirelli

Δημοφιλή στο Protothema.gr