Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ταχύτερος ο Sainz, ατύχημα για Vettel στις δοκιμές της Βαρκελώνης

Ελλάδα 4:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ταχύτερος ο Sainz, ατύχημα για Vettel στις δοκιμές της Βαρκελώνης

FORMULA 1

Ταχύτερος ο Sainz, ατύχημα για Vettel στις δοκιμές της Βαρκελώνης

FORMULA 1

Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα η McLaren βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στο πλαίσιο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης της Formula 1, που διεξάγονται στην πίστα της Βαρκελώνης.

Advertisement
Advertisement

Αυτή τη φορά ήταν ο Carlos Sainz Jr αυτός που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με την MCL34, με το 1.17.144 να επιτυγχάνεται στο πρωινό μέρος των δοκιμών ενώ ο Ισπανός συμπλήρωσε περισσότερους γύρους από κάθε άλλο οδηγό – συνολικά 130!

Τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε λίγο πριν το τέλος ο Sergio Perez, με τον οδηγό της Racing Point να χρησιμοποιεί τη C4 γόμα ελαστικών της Pirelli, εκτοπίζοντας τον Sebastian Vettel στην κατάταξη.

Ήταν όμως μία δύσκολη μέρα για τη Scuderia Ferrari καθώς μετά από 40 γύρους και δύο ώρες δουλειάς, ο Vettel έχασε τον έλεγχο της SF90 στη στροφή 3 του Μονμελό. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής συνέχισε ευθεία σε αυτή τη δεξιά καμπή, με το ιταλικό μονοθέσιο να διασχίζει την αμμοπαγίδα και να καταλήγει στις μπαριέρες.

Μάλιστα η διαδικασία διακόπηκε για περίπου 40 λεπτά καθώς δεν έπρεπε μόνο να απομακρυνθεί η πληγωμένη Ferrari αλλά και να επιδιορθωθεί η ζημιά στις μπαριέρες. Η αιτία του ατυχήματος δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί αν και εικόνες που έχουν δει το φως το δημοσιότητας, δείχνουν την αριστερή πλευρά της εμπρός αεροτομής να ακουμπάει στο οδόστρωμα τη στιγμή που ο Vettel έχανε τον έλεγχο.

Advertisement

Αυτή η άτυχη στιγμή κατέστρεψε τη μέρα για την ιταλική ομάδα καθώς το απόγευμα ο Charles Leclerc έκανε μόνο έναν αναγνωριστικό γύρο.

Advertisement

Στο φινάλε είδαμε και την Alfa Romeo του Kimi Raikkonen να ακινητοποιείται στη στροφή 6, με τον Φινλανδό να έχει προλάβει να καλύψει 113 γύρους, σημειώνοντας παράλληλα την τέταρτη καλύτερη επίδοση της ημέρας.

Όσο για τη Mercedes, δεν κυνήγησε χρόνους, αντίθετα οι οδηγοί της αξιολόγησαν δύο διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα.

Αναλυτικά η κατάταξη: