Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Σιγκαπούρης: Μετά τον Hamilton, οι Red Bull (updated)

Ελλάδα 23:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

GP Σιγκαπούρης: Μετά τον Hamilton, οι Red Bull (updated)

FORMULA 1

GP Σιγκαπούρης: Μετά τον Hamilton, οι Red Bull (updated)

FORMULA 1

Δεν κατάφερε ο Λούις Χάμιλτον να κρατήσει πίσω του τις Red Bull και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Σιγκαπούρης. Οι «ταύροι» σημείωσαν τους δύο καλύτερους χρόνους, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη κορυφή. TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Advertisement
Advertisement

Η Μαρίνα Μπέι στη Σιγκαπούρη υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ την ίδια στιγμή η υγρασία άγγιζε το 70%. Συνθήκες ήπιες σάουνας δηλαδή…

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι ξεκίνησε με τις ομάδες να περιμένουν τη βελτίωση των συνθηκών του οδοστρώματος που είχε πολύ σκόνη. Όταν τελικά άρχισε η δράση Red Bull και Mercedes έδειξαν αμέσως πως έχουν τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουν. Αντίθετα Ferrari και Lotus προβλημάτισαν με την εικόνα τους ειδικά ο Γκροζάν που είχε και προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Τελικά ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός όπως και οι υπόλοιποι 21 πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Πρόκειται για την πιο σκληρή από τις δυο γόμες που έχει θέσει στην διάθεση όλων των ομάδων η Pirelli.

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν θεαματικά με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Οι δυο Red Bull φάνηκε να βρίσκονται σ’ άλλον αγώνα με τους Φέτελ και Γουέμπερ να τρομάζουν τον ανταγωνισμό εναλλασσόμενοι στην κορυφή με ρυθμό ασύλληπτο για τους υπόλοιπους. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά (σ.σ: μια βροχή θα μας σώσει) τότε είναι καλύτερα να δώσουμε από τώρα στις Red Bull την πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα.

Advertisement
Advertisement

Εκ των υπολοίπων τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης συνεχίστηκαν για το Γκροζάν με τη Lotus. Ήρθαν μάλιστα να προστεθούν και θέματα με το σύστημα πέδησης στο φινάλε. Έτσι ο Γάλλος πιλότος βρίσκονταν περισσότερη ώρα στο γκαράζ απ’ ότι στην πίστα. Η Lotus έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει απ’ αυτό τον αγώνα σασί με μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10cm μεταξόνιο. O Χάμιλτον κάποια στιγμή ακούστηκε να διαφωνεί με τους μηχανικούς του που τον παρότρυναν να χρησιμοποιήσει και τη μέση γόμα επιμένοντας στην πολύ μαλακή.

H τροποποίηση στη στροφή 10 κατέβασε τους χρόνους περίπου κατά 1.5sec σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, οπότε η οιαδήποτε σύγκριση με χρόνους στο παρελθόν δεν έχει νόημα. Χαρακτηριστικές των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα ήταν οι δηλώσεις του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes έφερε στη 2η περίοδο την W04 πίσω από τις Red Bull, στην 3η θέση: ” Οι συνθήκες ήταν απίστευτα ζεστές είναι για εμάς τους οδηγούς μια μεγάλη πρόκληση να οδηγεί σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε πολύ δουλειά γιατί οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι”.

Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον ξεκαθάρισε πως οι δυο W04 δεν βρέθηκαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου στην πίστα σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως αύριο στις ελεύθερες δοκιμές είναι πιθανόν να δούμε τη διαφορά από τις Red Bull να μειώνεται. Ειδικά στη Μαρίνα Μπέι η διαμόρφωση της πίστας και η απόσταση έχουν ως αποτέλεσμα το υψηλότερο φορτίο καυσίμου να έχει μεγαλύτερη από τη συνήθη χρονική επιβάρυνση.

Advertisement

Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας την Κυριακή στις 15:00 από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤE.

Αναλυτικά η κατάταξη του FP1:

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1. Χάμιλτον Mercedes 1m47.055s 20
2. Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m47.420s +0.365s 20
3. Φέτελ Red Bull-Renault 1m47.885s +0.830s 19
4. Ρόζμπεργκ Mercedes 1m48.239s +1.184s 23
5. Ράικονεν Lotus-Renault 1m48.354s +1.299s 18
6. Γκροζάν Lotus-Renault 1m48.355s +1.300s 12
7. Αλόνσο Ferrari 1m48.362s +1.307s 21
8. Πέρες McLaren-Mercedes 1m49.267s +2.212s 20
9. Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m49.348s +2.293s 23
10. Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m49.355s +2.300s 21
11. Μαλντονάντο Williams-Renault 1m49.481s +2.426s 20
12. Μάσα Ferrari 1m49.493s +2.438s 16
13. Μπότας Williams-Renault 1m49.510s +2.455s 21
14. Μπάτον McLaren-Mercedes 1m49.608s +2.553s 20
15. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m49.887s +2.832s 18
16. Σούτιλ Force India-Mercedes 1m50.092s +3.037s 20
17. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m50.222s +3.167s 17
18. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m50.757s +3.702s 16
19. Μπιανκί Marussia-Cosworth 1m52.359s +5.304s 16
20. Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m52.673s +5.618s 15
21. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault 1m52.920s +5.865s 24
22. Πικ Caterham-Renault 1m53.647s +6.592s 23
Advertisement

Αναλυτικά η κατάταξη του FP2:

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1. Φέτελ Red Bull-Renault 1m44.249s 34
2. Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m44.853s +0.604s 30
3. Ρόζμπεργκ Mercedes 1m45.258s +1.009s 34
4. Χάμιλτον Mercedes 1m45.368s +1.119s 33
5. Γκροζάν Lotus-Renault 1m45.411s +1.162s 18
6. Αλόνσο Ferrari 1m45.691s +1.442s 32
7. Μπάτον McLaren-Mercedes 1m45.754s +1.505s 30
8. Ράικονεν Lotus-Renault 1m45.778s +1.529s 32
9. Σούτιλ Force India-Mercedes 1m46.002s +1.753s 27
10. Πέρες McLaren-Mercedes 1m46.025s +1.776s 31
11. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m46.406s +2.157s 34
12. Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m46.429s +2.180s 33
13. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m46.606s +2.357s 33
14. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m46.808s +2.559s 36
15. Μάσα Ferrari 1m46.870s +2.621s 33
16. Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m47.287s +3.038s 29
17. Μπότας Williams-Renault 1m47.434s +3.185s 33
18. Μαλντονάντο Williams-Renault 1m47.761s +3.512s 25
19. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault 1m49.434s +5.185s 34
20. Πικ Caterham-Renault 1m49.526s +5.277s 34
21. Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m49.619s +5.370s 33
22. Μπιανκί Marussia-Cosworth 1m49.731s +5.482s 30