GP Σιγκαπούρης: Μετά τον Hamilton, οι Red Bull (updated)
FORMULA 1GP Σιγκαπούρης: Μετά τον Hamilton, οι Red Bull (updated)
FORMULA 1Δεν κατάφερε ο Λούις Χάμιλτον να κρατήσει πίσω του τις Red Bull και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Σιγκαπούρης. Οι «ταύροι» σημείωσαν τους δύο καλύτερους χρόνους, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη κορυφή. TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
Η Μαρίνα Μπέι στη Σιγκαπούρη υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία σε αέρα και οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ την ίδια στιγμή η υγρασία άγγιζε το 70%. Συνθήκες ήπιες σάουνας δηλαδή…
WHAT CAR
Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη Μαρίνα Μπέι ξεκίνησε με τις ομάδες να περιμένουν τη βελτίωση των συνθηκών του οδοστρώματος που είχε πολύ σκόνη. Όταν τελικά άρχισε η δράση Red Bull και Mercedes έδειξαν αμέσως πως έχουν τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσουν. Αντίθετα Ferrari και Lotus προβλημάτισαν με την εικόνα τους ειδικά ο Γκροζάν που είχε και προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Τελικά ταχύτερος όλων ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός όπως και οι υπόλοιποι 21 πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα. Πρόκειται για την πιο σκληρή από τις δυο γόμες που έχει θέσει στην διάθεση όλων των ομάδων η Pirelli.
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν θεαματικά με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας. Οι δυο Red Bull φάνηκε να βρίσκονται σ’ άλλον αγώνα με τους Φέτελ και Γουέμπερ να τρομάζουν τον ανταγωνισμό εναλλασσόμενοι στην κορυφή με ρυθμό ασύλληπτο για τους υπόλοιπους. Αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά (σ.σ: μια βροχή θα μας σώσει) τότε είναι καλύτερα να δώσουμε από τώρα στις Red Bull την πρώτη και δεύτερη θέση στον αγώνα.
Εκ των υπολοίπων τα προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης συνεχίστηκαν για το Γκροζάν με τη Lotus. Ήρθαν μάλιστα να προστεθούν και θέματα με το σύστημα πέδησης στο φινάλε. Έτσι ο Γάλλος πιλότος βρίσκονταν περισσότερη ώρα στο γκαράζ απ’ ότι στην πίστα. Η Lotus έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει απ’ αυτό τον αγώνα σασί με μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10cm μεταξόνιο. O Χάμιλτον κάποια στιγμή ακούστηκε να διαφωνεί με τους μηχανικούς του που τον παρότρυναν να χρησιμοποιήσει και τη μέση γόμα επιμένοντας στην πολύ μαλακή.
H τροποποίηση στη στροφή 10 κατέβασε τους χρόνους περίπου κατά 1.5sec σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, οπότε η οιαδήποτε σύγκριση με χρόνους στο παρελθόν δεν έχει νόημα. Χαρακτηριστικές των συνθηκών που επικρατούσαν στην πίστα ήταν οι δηλώσεις του Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes έφερε στη 2η περίοδο την W04 πίσω από τις Red Bull, στην 3η θέση: ” Οι συνθήκες ήταν απίστευτα ζεστές είναι για εμάς τους οδηγούς μια μεγάλη πρόκληση να οδηγεί σε τέτοιες συνθήκες. Έχουμε πολύ δουλειά γιατί οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι”.
Από την πλευρά του ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον ξεκαθάρισε πως οι δυο W04 δεν βρέθηκαν με χαμηλό φορτίο καυσίμου στην πίστα σήμερα, πράγμα που σημαίνει πως αύριο στις ελεύθερες δοκιμές είναι πιθανόν να δούμε τη διαφορά από τις Red Bull να μειώνεται. Ειδικά στη Μαρίνα Μπέι η διαμόρφωση της πίστας και η απόσταση έχουν ως αποτέλεσμα το υψηλότερο φορτίο καυσίμου να έχει μεγαλύτερη από τη συνήθη χρονική επιβάρυνση.
Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας την Κυριακή στις 15:00 από την Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤE.
Αναλυτικά η κατάταξη του FP1:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |
1. | Χάμιλτον | Mercedes | 1m47.055s | 20 |
2. | Ουέμπερ | Red Bull-Renault | 1m47.420s +0.365s | 20 |
3. | Φέτελ | Red Bull-Renault | 1m47.885s +0.830s | 19 |
4. | Ρόζμπεργκ | Mercedes | 1m48.239s +1.184s | 23 |
5. | Ράικονεν | Lotus-Renault | 1m48.354s +1.299s | 18 |
6. | Γκροζάν | Lotus-Renault | 1m48.355s +1.300s | 12 |
7. | Αλόνσο | Ferrari | 1m48.362s +1.307s | 21 |
8. | Πέρες | McLaren-Mercedes | 1m49.267s +2.212s | 20 |
9. | Βερν | Toro Rosso-Ferrari | 1m49.348s +2.293s | 23 |
10. | Γκουτιέρες | Sauber-Ferrari | 1m49.355s +2.300s | 21 |
11. | Μαλντονάντο | Williams-Renault | 1m49.481s +2.426s | 20 |
12. | Μάσα | Ferrari | 1m49.493s +2.438s | 16 |
13. | Μπότας | Williams-Renault | 1m49.510s +2.455s | 21 |
14. | Μπάτον | McLaren-Mercedes | 1m49.608s +2.553s | 20 |
15. | Ντι Ρέστα | Force India-Mercedes | 1m49.887s +2.832s | 18 |
16. | Σούτιλ | Force India-Mercedes | 1m50.092s +3.037s | 20 |
17. | Χούλκενμπεργκ | Sauber-Ferrari | 1m50.222s +3.167s | 17 |
18. | Ρικιάρντο | Toro Rosso-Ferrari | 1m50.757s +3.702s | 16 |
19. | Μπιανκί | Marussia-Cosworth | 1m52.359s +5.304s | 16 |
20. | Τσίλτον | Marussia-Cosworth | 1m52.673s +5.618s | 15 |
21. | Φαν ντερ Γκάρντε | Caterham-Renault | 1m52.920s +5.865s | 24 |
22. | Πικ | Caterham-Renault | 1m53.647s +6.592s | 23 |
Αναλυτικά η κατάταξη του FP2:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |
1. | Φέτελ | Red Bull-Renault | 1m44.249s | 34 |
2. | Ουέμπερ | Red Bull-Renault | 1m44.853s +0.604s | 30 |
3. | Ρόζμπεργκ | Mercedes | 1m45.258s +1.009s | 34 |
4. | Χάμιλτον | Mercedes | 1m45.368s +1.119s | 33 |
5. | Γκροζάν | Lotus-Renault | 1m45.411s +1.162s | 18 |
6. | Αλόνσο | Ferrari | 1m45.691s +1.442s | 32 |
7. | Μπάτον | McLaren-Mercedes | 1m45.754s +1.505s | 30 |
8. | Ράικονεν | Lotus-Renault | 1m45.778s +1.529s | 32 |
9. | Σούτιλ | Force India-Mercedes | 1m46.002s +1.753s | 27 |
10. | Πέρες | McLaren-Mercedes | 1m46.025s +1.776s | 31 |
11. | Ρικιάρντο | Toro Rosso-Ferrari | 1m46.406s +2.157s | 34 |
12. | Βερν | Toro Rosso-Ferrari | 1m46.429s +2.180s | 33 |
13. | Ντι Ρέστα | Force India-Mercedes | 1m46.606s +2.357s | 33 |
14. | Χούλκενμπεργκ | Sauber-Ferrari | 1m46.808s +2.559s | 36 |
15. | Μάσα | Ferrari | 1m46.870s +2.621s | 33 |
16. | Γκουτιέρες | Sauber-Ferrari | 1m47.287s +3.038s | 29 |
17. | Μπότας | Williams-Renault | 1m47.434s +3.185s | 33 |
18. | Μαλντονάντο | Williams-Renault | 1m47.761s +3.512s | 25 |
19. | Φαν ντερ Γκάρντε | Caterham-Renault | 1m49.434s +5.185s | 34 |
20. | Πικ | Caterham-Renault | 1m49.526s +5.277s | 34 |
21. | Τσίλτον | Marussia-Cosworth | 1m49.619s +5.370s | 33 |
22. | Μπιανκί | Marussia-Cosworth | 1m49.731s +5.482s | 30 |