Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Renault F1: 850PS από φέτος!

  • NewsAuto.gr

Η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη φετινή μονάδα ισχύος που θα χρησιμοποιήσουν οι Red Bull Racing και Scuderia Toro Rosso στο πρωτάθλημα της Formula 1.

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης ξεκινούν αυτή την Κυριακή στη Χερέθ, πριν απ’ αυτό η Renault παρουσίασε τη νέα βελτιωμένη εκδοχή της μονάδας ισχύος της. Πέρυσι η γαλλική εταιρεία δέχτηκε αυστηρή κριτική για την απόδοση της μονάδας ισχύος και στη Red Bull πιστεύουν πως σε μεγάλο βαθμό η υστέρηση σ’ αυτό τον τομέα τους κόστισε τον τίτλο. Όπως και να έχει στη Renault δούλεψαν πυρετωδώς προσπαθώντας να καλύψουν τη διαφορά και θεωρούν πως έχουν αλλάξει τα πράγματα.

Ο επικεφαλής της ομάδας Cyril Abiteboul τόνισε: «Ξέραμε καλά τι έπρεπε να κάνουμε και τα καταφέραμε. Θεωρούμε πως έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα σε απόδοση και αξιοπιστία. Δεν ξέρουμε τι έχουν πετύχει οι υπόλοιποι. Μπορεί να μην μηδενίστηκε η διαφορά αλλά σίγουρα έχει μειωθεί».

Η φετινή ερμηνεία των κανονισμών επιτρέπει στη Renault ν’ αλλάξει 48% της μονάδας ισχύος μέσα στη χρονιά. Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής τεχνικός της Renault F1, Rob White, ήδη έχουν καλύψει μεγάλο μέρος αυτού του ποσοστού: «Κάναμε κάποιες βασικές αλλαγές ώστε να κερδίσουμε σε απόδοση και αξιοπιστία. Αναβαθμίσαμε συστήματα και υποσυστήματα που μπορούν να μας βοηθήσουν να αποδώσουμε μεγαλύτερη ισχύ. Οι μεγαλύτερες αλλαγές έγιναν στο θερμικό κινητήρα, τον υπερτροφοδότη και τη μπαταρία. Ο θερμικός κινητήρας έχει νέο θάλαμο καύσης, νέο σύστημα εξάτμισης ενώ ο συμπιεστής είναι πιο αποδοτικός. Ταυτόχρονα ο χώρος αποθήκευσης ενέργειας είναι πιο ανθεκτικός σε σκληρές χρήσεις. Η περσινή μονάδα ισχύος είχε χαμηλό κέντρο βάρους αλλά πετύχαμε κάτι ακόμη καλύτερο φέτος ενώ ταυτόχρονα είναι πιο εύκολη η τοποθέτησή της στο σασί. Επιπλέον απλοποιήθηκαν πολλά περιφερειακά συστήματα. Λίγα πράγματα μεταφέρθηκαν αυτούσια από πέρυσι. Θα έχουμε πολύ διαφορετικό σύνολο από πέρυσι».

Σε πρώτο πλάνο η εξάτμιση του κινητήρα και ο υπερτροφοδότης

Τέλος υπήρξε και αλλαγή ρόλων/προσώπων στο Βιρί με τον Remi Tafin επικεφαλής δραστηριοτήτων στην πίστα ν’ αναβαθμίζεται αναλαμβάνοντας εποπτεία και στην εργασία του εργοστασίου. Ο White είναι επικεφαλής και θα συνεργάζεται με του Jean-Paul Gousset ενώ θα υπάρχει και ένα τμήμα που θα παρακολουθεί την αρμονική συνεργασία μεταξύ των ομάδων με επικεφαλής τον Ιάπωνα Naoki Tokunaga.

Η μονάδα ισχύος της Renault
1.6lt, υπετροφοδοτούμενος θερμικός κινητήρας
Άμεσος Ψεκασμός
Σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας με δυο ηλεκτροκινητήρες
MGU – H (Motor Generator Unit Heat) ανακτά ενέργεια από τα καυσαέρια
MGU – Κ (Motor Generator Unit Kinetic) ανακτά ενέργεια στην πέδηση
Μπαταρία όπου αποθηκεύεται ηλεκτρική ενέργεια
Συνολική ισχύ 850PS
100kg καύσιμο/αγώνα, ροή καυσίμου 100kg/hour το μέγιστο.
Κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του 4 μονάδες ισχύος ανά έτος (ως μονάδα ισχύος θεωρείται το σύνολο των 6 εξαρτημάτων, άρα ποινή προκύπτει όταν χρησιμοποιηθεί 5ο διαφορετικό μέρος, π.χ. 5ος διαφορετικός υπερτροφοδότης).

Δημοφιλή στο Protothema.gr