Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Όσα έγιναν στο Σίλβερστοουν από πλευράς ελαστικών

Ελλάδα 8:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Όσα έγιναν στο Σίλβερστοουν από πλευράς ελαστικών

FORMULA 1

Όσα έγιναν στο Σίλβερστοουν από πλευράς ελαστικών

FORMULA 1

Το Βρετανικό Grand Prix που έλαβε χώρα στην πίστα του Σίλβερστοουν και αποτέλεσε τον δέκατο γύρο του φετινούη παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, εξελίχθηκε σε μια έντονη μάχη στρατηγικής ανάμεσα στη Ferrari και στη Mercedes. ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

H διπλή παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας, έκανε απρόβλεπτη τη στρατηγική αγώνα. Στο τέλος ο Sebastian Vettel κέρδισε με στρατηγική δυο αλλαγών ελαστικών. Εκκίνησε με τη μαλακή και μετά έβαλε τη μέση γόμα στον εικοστό γύρο. Μετέπειτα στον 33ο γύρο υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα: μια κίνηση που τον βοήθησε να κερδίσει στον αγώνα.

Αντίθετα, οι οδηγοί της Mercedes έμειναν με τη μέση γόμα που είχαν βάλει στο μοναδικό τους πιτ στοπ επιλέγοντας να βρεθούν ψηλότερα στην κατάταξη και να αμυνθούν στο τέλος. Ανεπιτυχώς στην περίπτωση του Valtteri Bottas που έμεινε τέταρτος, επιτυχώς στην περίπτωση του Lewis Hamilton που τερμάτισε δεύτερος, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες μετά την αρνητική τροπή που είχε πάρει για εκείνον ο αγώνας στον πρώτο γύρο.

Όλα αυτά σε ένα καυτό καλοκαιρινό μεσημέρι στο σιρκουί του Νορθάμπτονσαϊρ, όπου εκτός από το γεγονός ότι οι οδηγοί είχαν μπροστά τους την πρόκληση μίας από τις πιο γρήγορες και απαιτητικές πίστες της χρονιάς σε ότι αφορά στα ενεργειακά φορτία που ασκούνται στα ελαστικά, έπρεπε να διαχειριστούν και τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες: η θερμοκρασία οδοστρώματος φλέρταρε με τους 50 βαθμούς Κελσίου!

Advertisement
Advertisement

Pirelli-GB18-infographic-review-a640tall

Ας δούμε όμως τι δήλωσε για το 350ο Grand Prix της Pirelli ο υπεύθυνος αγώνων αυτοκινήτου της ιταλικής εταιρείας, Mario Isola: «Παρακολουθήσαμε έναν συναρπαστικό και απρόβλεπτο Grand Prix με ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών όπου χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες. Οι πέντε πρώτοι στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν πολύ διαφορετικές στρατηγικές που βασίζονταν στη μέση και στη μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg κέρδισε έξι θέσεις και τερμάτισε 6ος αλλάζοντας μια φορά ελαστικά από μέση, σε σκληρή γόμα. Ο αγώνας προφανώς επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δυο φορές. Αυτό οδήγησε σε επανεξέταση τις αρχικές στρατηγικές. Όλοι οι οδηγοί ήταν σε θέση να δώσουν μάχη από την εκκίνηση ως τον τερματισμό ανεξαρτήτως γόμας σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες της σεζόν. Αυτό οδήγησε σ’ ένα συγκλονιστικό φινάλε που ανέδειξε την θεαματική φύση της Formula 1, στο 350ο Grand Prix της Pirelli».

Pirelli-GB18-infographic-review-b640tall

Advertisement

Η Pirelli παρέμεινε στο Σίλβερστοουν όπου πραγματοποιεί διήμερο τεστ εξέλιξης των ελαστικών του 2019, με τις Haas, Red Bull Racing και Williams.