Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Όσα έγιναν στο GP Βελγίου από πλευράς ελαστικών

Ελλάδα 14:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Όσα έγιναν στο GP Βελγίου από πλευράς ελαστικών

FORMULA 1

Όσα έγιναν στο GP Βελγίου από πλευράς ελαστικών

FORMULA 1

Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc μετέτρεψε την πρώτη θέση στην εκκίνηση, σε νίκη στο Spa, με στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών από μαλακή σε μέση γόμα.

Advertisement
Advertisement

Η ίδια στρατηγική υιοθετήθηκε και από τις τρεις πρώτους που πραγματοποίησαν τη μοναδική τους αλλαγή μέσα σε 3 γύρους, ο ένας μετά τον άλλο. Το βάθρο συμπλήρωσαν τα μονοθέσια της Mercedes, με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas.

ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
– Ο Sebastian Vettel, εκκίνησε από τη 2η θέση και ήταν ο πρώτος από τους επικεφαλής που μπήκε στα pit για να βάλει τη μέση γόμα. Οδήγησε την κούρσα και μετά έκανε μια δεύτερη αλλαγή όπου έβαλε τη μαλακή γόμα. Έπεσε στην 4η θέση όπου και τερμάτισε. Επίσης πήρε τον βαθμό που προσφέρει φέτος ο ταχύτερος γύρος. Ο Γερμανός ήταν ο ένας από τους 3 οδηγούς εντός δεκάδας που σταμάτησε 2 φορές για αλλαγή ελαστικών.

– Οι καιρικές συνθήκες ήταν πιο κρύες απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες, με τη θερμοκρασία οδοστρώματος σταθερά κάτω από 30 βαθμούς Κελσίου, στον αγώνα.

Advertisement
Advertisement

– Δυο από τους πέντε οδηγούς που εκκίνησαν με τη μέση γόμα από τις πιο πίσω θέσεις (όλοι οι άλλοι εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα) τερμάτισαν στην δεκάδα. Ένας απ’ αυτούς ήταν ο νέος οδηγός της Red Bull, Alex Albon – που τερμάτισε 5ος παρότι εκκίνησε 17ος.

– Η μεγαλύτερη απόσταση με τη μέση γόμα διανύθηκε από τον οδηγό της Renault, Daniel Ricciardo ο οποίος πρακτικά έβγαλε όλο τον αγώνα μ’ αυτή, μετά τη σύγκρουση στην πρώτη στροφή.

– Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris ήταν έτοιμος να πετύχει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, βρισκόμενος στην πέμπτη θέση με στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας προτού εγκαταλείψει στον τελευταίο γύρο λόγω τεχνικού προβλήματος.

Advertisement

ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
Σκληρή C1: Δε χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες ευνοούσαν τις πιο μαλακές γόμες. Σπάνια χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Advertisement

Mέση C2: Αποδείχτηκε απόλυτα ταιριαστή στις απαιτήσεις της πίστας του Spa και άντεξε για πολλούς γύρους. Ο Leclerc και ο Hamilton την διαχειρίστηκαν άψογα στο τελευταίο μέρος του αγώνα, που ολοκληρώθηκε με την εμφατική νίκη του Leclerc.

Μαλακή C3: Οι περισσότεροι οδηγοί εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα στον αγώνα. Επίσης μ’ αυτή πέτυχε ο Vettel τον ταχύτερο γύρο, λίγο πριν το φινάλε. Χάρη στις πιο χαμηλές θερμοκρασίες, η μαλακή γόμα είχε καλύτερη απόδοση απ’ ότι είχε φανεί στις ελεύθερες δοκιμές.

Advertisement

Ο επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola, είπε για τον αγώνα του Σπα: «Συγχαρητήρια στη Ferrari και στον Charles Leclerc, άξιζαν αυτή την πρώτη νίκη μετά από ένα εξαιρετικά δύσκολο Σαββατοκύριακο, για όλη την κοινότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, λόγω της απώλειας του Anthoine Hubert. Ο Charles υιοθέτησε την θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική και διαχειρίστηκε τέλεια το τελευταίο σετ ελαστικών μέσης γόμας, παρά την πίεση από το Lewis Hamilton στο τέλος. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για όλους τους οδηγούς σήμερα ήταν να προσαρμοστούν σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες απ’ ότι είχαμε τις προηγούμενες μέρες. Αυτές είχαν ως αποτέλεσμα την αλλαγή ρυθμού φθοράς και πτώσης απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης, αλλαγή στην οποία ήταν δύσκολο να προσαρμοστείς».