Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ο Verstappen αμύνεται «επιθετικά» επειδή μπορεί!

Ελλάδα 16:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο Verstappen αμύνεται «επιθετικά» επειδή μπορεί!

FORMULA 1

Ο Verstappen αμύνεται «επιθετικά» επειδή μπορεί!

FORMULA 1

Το απότομο κλείσιμο της πόρτας στο σικέιν της Σουζούκα από το Μαξ Φερστάπεν στο Λιούις Χάμιλτον, στον προτελευταίο γύρο του Ιαπωνικού Grand Prix, δεν ήταν τυχαίο.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Είναι κάτι που ο 19χρονος Ολλανδός με την καθοδήγηση του πατέρα του, δουλεύει πολλά χρόνια. Το έκανε στο Ράικονεν σε Ουγγαρία και Βέλγιο, το έκανε στο Χάμιλτον στην Ιαπωνία, θα το ξανακάνει στην επόμενη ευκαιρία.

Δείτε εδώ πως έκλεισε ο Φερστάπεν το Χάμιλτον

Ο Μαξ Φερστάπεν από την εποχή που συμμετείχε σε αγώνες καρτ έμαθε να παίζει σκληρά. Ξεκίνησε το 2004 σε ηλικία  5.5 ετών. Το 2011 κέρδισε το WSK Euro Series με τη CRG. Από εκείνη την εποχή ο Γιος Φερστάπεν, πατέρας του Μαξ, πίεζε ασφυκτικά τους αγωνοδίκες για να έχει ο γιός του μια ιδιαίτερη μεταχείριση, μια ανεκτικότητα. Τα χρόνια πέρασαν αυτό χτίστηκε καλά τόσο σε επίπεδο σχέσεων όσο και σα νοοτροπία στο μυαλό του νερού Ολλανδού οδηγού. Το 2014 ο Φερστάπεν έτρεχε στην Ευρωπαϊκή Formula 3.

Advertisement
Advertisement

Εκείνη τη χρονιά μπήκε στην ομάδα ταλέντων της Red Bull και αμέσως μετά υπέγραψε συμφωνία για να οδηγήσει για την Toro Rosso το 2015. Ξεκίνησε να αγωνίζεται στη F1 στα 17 του χρόνια είναι ο νεότερος οδηγός F1 όλων των εποχών. Αφότου έγινε αυτό η FIA άλλαξε τον κανονισμό και πλέον δεν επιτρέπονται οδηγοί στη F1 προτού συμπληρώσουν τα 18 τους χρόνια. Από την πρώτη χρονιά στη F1 πέρυσι, o Φερστάπεν έδωσε δείγμα γραφής, ποιος δε θυμάται τη σύγκρουσή του με το Γκροζάν στην πρώτη στροφή στο Μονακό όπου πήρε και ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Ο καυγάς με το Σάινθ στους τελευταίους γύρους του GP Αυστραλίας φέτος ξεκίνησε γιατί ο Φερστάπεν θεωρούσε πως ευνοήθηκε ο Ισπανός από την τακτική της ομάδας. Τελικά τον χτύπησε από πίσω προσπαθώντας να τον περάσει και έκανε τετακέ.

Ο Φερστάπεν πήρε μια άκομψη προαγωγή στο Ισπανικό GP, στην Red Bull, με πολύ παρασκήνιο. Για να είμαστε αντικειμενικοί δικαίωσε το Χέλμουτ Μάρκο γι’ αυτή την επιλογή κερδίζοντας τον πρώτο του αγώνα. Η συνέχεια μέχρι σήμερα είναι ανάλογη με καλές εμφανίσεις και συχνές παρουσίες στο βάθρο. Κανείς δεν αμφιβάλλει για την ταχύτητα και το ταλέντο του νεαρού Ολλανδού.

Σε Ουγγαρία και Βέλγιο έπαιξε άμυνα στα όρια της νομιμότητας και της λογικής με το Ράικονεν και επανέλαβε το ίδιο με το Χάμιλτον στην Ιαπωνία. Αρκετοί οδηγοί έχουν παράπονο από τη συμπεριφορά του στην πίστα , ο Μάσα πέρυσι τον είχε χαρακτηρίσει επικίνδυνο, όμως οι αγώνες δεν γίνονται με savoir vivre.

Advertisement

Προφανώς δε θα επιχειρούσε ποτέ τέτοιο κλείσιμο ο Φερστάπεν στο Μαλντονάντο ο οποίος φημίζεται για τις συγκρούσεις.  

Ο Μαξ Φερστάπεν αμύνεται «επιθετικά» επειδή μπορεί! Δεν μπορούμε να φανταστούμε να επιχειρεί κάτι ανάλογο με αντίπαλο το Παστόρ Μαλντονάντο ή Crashtor για να θυμηθούμε το παρατσούκλι του οδηγού από τη Βενεζουέλα. Πιθανότατα δε θα επιχειρούσε ποτέ κάτι ανάλογο με αντίπαλο τον Έντι Ερβάιν, σίγουρα δε θα το επιχειρούσε με αντιπάλους το Σένα ή το Σουμάχερ. Πιθανόν ούτε ο Αλόνσο θα του επέτρεπε να βγει αλώβητος σε μια ανάλογη κόντρα.
Όπως και να έχει ο Φερστάπεν «καλομαθημένος» από τους αγωνοδίκες εδώ και χρόνια, ψάχνεται να δει που ακριβώς βρίσκονται τα όρια ανοχών τόσο από τη πλευρά τους όσο και από την πλευρά των συναθλητών του.

Advertisement

Μένει να δούμε πότε και ποιος θα του τα προσδιορίσει…