Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

O «DK» τα μονοθέσια τα περνάει… από πάνω!

  • newsautoteam

O κορυφαίος Έλληνας free runner, Δημήτρης Κυρσανίδης, βρέθηκε στο Grand Prix του Μονακό και έκλεψε με τα κόλπα του λίγη από τη λάμψη των οδηγών της Formula 1!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: redbullcontentpool.com

Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 10 της ελληνικής έκδοσης του Car Magazine – *Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Ενόσω οι κορυφαίοι πιλότοι του πλανήτη έκαναν επιδείξεις οδηγικής ανδρείας στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου του Μονακό, στο πλωτό Energy Station της Red Bull στο λιμάνι, ένα δικό μας παιδί έκανε τη δική του επίδειξη. Εδάφους-αέρους. O λόγος για τον Δημήτρη Κυρσανίδη (a.k.a. ‘DK’), τον Θεσσαλονικιό που ήρθε από το πουθενά να ταράξει για τα καλά τον κόσμο του παγκόσμιου freerunning κατακτώντας δύο φορές το Art of Motion της Σαντορίνης.

dk-640tall

Συγκαταλέγεται πλέον στην ελίτ του σπορ και αυτό αποτέλεσε το ‘εισιτήριο’ του για το πιο ‘γκλαμουράτο’ Grand Prix. Πήγε, είδε, κατέκτησε, ξεσηκώνοντας celebrities κάθε είδους με τα παράτολμα κόλπα του, που περιελάμβαναν ακόμα και άλματα πάνω από μονοθέσια! Δεν χάσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του και να ζητήσουμε τις εντυπώσεις του από την παρθενική του επαφή με τον μαγικό κόσμο της Formula 1!

dk-rb-monaco18-e640tall

«Ήταν μία μοναδική εμπειρία», λέει και το λέει χορταστικά. «Με κάλεσαν στο Grand Prix για να κάνω ένα side show μαζί με παγκοσμίου φήμης b-boys (μετάφραση: χορευτές break dance). Ήταν η πρώτη μου φορά στην F1 και ελπίζω όχι η τελευταία. Παρότι δεν ήμουν ποτέ ο φανατικός της παρέας σε ότι είχε να κάνει με την ταχύτητα και τα αυτοκίνητα, είναι άλλο πράγμα τα βλέπεις τα μονοθέσια από την τηλεόραση κι άλλο να τα βλέπεις από κοντά.

Όσο για το πρόγραμμά μου και το άλμα πάνω από ένα εξ αυτών, δεν αγχώθηκα στιγμή για το πόσο κόστιζε το μονοθέσιο. Η πρόκληση για μένα στο flip από πάνω του, ήταν ο περιορισμένος χώρος που είχα για φόρα, όμως όλα πήγαν καλά. Το πιο δύσκολο ήταν το τελευταίο άλμα που έκανα, με flip πάνω από την πισίνα. Ευτυχώς… δεν βράχηκα».

Εφόσον λοιπόν ήταν βάπτισμα του πυρός σε Grand Prix, εύλογα αναρωτιέμαι τι τον εντυπωσίασε περισσότερα! Στέκεται σε δύο πράγματα: «Πιο πολύ με εντυπωσίασαν οι απότομες αλλαγές ταχύτητας, νομίζω πως δεν είναι και το πιο φυσιολογικό να βλέπεις ένα όχημα από τα 300 km/h σε 1 δευτερόλεπτο να έχει επιβραδύνει στα 200 km/h και στο επόμενο δευτερόλεπτο να είναι στα 130-140 km/h και μετά ξανά στα 250-300 km/h. Και φυσικά η τεχνολογία. Είδα το τιμόνι, ήξερα πως έχει κουμπιά αλλά δεν φανταζόμουν πως ήταν τόσα πολλά και με τόσες χρήσεις».

AP-1VSV1FTZS1W11_news640

Άλλος κόσμος, αλήθεια είναι αυτό. Όμως ποια κοινά στοιχεία μπορεί να έχει το free running με την F1; Ιδού η απορία. Ο Δημήτρης Κυρσανίδης λέει στο CAR: «Όταν έκανα μαθήματα οδήγησης, ο δάσκαλός μου έλεγε πως λόγω του parkour και του free running, τα αντανακλαστικά μου ήταν αυξημένα σε σχέση με άλλους. Όντως με τον καιρό παρατήρησα πως αντιλαμβανόμουν κάποια πράγματα πολύ πιο έγκαιρα αλλά μη τρελαθούμε, τα αντανακλαστικά των οδηγών της Formula 1 είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο, εκεί το κάθε κλάσμα δευτερολέπτου μετράει».

dk-rb-monaco18-f640

Γνώρισε τους οδηγούς της Red Bull Racing, όπως θα περίμενε κανείς είχε την ευκαιρία να περάσει περισσότερο χρόνο με το ‘τρελοκομείο’ που ακούει στο όνομα Daniel Ricciardo. «Ήταν πιο προσιτός, μονίμως χαμογελαστός, με ρώτησε πολλά για το δικό μου άθλημα», μας λέει ο DK. Κοινώς Δημήτρη, ήταν πιο… «Ricciardo»!

Δημοφιλή στο Protothema.gr