Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Live από Βαρκελώνη, 3η ημέρα: Για τη δόξα!

Ελλάδα 20:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Βαρκελώνη, 3η ημέρα: Για τη δόξα!

FORMULA 1

Live από Βαρκελώνη, 3η ημέρα: Για τη δόξα!

FORMULA 1

Ο Max Verstappen έγραψε χρόνο ρεκόρ σήμερα το πρωί στην Καταλάνικη πίστα δοκιμάζοντας τη νέα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Το παράδειγμά του ακολούθησε το απόγευμα ο Pastor Maldonado με τη Lotus, με τη βρετανική ομάδα να δίνει περισσότερο χρόνο στον οδηγό από τη Βενεζουέλα έναντι του Γάλλου, Romain Grosjean.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ

O 17χρονος οδηγός της Toro Rosso που σε 20 μέρες θα γίνει ο νεότερος οδηγός στην ιστορία της F1 και έχει επιλέξει τον αριθμό 33 για ν’ αγωνίζεται προσπάθησε σήμερα να πετύχει έναν εντυπωσιακό χρόνο αλλά και να συμπληρώσει όσους περισσότερους γύρους μπορεί. Πράγματι νωρίς το απόγευμα έγινε ο πρώτος που υπερέβη τους 100 γύρους. Πέρα από το νεαρό Ολλανδό, το πρωί δεν επιχείρησε κανείς άλλος γρήγορο γύρο καθώς τα περισσότερα μονοθέσια χρησιμοποιούσαν σήμερα την μέση γόμα της Pirelli. Ο Maldonado το απόγευμα ζήλεψε τη δόξα του και έκανε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με τη Lotus επίσης χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.

Ο Verstappen στα πιτ βγάζει τη μέση και βάζει την πολύ μαλακή γόμα για να σπάσει το φράγμα του 1:25

O καιρός σήμερα ήταν συννεφιασμένος και προς το μεσημέρι ψιχάλισε κιόλας, επηρεάζοντας το πρόγραμμα των ομάδων. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 11 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 20 βαθμούς Κελσίου συνθήκες που απέχουν αρκετά απ’ αυτά που θα κληθούν ν’ αντιμετωπίσουν οι ομάδες κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος.

Ψιχάλισε το μεσημέρι στη Βαρκελώνη αλλά αυτό δεν άλλαξε το πρόγραμμα της Mercedes. Ο Hamilton εντυπωσίασε με τη σταθερότητα στο ρυθμό της W06

Advertisement
Advertisement

Στη McLaren – Honda είχαν αρκετές προσδοκίες μετά τη χθεσινή καλή μέρα όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ανάλογα. Ο Button αντιμετώπισε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα που τον υποχρέωσε να σταματήσει στην πίστα ενώ είχε συμπληρώσει μόλις 7 γύρους. Οι μηχανικοί επιβεβαίωσαν πως το μονοθέσιο έχασε τη δύναμη ενόσω κινούνταν. Συνεπικουρώντας στην προσπάθεια των μηχανικών να διορθώσουν το πρόβλημα ο Button μπήκε και βγήκε άλλες 5 φορές στα πιτ.

Μια από τις 6 φορές που ο Button βγήκε από τα πιτ σήμερα

Ο Vettel πριν ακόμη ξεκινήσει τη μέρα βγήκε με τη Ferrari στη στροφή 5 στον πρώτο κιόλας γύρο. Προς τιμήν του ο Γερμανός παραδέχτηκε πως η πίστα ήταν ακόμη νωπή από την πρωινή υγρασία και έκανε λάθος. Δεν άργησε όμως να βγει ξανά στην πίστα και νωρίς το απόγευμα ήταν ο πρώτος που έσπασε σήμερα το φράγμα των 80 γύρων.

O Vettel υπογράφει αυτόγραφα στους Ισπανούς θαυμαστές του

Στη Red Bull ο νεαρός Ρώσος Daniil Kvyat που αντικατέστησε το Ricciardo επικέντρωσε την προσοχή του στα πιτ στοπ και στους αυτοματισμούς που πρέπει ν’ αναπτύξει μαζί με τους μηχανικούς του.

Advertisement

Στη Sauber έχασαν σχεδόν όλο το πρωινό για ν’ αντικαταστήσουν το κιβώτιο του μονοθεσίου. Ο Ericsson βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα το μεσημέρι μ’ ενδιάμεσα ελαστικά ενόσω ψιχάλιζε.

Οι χρόνοι μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα ήταν:

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m24.739s 60
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m26.142s 1.403s 41
3 Sebastian Vettel Ferrari 1m26.407s 1.668s 54
4 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m26.589s 1.850s 34
5 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m26.912s 2.173s 55
6 Pascal Wehrlein Force India/Mercedes 1m27.699s 2.960s 36
7 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m27.966s 3.227s 42
8 Jenson Button McLaren/Honda 1m29.151s 4.412s 12
9 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m42.931s 18.192s 6
Advertisement

 

Ο Vettel με την F15T και τη μέση γόμα της Pirelli στην πίστα

Ένα ευτράπελο που έγινε λίγο πριν το τέλος της ημέρας ήταν στην έξοδο των πιτ με τους Button και Verstappen να μένουν βγαίνοντας.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση ο Vettel που κατάφερε να συμπληρώσει 105 γύρους σήμερα με τη Ferrari αρκετούς αυτούς σε αργό ρυθμό, βγήκε για δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους και ήμασταν εκεί να τον ακούσουμε: “Πρέπει να παραμείνω προσγειωμένος και να θυμάμαι πόσα έχουν αλλάξει. Έχουμε καλή βάση, για να προχωρήσουμε σε εξέλιξη, δεν έχω οδηγήσει το περσινό αλλά όσοι βρίσκονται στην ομάδα είναι πολύ ικανοποιημένοι με το φετινό. Σίγουρα έχουμε δουλειά ακόμη, η Mercedes είναι μπροστά αυτή προσπαθούμε να πλησιάσουμε και να νικήσουμε, αυτά είναι τα δεδομένα…“.

Advertisement

Σε ερώτηση τι θα κάνει ανάμεσα στα δυο τεστ στη Βαρκελώνη ο Vettel απάντησε: ‘Τίποτα το ιδιαίτερο θα αναλύσω τι έγινε εδώ και θα προετοιμαστώ για το επόμενο, θα κάνω προπόνηση για να είμαι έτοιμος για το τελευταίο τεστ“.

Ο Γερμανός πριν λίγο κάνει δηλώσεις στους δημοσιογράφους

 

Όσον αφορά στην απαγόρευση στις αλλαγές των σχεδίων ο Vettel είπε: “Είναι καιρός να ηρεμήσω λίγο με τις αλλαγές στο σχέδιο του κράνους, δεν ξέρω πόσο θα είναι η ποινή αν το αλλάξω όμως ήταν καλό που είχαμε τη δυνατότητα να μαζεύουμε κάποια χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς“.

Ερωτηθείς για την αξιολόγηση της δυναμικής της νέας F15T ο Vettel ήταν φειδωλός στα λεγόμενά του: “Δεν έχουμε κάνει πραγματική δουλειά στο σετάρισμα ασχολούμαστε περισσότερο με την αξιοπιστία και το να συμπληρώνουμε γύρους στο μονοθέσιο ώστε να το κατανοήσουμε καλύτερα και να έχουμε περισσότερα δεδομένα ώστε να βρούμε τα όποια προβλήματα. Η Mercedes ήταν η καλύτερη πέρυσι στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης αλλά τα προηγούμενα χρόνια άλλος ήταν ο καλύτερος στις δοκιμές και άλλος ξεκινούσε δυνατά στους αγώνες. Σίγουρα είναι ευχάριστο να θεωρούν πως η Ferrari είναι η ευχάριστη έκπληξη των δοκιμών αλλά αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι κάνει ο καθένας υπάρχουν πολλές αλλαγές από τώρα ως την Αυστραλία ειδικά στις μονάδες ισχύος οπότε δεν μπορείς να ξέρεις που βρίσκεται ο ανταγωνισμός“.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m24.348s 104
2 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m24.739s 0.391s 129
3 Lewis Hamilton Mercedes 1m26.076s 1.728s 101
4 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m26.340s 1.992s 53
5 Sebastian Vettel Ferrari 1m26.407s 2.059s 105
6 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m26.589s 2.241s 111
7 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m26.912s 2.564s 55
8 Pascal Wehrlein Force India/Mercedes 1m27.333s 2.985s 81
9 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m27.556s 3.208s 49
10 Jenson Button McLaren/Honda 1m29.151s 4.803s 24