Live από Βαρκελώνη, 3η ημέρα: Για τη δόξα!
FORMULA 1Live από Βαρκελώνη, 3η ημέρα: Για τη δόξα!
FORMULA 1Ο Max Verstappen έγραψε χρόνο ρεκόρ σήμερα το πρωί στην Καταλάνικη πίστα δοκιμάζοντας τη νέα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Το παράδειγμά του ακολούθησε το απόγευμα ο Pastor Maldonado με τη Lotus, με τη βρετανική ομάδα να δίνει περισσότερο χρόνο στον οδηγό από τη Βενεζουέλα έναντι του Γάλλου, Romain Grosjean.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΙΣΠΑΝΙΑ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ
WHAT CAR
O 17χρονος οδηγός της Toro Rosso που σε 20 μέρες θα γίνει ο νεότερος οδηγός στην ιστορία της F1 και έχει επιλέξει τον αριθμό 33 για ν’ αγωνίζεται προσπάθησε σήμερα να πετύχει έναν εντυπωσιακό χρόνο αλλά και να συμπληρώσει όσους περισσότερους γύρους μπορεί. Πράγματι νωρίς το απόγευμα έγινε ο πρώτος που υπερέβη τους 100 γύρους. Πέρα από το νεαρό Ολλανδό, το πρωί δεν επιχείρησε κανείς άλλος γρήγορο γύρο καθώς τα περισσότερα μονοθέσια χρησιμοποιούσαν σήμερα την μέση γόμα της Pirelli. Ο Maldonado το απόγευμα ζήλεψε τη δόξα του και έκανε τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με τη Lotus επίσης χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
O καιρός σήμερα ήταν συννεφιασμένος και προς το μεσημέρι ψιχάλισε κιόλας, επηρεάζοντας το πρόγραμμα των ομάδων. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 11 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 20 βαθμούς Κελσίου συνθήκες που απέχουν αρκετά απ’ αυτά που θα κληθούν ν’ αντιμετωπίσουν οι ομάδες κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος.
Στη McLaren – Honda είχαν αρκετές προσδοκίες μετά τη χθεσινή καλή μέρα όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ανάλογα. Ο Button αντιμετώπισε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα που τον υποχρέωσε να σταματήσει στην πίστα ενώ είχε συμπληρώσει μόλις 7 γύρους. Οι μηχανικοί επιβεβαίωσαν πως το μονοθέσιο έχασε τη δύναμη ενόσω κινούνταν. Συνεπικουρώντας στην προσπάθεια των μηχανικών να διορθώσουν το πρόβλημα ο Button μπήκε και βγήκε άλλες 5 φορές στα πιτ.
Ο Vettel πριν ακόμη ξεκινήσει τη μέρα βγήκε με τη Ferrari στη στροφή 5 στον πρώτο κιόλας γύρο. Προς τιμήν του ο Γερμανός παραδέχτηκε πως η πίστα ήταν ακόμη νωπή από την πρωινή υγρασία και έκανε λάθος. Δεν άργησε όμως να βγει ξανά στην πίστα και νωρίς το απόγευμα ήταν ο πρώτος που έσπασε σήμερα το φράγμα των 80 γύρων.
Στη Red Bull ο νεαρός Ρώσος Daniil Kvyat που αντικατέστησε το Ricciardo επικέντρωσε την προσοχή του στα πιτ στοπ και στους αυτοματισμούς που πρέπει ν’ αναπτύξει μαζί με τους μηχανικούς του.
Στη Sauber έχασαν σχεδόν όλο το πρωινό για ν’ αντικαταστήσουν το κιβώτιο του μονοθεσίου. Ο Ericsson βγήκε για πρώτη φορά στην πίστα το μεσημέρι μ’ ενδιάμεσα ελαστικά ενόσω ψιχάλιζε.
Οι χρόνοι μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα ήταν:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m24.739s | – | 60 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m26.142s | 1.403s | 41 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m26.407s | 1.668s | 54 |
4 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m26.589s | 1.850s | 34 |
5 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m26.912s | 2.173s | 55 |
6 | Pascal Wehrlein | Force India/Mercedes | 1m27.699s | 2.960s | 36 |
7 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m27.966s | 3.227s | 42 |
8 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m29.151s | 4.412s | 12 |
9 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m42.931s | 18.192s | 6 |
Ένα ευτράπελο που έγινε λίγο πριν το τέλος της ημέρας ήταν στην έξοδο των πιτ με τους Button και Verstappen να μένουν βγαίνοντας.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση ο Vettel που κατάφερε να συμπληρώσει 105 γύρους σήμερα με τη Ferrari αρκετούς αυτούς σε αργό ρυθμό, βγήκε για δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους και ήμασταν εκεί να τον ακούσουμε: “Πρέπει να παραμείνω προσγειωμένος και να θυμάμαι πόσα έχουν αλλάξει. Έχουμε καλή βάση, για να προχωρήσουμε σε εξέλιξη, δεν έχω οδηγήσει το περσινό αλλά όσοι βρίσκονται στην ομάδα είναι πολύ ικανοποιημένοι με το φετινό. Σίγουρα έχουμε δουλειά ακόμη, η Mercedes είναι μπροστά αυτή προσπαθούμε να πλησιάσουμε και να νικήσουμε, αυτά είναι τα δεδομένα…“.
Σε ερώτηση τι θα κάνει ανάμεσα στα δυο τεστ στη Βαρκελώνη ο Vettel απάντησε: ‘Τίποτα το ιδιαίτερο θα αναλύσω τι έγινε εδώ και θα προετοιμαστώ για το επόμενο, θα κάνω προπόνηση για να είμαι έτοιμος για το τελευταίο τεστ“.
Όσον αφορά στην απαγόρευση στις αλλαγές των σχεδίων ο Vettel είπε: “Είναι καιρός να ηρεμήσω λίγο με τις αλλαγές στο σχέδιο του κράνους, δεν ξέρω πόσο θα είναι η ποινή αν το αλλάξω όμως ήταν καλό που είχαμε τη δυνατότητα να μαζεύουμε κάποια χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς“.
Ερωτηθείς για την αξιολόγηση της δυναμικής της νέας F15T ο Vettel ήταν φειδωλός στα λεγόμενά του: “Δεν έχουμε κάνει πραγματική δουλειά στο σετάρισμα ασχολούμαστε περισσότερο με την αξιοπιστία και το να συμπληρώνουμε γύρους στο μονοθέσιο ώστε να το κατανοήσουμε καλύτερα και να έχουμε περισσότερα δεδομένα ώστε να βρούμε τα όποια προβλήματα. Η Mercedes ήταν η καλύτερη πέρυσι στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης αλλά τα προηγούμενα χρόνια άλλος ήταν ο καλύτερος στις δοκιμές και άλλος ξεκινούσε δυνατά στους αγώνες. Σίγουρα είναι ευχάριστο να θεωρούν πως η Ferrari είναι η ευχάριστη έκπληξη των δοκιμών αλλά αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι κάνει ο καθένας υπάρχουν πολλές αλλαγές από τώρα ως την Αυστραλία ειδικά στις μονάδες ισχύος οπότε δεν μπορείς να ξέρεις που βρίσκεται ο ανταγωνισμός“.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m24.348s | – | 104 |
2 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m24.739s | 0.391s | 129 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m26.076s | 1.728s | 101 |
4 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m26.340s | 1.992s | 53 |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m26.407s | 2.059s | 105 |
6 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m26.589s | 2.241s | 111 |
7 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m26.912s | 2.564s | 55 |
8 | Pascal Wehrlein | Force India/Mercedes | 1m27.333s | 2.985s | 81 |
9 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m27.556s | 3.208s | 49 |
10 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m29.151s | 4.803s | 24 |