Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Σιγκαπούρης: Μπορεί ο Ρικιάρντο;

Ελλάδα 18:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Σιγκαπούρης: Μπορεί ο Ρικιάρντο;

FORMULA 1

GP Σιγκαπούρης: Μπορεί ο Ρικιάρντο;

FORMULA 1

Οι Mercedes έχουν χάσει μια φορά φέτος στην Ισπανία επειδή τράκαραν μεταξύ τους στον πρώτο γύρο και εγκατέλειψαν. Απόψε όμως (20:00 τοπική ώρα, 15:00 ώρα Ελλάδος απευθείας ΕΡΤ, ΟΤΕ) τα πράγματα ίσως εξελιχθούν διαφορετικά.

Advertisement
Advertisement

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Οι χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές έφεραν το Νίκο Ρόσμπεργκ για πρώτη φορά στην καριέρα του στην pole στη Σιγκαπούρη. Ο οδηγός της Mercedes παρά την επαφή με τα προστατευτικά που είχε στο FP1 βρήκε το σωστό δρόμο στο σετάρισμα από την Παρασκευή τελειοποίησε το στήσιμο της W07 το Σάββατο και χτες βράδυ πήρε την 4η pole στους 5 τελευταίους αγώνες. Ήταν επίσης η 29η της καριέρας του και η έβδομη φετινή. Ο Ρόσμπεργκ που έχει κερδίσει στους δυο προηγούμενους αγώνες σε Βέλγιο και Ιταλία είναι σίγουρα σε φόρμα και το φαβορί για νίκη σήμερα στη Μαρίνα Μπέι. Δεν έχει ξανακερδίσει εκεί από τους 8 αγώνες τα προηγούμενα χρόνια στο μεγάλο λιμάνι της Ανατολής τέσσερις έχει κερδίσει ο Φέτελ που σήμερα εκκινεί τελευταίος, δυο ο Χάμιλτον και δυο ο Αλόνσο.

Μιλώντας μετά το τέλος των χθεσινών δοκιμών ο Ρόσμπεργκ που αυτό το Σαββατοκύριακο συμπληρώνει 200GP τόνισε: «Νομίζω πως ο γύρος που μου έδωσε την pole είναι ένας από τους τρεις καλύτερους της ζωής μου. Ένιωθα ένα με το μονοθέσιο αυτό είναι πραγματικά σπάνιο. Στον αγώνα περιμένω πίεση από το Ντάνιελ (Ρικιάρντο) και τη Red Bull που εκκινεί με την πολύ μαλακή γόμα. Θα γίνει αμφίρροπη μάχη αλλά είμαι σίγουρος πως έχουμε διαλέξει τη σωστή στρατηγική».

Advertisement
Advertisement

Ο χρόνος του Ρόσμπεργκ 1:42.584 είναι ο ταχύτερος που έχει καταγραφεί ποτέ στη Σιγκαπούρη. Το προηγούμενο ρεκόρ ανήκε στο Φέτελ (1:42.841) από το 2013 με τον ατμοσφαιρικό V8 της Renault στην πλάτη της Red Bull τότε.

Από τη πλευρά του ο Ρικιάρντο που εκκινεί σήμερα 2ος τόνισε: «Είμαι ικανοποιημένος που βρίσκομαι στην πρώτη σειρά. Ακόμη κι αν έκανα τον τέλειο γύρο δε θα μπορούσα να πλησιάσω το χρόνο του Ρόσμπεργκ. Είμαστε η μόνη ομάδα στη πρώτη δεκάδα που εκκινούμε με την πολύ μαλακή γόμα. Αν εκκινήσω όπως θέλω πιστεύω πως θα μπορέσω να κοντρολάρω την κατάσταση. Είναι απρόβλεπτος αγώνες συνήθως υπάρχουν συμβάντα και εμφανίζεται το αυτοκίνητο ασφαλείας, οπότε θα δούμε…».


Αναμένεται ο Χάμιλτον να κάνει τουλάχιστον 2 πιτ στοπ σήμερα. Καθώς εκκινεί με την πάρα πολύ μαλακή γόμα η λογική λέει ότι θα βάλει την πολύ μαλακή δυο φορές.

Advertisement

Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Φερστάπεν δεν είναι ευχαριστημένοι με την επίδοσή τους στις δοκιμές. Ο Βρετανός δεν μπόρεσε να ρυθμίσει όπως ήθελε την WO7 ενώ ανέφερε και ένα πρόβλημα στη λειτουργία της ανάρτησης την Παρασκευή. Ο Ολλανδός κατάφερε την τελευταία στιγμή να βελτιώσει χτες το χρόνο του και να περάσει το Ράικονεν και σήμερα ελπίζει να κάνει κάτι περισσότερο καθώς όπως και ο Ρικιάρντο εκκινεί με την πολύ μαλακή γόμα.

Οι υπόλοιποι 8 οδηγοί στη δεκάδα δηλαδή οι δυο Mercedes (1,3) η Ferrari του Ράικονεν (5), οι Toro Rosso των Σάινθ, Κβίατ, (6,7), οι Force India των Χούλκενμπεργκ, Πέρεζ (8,10) και η McLaren του Αλόνσο (9) εκκινούν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Από τους 8 αγώνες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα στη Σιγκαπούρη τους 6 έχει κερδίσει ο poleman. Πάντοτε εμφανίζεται αυτοκίνητο ασφαλείας, θα είναι μεγάλη έκπληξη να μη συμβεί το ίδιο και σήμερα.

Advertisement

pirelli-singa16-infographic-tyres-for-gp640tall

Τα εναπομείναντα σετ ελαστικών που έχουν στη διάθεσή τους οι οδηγοί μετά τις χθεσινές δοκιμές και μπορούν να χρησιμοποιήσουν στον αγώνα.

Σε σύνολο 61 γύρων η Pirelli λέει πως η μαλακή γόμα αντέχει έως 31 γύρους ήτοι μισό αγώνα, η πολύ μαλακή 23 γύρους και η πάρα πολύ μαλακή 18 γύρους. Αν το αυτοκίνητο ασφαλείας οδηγήσει την κούρσα για 7 γύρους οι Red Bull πιθανόν να μπορέσουν να βγάλουν τον αγώνα με 1 πιτ στοπ λιγότερο από τους αντιπάλους τους. Είναι δεδομένο πως οι υπόλοιποι 8 που εκκινούν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα θα κάνουν τουλάχιστον 2 πιτ στοπ. Επίσης κατά τη διάρκεια του αγώνα πέφτει η θερμοκρασία οδοστρώματος και αυτό πρέπει να το λάβουν υπόψη τους οι υπεύθυνοι στρατηγικής. Στους μέχρι τώρα αγώνες δεν έχει φανεί να προστατεύουν ιδιαίτερα τα ελαστικά οι Red Bull.

Advertisement

ricciardo-singa16-e640
Αν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας αυξάνονται οι πιθανότητες να μπορέσει ο Ρικιάρντο να κάνει μόνο 1 πιτ στοπ βάζοντας τη μαλακή γόμα κοντά στον 27ο γύρο.