Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Μονακό: 1-2 οι Mercedes στο FP2

Ελλάδα 8:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Μονακό: 1-2 οι Mercedes στο FP2

FORMULA 1

GP Μονακό: 1-2 οι Mercedes στο FP2

FORMULA 1

Ο Lewis Hamilton έκανε το δύο στα δύο στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Grand Prix του Μονακό, που αποτελεί τον έκτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Advertisement
Advertisement

Ο Βρετανός ήταν 81 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον teammate του στη Mercedes, Valtteri Bottas, με τον ανταγωνισμό αυτή τη φορά να είναι πολύ μακριά από τα ασημί βέλη.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η Κυανή Ακτή υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με τον καιρό βελτιωμένο, τον ήλιο ενίοτε να βρίσκει δίοδο ανάμεσα στα σύννεφα, τη θερμοκρασία αέρα στους 18 βαθμούς Κελσίου κι αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 34 – δηλαδή εννέα βαθμούς πιο πάνω από το FP1.

Advertisement
Advertisement

Στο ξεκίνημα της διαδικασίας η Ferrari επέλεξε ξανά τη μαλακή γόμα, ενώ η Mercedes δοκίμασε τη μέση, με την οποία ο Bottas έκανε χρόνο 1.12.708 και πέρασε στην κορυφή της κατάταξης. Ο Hamilton βρήκε κίνηση στην πρώτη του προσπάθεια, πέρασε δεύτερος στην επόμενη και η τρίτη ήταν αρκετή για να τον βάλει στην κορυφή, με επίδοση 1.11.926.

Την ίδια ώρα, η… κατάρα της πισίνας παραλίγο να χτυπήσει ξανά τον Max Verstappen. Ο οδηγός της Red Bull Racing ακούμπησε τις μπαριέρες αλλά απέφυγε οριακά το «μπαμ».

Advertisement

Με τη συμπλήρωση μισής ώρας ο Sebastian Vettel εκτόπισε τις Mercedes από την κορυφή, κατεβάζοντας την απόλυτη επίδοση στο 1.11.881. Όμως δεν έμελλε να μείνει για πολύ εκεί αφού ο Bottas έβαλε τη μαλακή γόμα και με αυτή, ήταν αρχικά τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος του ιταλικού μονοθεσίου και εν συνεχεία έξι δέκατα!

Ο Hamilton ξεκίνησε υποτονικά τις δικές του προσπάθειες με τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli αλλά τελικά σημείωσε χρόνο 1.11.245, που τον έφερε 0.030sec μπροστά από τον teammate του! Λίγο αργότερα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε λάθος στη Σεντ Ντεβό και εκμεταλλεύτηκε τη στρωμένη με άσφαλτο έξοδο διαφυγής για να αποφύγει τα χειρότερα.

Advertisement

Όσο περνούσε η ώρα, η εναλλαγή θέσεων ανάμεσα στα ασημί βέλη συνεχιζόταν, με την καλύτερη επίδοση να βελτιώνεται συνεχώς και να σταματά στο 1.11.118 που πέτυχε ο Lewis.

O Vettel είχε κι αυτός τη «στιγμή» του στη στροφή 1, μπλόκαρε τους τροχούς του και σταμάτησε την SF90 οριακά πριν χτυπήσει την εμπρός αεροτομή στις μπαριέρες. Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας δεν είχαμε ούτε απρόοπτα ούτε αξιοσημείωτες αλλαγές χρόνων.

Οι Mercedes έκαναν το 1-2, με τον Vettel επτά δέκατα μακριά, τον Pierre Gasly της RBR στα οκτώ και τον Alex Albon της Toro Rosso στα δέκα. Εντός δευτερολέπτου ήταν ακόμα μόνο ο Verstappen που ξόδεψε μεγάλο διάστημα στο γκαράζ κι όταν επέστρεψε στην πίστα, η RB15 δεν είχε την επιθυμητή πρόσφυση και ισορροπία.

Αναλυτικά η κατάταξη: