Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Μ. Βρετανίας: Ο Gasly ταχύτερος στο επεισοδιακό FP1

Ελλάδα 8:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Μ. Βρετανίας: Ο Gasly ταχύτερος στο επεισοδιακό FP1

FORMULA 1

GP Μ. Βρετανίας: Ο Gasly ταχύτερος στο επεισοδιακό FP1

FORMULA 1

Ο Pierre Gasly της Red Bull Racing σημείωσε την καλύτερη επίδοση στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας.

Advertisement
Advertisement

Ο δέκατος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος φιλοξενείται στο ιστορικό σιρκουί του Σίλβερστον και το ξεκίνημά του είχε πολλά απρόοπτα. Λίγο η νέα άσφαλτος που είναι στρωμένη σε όλη την αγωνιστική διαδρομή, λίγο οι σταγόνες βροχής το τελευταίο μισάωρο, συνετέλεσαν σε αυτό.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το σιρκουί του Νορθάμπτονσαϊρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με… βρετανικό καιρό, τη θερμοκρασία αέρα στους 20 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος έφτασε έως τους 32. Στη διάθεσή τους ως σκληρή, μέση και μαλακή γόμα, έχουν τις C1, C2 και C3 αντίστοιχα, με την Pirelli να φέρνει τις πιο σκληρές επιλογές στη γκάμα της.

Η διαδικασία ξεκίνησε με τον Charles Leclerc να παραπονιέται για τα φρένα του, με τη Ferrari να τον καλεί στο γκαράζ για να ερευνήσει το πρόβλημα. Πέραν των αναγνωριστικών γύρων, ο πρώτος χρόνος «γράφτηκε» με τη συμπλήρωση 20 λεπτών στην 90λεπτη διαδικασία, διά χειρός Robert Kubica και Williams.

Advertisement

Κάπου εκεί ο Romain Grosjean τράβηξε πάνω του την προσοχή για τους λάθος λόγους. Ο Γάλλος έχασε τον έλεγχο της Haas μέσα στο pit lane (!), μαζί και την εμπρός αεροτομή του καθώς χτύπησε στις μπαριέρες. Σκόρπισε παντού θραύσματα και χρειάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο γύρο με το μονοθέσιό του πληγωμένο, ώστε να επιστρέψει στα pit.

Advertisement

Με τη συμπλήρωση μισής ώρας είχαμε μία ακόμα έξοδο, αυτή τη φορά του George Russel με τη Williams, που έχασε το πίσω μέρος στη Μπούκλαντς, ευτυχώς για τον Βρετανό χωρίς συνέπειες. Κάπου εκεί, ο Valtteri Bottas τοποθετούσε εαυτόν στην κορυφή της κατάταξης, με επίδοση 1.29.604, που ήρθε με τη μέση γόμα.

Ο συμπατριώτης του Lando Norris, τον μιμήθηκε χάνοντας το πίσω μέρος της McLaren στην τελευταία στροφή, πραγματοποιώντας ένα μεγαλοπρεπές τετ-α-κε.

Ωστόσο, καθεστώς κόκκινης σημαίας δεν προκάλεσαν τα παραπάνω αλλά ο Kimi Raikkonen, με την Alfa Romeo να ακινητοποιείται στην ευθεία Ουέλινγκτον, με καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος.

Όταν είχαμε εκ νέου δράση, συνεχίστηκε και το τραγικό πρωινό του Grosjean, που είχε έξοδο κι αυτός στη Μπρούκλαντς, αυτή τη φορά καταστρέφοντας μόνο το συγκεκριμένο σετ ελαστικών. Δεν ήταν οι μόνοι που είχαν τις «στιγμές» τους, ακόμα και ο Lewis Hamilton είχε μερικές μικροεξόδους.

Μπαίνοντας στο τελευταίο μισάωρο του FP1, η βροχή έκανε την εμφάνισή της. Με μερικές ψιχάλες στην αρχή, περισσότερες στη συνέχεια, τόσες που έπεισαν κάποιες ομάδες να δοκιμάσουν και με ενδιάμεσα ελαστικά.

Ο Gasly συνέχισε με τα σλικ και με τη μαλακή γόμα άρχισε στο φινάλε να «πυροβολεί». Αρχικά τοποθέτησε εαυτόν στη δεύτερη θέση, 86 χιλιοστά πίσω από τον Bottas και με το πέσιμο της καρό σημαίας κινήθηκε ακόμα ταχύτερα. Ο οδηγός της Red Bull Racing που έχει κάνει απογοητευτικό ξεκίνημα στη σεζόν και είναι υπό πίεση για να μη χάσει τη θέση του, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.27.173 και ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Bottas.

Στο ίδιο δευτερόλεπτο είδαμε μόνο τον teammate του, Max Verstappen, και τον Hamilton. Ακολούθησαν οι δύο Ferrari και οι δύο Renault.

Αναλυτικά η κατάταξη: