Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ιταλίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!

Ελλάδα 17:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Ιταλίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!

FORMULA 1

GP Ιταλίας: Ταχύτερες οι Mercedes στα ελεύθερα!

FORMULA 1

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο (1:22.959) στην 1η περίοδο δοκιμών, ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ταχύτερος όλων (1:22.801) στη 2η περίοδο σήμερα στην Μόντσα.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Το Μητροπολιτικό Πάρκο της Μόντσα υποδέχτηκε οδηγούς και ομάδες με καλό καιρό και ζέστη η θερμοκρασία στον αέρα έφτασε τους 30 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή στο οδόστρωμα ξεπέρασε τους 41 βαθμούς Κελσίου.

Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων αυτό το τριήμερο τις τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας της: Μέση/μαλακή/πολύ μαλακή. Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν πάρει αρκετά σετ μαλακής και πολύ μαλακής γόμας, γι’ αυτό προφανώς είδαμε ελάχιστα να χρησιμοποιείται στις δοκιμές η μέση γόμα. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP1 με τη μαλακή γόμα. Η επίδοσή του διέφερε μόλις 2 δέκατα απ’ αυτή του έτερου οδηγού της Mercedes, Lewis Hamilton. Η πολύ μαλακή γόμα πάντως φάνηκε ν’ αντέχει στη Μόντσα περισσότερα χιλιόμετρα απ’ ότι στο Σπα προφανώς διότι στην Ιταλική πίστα δεν υπάρχουν γρήγορες καμπές όπου ασκούνται στα ελαστικά υψηλά πλευρικά φορτία. Η διαφορά των Mercedes από τη Ferrari του Ράικονεν που ήταν 3ος ξεπερνούσε το δευτερόλεπτο. Οι Ferrari έχουν αναβαθμισμένη υβριδική μηχανή.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά οι χρόνοι στη 1η περίοδο ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος        . Διαφορά . Γύροι
1 Nico Rosberg Mercedes 1m22.959s 37
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m23.162s 0.203s 36
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m24.047s 1.088s 16
4 Sebastian Vettel Ferrari 1m24.307s 1.348s 17
5 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m24.650s 1.691s 32
6 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m24.763s 1.804s 17
7 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m24.785s 1.826s 37
8 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m24.982s 2.023s 25
9 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1m25.113s 2.154s 19
10 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m25.120s 2.161s 17
11 Jenson Button McLaren/Honda 1m25.351s 2.392s 23
12 Alfonso Celis Force India/Mercedes 1m25.367s 2.408s 30
13 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m25.507s 2.548s 14
14 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m25.840s 2.881s 18
15 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m25.853s 2.894s 20
16 Carlos Sainz Toro Rosso/Ferrari 1m25.973s 3.014s 20
17 Daniil Kvyat Toro Rosso/Ferrari 1m26.074s 3.115s 20
18 Esteban Ocon Manor/Mercedes 1m26.391s 3.432s 30
19 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m26.439s 3.480s 21
20 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1m26.762s 3.803s 28
21 Jolyon Palmer Renault 1m26.811s 3.852s 35
22 Kevin Magnussen Renault 1m26.956s 3.997s 32

Οι τιφόζι είχαν γεμίσει τις κερκίδες και τα νέα γι’ αυτούς ήταν καλά καθότι ο ισχυρός άντρας της F1, Μπέρνι Έκλεστον και ο πρόεδρος της Αυτοκινητικής Λέσχης της Ιταλίας Άντζελο Νταμιάνι ανακοίνωσαν ότι η πίστα της Μόντσα θα φιλοξενεί το Ιταλικό GP για 3 χρόνια ακόμη.

Massa-china16-b640

Advertisement

Η ανακοίνωση αυτή επισκίασε την δήλωση αποχώρησης του Φελίπε Μάσα στο τέλος της χρονιάς. Ο συμπαθής στους Ιταλούς Βραζιλιάνος πήρε 11 νίκες όλες για λογαριασμό της Ferrari. Ξεκίνησε το 2002 στη Sauber, πήγε στη Ferrari το 2006 και έφυγε για τη Williams το 2014. Η τελευταία του νίκη ήρθε το 2008 σ’ έναν δραματικό αγώνα για το Βραζιλιάνο. Όταν τερμάτισε ήταν πρωταθλητής για λίγες στιγμές προτού ο Χάμιλτον τερματίσει 5ος και πάρει τον τίτλο. Ο Μάσα θα μπορούσε να είχε στεφθεί πρωταθλητής το 2008 αν δεν υπήρχε το λάθος στα πιτ της Ferrari στη Σιγκαπούρη όπου του δόθηκε λάθος σήμα και έφυγε συμπαρασύροντας την αντλία καυσίμου. Υπήρξε όμως τυχερός που επιβίωσε, ζει και συνέχισε ν’ αγωνίζεται μετά το χτύπημα που δέχτηκε το 2009 στις δοκιμές του Ουγγρικού GP από ελατήριο που έφυγε από τη Brawn του Μπαρικέλο. O Μάσα αποχωρεί στο τέλος του χρόνου και μένει να δούμε ποιος θα τον διαδεχτεί (Μπάτον;).

Αρκετοί οδηγοί δοκίμασαν τον πρωτότυπο σκελετό της Pirelli που έχει πιο ανθεκτικά πλαϊνά και αντέχει περισσότερο τα χτυπήματα στα κερμπ. Πιθανόν θα δούμε τη νέα δομή να ντεμπουτάρει στο GP Μαλαισίας στις αρχές Οκτωβρίου.

Advertisement

Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών o Χάμιλτον με την πολύ μαλακή γόμα πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο. Ο Φέτελ αξιοποιώντας την αναβαθμισμένη υβριδική μηχανή της Ferrari ήταν στην 3η θέση μισό δευτερόλεπτο πίσω από τις Mercedes. Από την αναβάθμιση φάνηκε να ευνοούνται και οι Haas ενώ οι Toro Rosso που έχουν την περσινή υβριδική μηχανή της Ferrari βρίσκονται σε δύσκολη θέση.

Συνολικά οι χρόνοι στη 2η περίοδο ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος       . Διαφορά . Γύροι
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.801s 40
2 Nico Rosberg Mercedes 1m22.994s 0.193s 42
3 Sebastian Vettel Ferrari 1m23.254s 0.453s 33
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1m23.427s 0.626s 28
5 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m23.732s 0.931s 25
6 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m24.003s 1.202s 33
7 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m24.259s 1.458s 24
8 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m24.299s 1.498s 41
9 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m24.516s 1.715s 35
10 Jenson Button McLaren/Honda 1m24.549s 1.748s 28
11 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m24.556s 1.755s 20
12 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m24.587s 1.786s 40
13 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m24.653s 1.852s 42
14 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1m24.674s 1.873s 33
15 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m24.981s 2.180s 25
16 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1m25.083s 2.282s 38
17 Carlos Sainz Toro Rosso/Ferrari 1m25.240s 2.439s 31
18 Esteban Ocon Manor/Mercedes 1m25.275s 2.474s 13
19 Kevin Magnussen Renault 1m25.555s 2.754s 39
20 Daniil Kvyat Toro Rosso/Ferrari 1m25.614s 2.813s 33
21 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m25.643s 2.842s 31
22 Jolyon Palmer Renault 1m25.833s 3.032s 45

 

Advertisement