Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ιταλίας: Όλα μούσκεμα στο FP1

Ελλάδα 14:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Ιταλίας: Όλα μούσκεμα στο FP1

FORMULA 1

GP Ιταλίας: Όλα μούσκεμα στο FP1

FORMULA 1

Ο καιρός ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ιταλίας, που αποτελεί τον δέκατο-τέταρτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο …… αν και λίγα συμπεράσματα μπορούν να βγουν από το FP1 καθώς το Σαββατοκύριακο ο καιρός αναμένεται να είναι πολύ καλύτερος στον ιταλικό βορρά. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η πίστα της Μόντσα υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με βροχή! Θερμοκρασία αέρα στους 17 βαθμούς Κελσίου, την ώρα που όλοι χρησιμοποιούσαν τα full wet ελαστικά (η Pirelli έχει φέρει super soft, soft και medium). Όσο για πρόσωπα, ο Lando Norris αντικαθιστούσε σε αυτή την περίοδο τον Stoffel Vandoorne στο τιμόνι της McLaren.

Η δράση ξεκίνησε με τον Daniel Ricciardo να αντιμετωπίζει άμεσα προβλήματα! Ατυχιών συνέχεια για τον Αυστραλό που επέστρεψε στα pit, παραπονούμενος για προβλήματα στην μονάδα ισχύος της Renault.

Ο πρώτος που δοκίμασε να βγει στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ο Kimi Raikkonen, δέκα λεπτά μετά την έναρξη της 90λεπτης διαδικασίας ενώ ο πρώτος που έγραψε χρόνο ήταν ο Nico Hulkenberg με τη Renault. Θυμίζουμε πως ο Γερμανός θα έχει 10 θέσεις ποινής στο grid, ως συνέπεια του ατυχήματος που προκάλεσε στο Βέλγιο. Ποινές θα έχει σίγουρα και ο Ricciardo, λόγω αλλαγής μονάδος ισχύος, αν και στη συγκεκριμένη διαδικασία, χρειάστηκαν μόλις 20 λεπτά για να επιστρέψει στην πίστα.

Advertisement

Στη συνέχεια είδαμε όλους τους οδηγούς να κάνουν βόλτες στο βρεγμένο, συχνά με κάποια απρόοπτα όπως η περιστροφή 360 μοιρών της RB14 του Max Verstappen.

Υπήρχε όμως δράση καθώς οι ομάδες θέλησαν να συλλέξουν δεδομένα για τη συνεργασία των μονοθεσίων τους με τα ενδιάμεσα ελαστικά – με το βλέμμα… στη συνέχεια της σεζόν. Η διαδικασία έλαβε νωρίς τέλος για τον Sebastian Vettel λόγω αλλαγής κιβωτίου στη Ferrari SF71H.

Προς το τέλος η πίστα άρχισε να στεγνώνει και να αποκτά σιγά σιγά εμφανή αγωνιστική γραμμή, όμως δεν υπήρχε χρόνος για να χρησιμοποιηθούν σλικ ελαστικά.

Το 1.34.000 που σημείωσε ο Perez στις… καθυστερήσεις, τοποθέτησε τη Racing Point Force India στην κορυφή, μπροστά από τον Raikkonen με τη Ferrari και τον teammate του Μεξικανού, Esteban Ocon.

Αναλυτικά η κατάταξη:

monza-fp1-times640

Το FP2 αρχίζει στις 4 το απόγευμα ώρα Ελλάδας.