Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Αυστρίας: Ο Leclerc ταχύτερος στο επεισοδιακό FP2

Ελλάδα 11:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Αυστρίας: Ο Leclerc ταχύτερος στο επεισοδιακό FP2

FORMULA 1

GP Αυστρίας: Ο Leclerc ταχύτερος στο επεισοδιακό FP2

FORMULA 1

Γεμάτη απρόοπτα ήταν η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Αυστρίας που αποτελεί και την ένατη στάση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Advertisement
Advertisement

Σε μία διαδικασία όπου οι χρόνοι δεν έπεσαν σε σχέση με το FP1, ταχύτερος ήταν ο Charles Leclerc με τη Ferrari, έχοντας πίσω του στην κατάταξη του Valtteri Bottas και Pierre Gasly με Mercedes και Red Bull Racing αντίστοιχα.

Ωστόσο, το FP2 σημάδεψαν οι έξοδοι των Max Verstappen (Red Bull), Bottas και Sebastian Vettel (Ferrari), με τις δύο πρώτες να προκαλούν και καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Σπίλμπεργκ υποδέχθηκε ξανά ομάδα και οδηγούς με τον ήλιο να λάμπει, τη θερμοκρασία αέρα να είναι στους 30 βαθμούς ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 49.

Advertisement
Advertisement

Η 90λεπτη διαδικασία ξεκίνησε με απρόοπτα, με εξόδους από τον Lance Stroll αλλά και τον Antonio Giovinazzi που έχασε ένα κομμάτι της εμπρός αεροτομής του μονοθεσίου της Alfa Romeo.

Advertisement

Με το θερμόμετρο στα κόκκινα και τις ομάδες να ανησυχούν για τα ελαστικά ενόψει του Σαββατοκύριακου, η Mercedes έκανε κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει καθώς έβγαλε στην πίστα και τους δύο οδηγούς της με πατημένα ελαστικά – σκληρά για τον Lewis Hamilton και μέση γόμας για τον Bottas.

Advertisement

Λίγο πιο κάτω στο pit lane, οι μηχανικοί της Renault είχαν αρκετή δουλειά καθώς έπρεπε να αντικαταστήσουν πάτωμα, εμπρός αεροτομή, ρύγχος και barge boards στο μονοθέσιο του Nico Hulkenberg, μετά το άσχημο πέρασμά του πάνω από τα κερμπ στο FP1. Και τελικά ο Γερμανός βρήκε στην πίστα ένα τέταρτο μετά την έναρξη του της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Ωστόσο, είχε εξ αρχής προβλήματα με το DRS – όπως συνέβη το πρωί στον teammate του Daniel Ricciardo.

Advertisement

Τα λάθη συνεχίστηκαν με τον Bottas να βγαίνει στη στρωμένη με άσφαλτο έξοδο διαφυγής πριν σημειώσει τον καλύτερο χρόνο και τον Gasly να κουρεύει το γρασίδι με τη Red Bull στη στροφή 4. Ο έτερος «ταύρος», Max Verstappen, άλλαξε εμπρός αεροτομή πριν αρχίσει τις προσομοιώσεις κατατακτήριων. Ωστόσο οι προσπάθειές του δεν κράτησαν πολύ. Λίγο μετά τη συμπλήρωση μισής ώρας, ο Ολλανδός έχασε τον έλεγχο στη στροφή 10, με το πίσω μέρος της RB15 να καταστρέφεται στην επαφή με τις μπαριέρες.

Το ατύχημα του Verstappen προκάλεσε καθεστώς κόκκινης σημαίας για 8 λεπτά αλλά η δράση δεν κράτησε πολύ αφού αμέσως μετά την επανέναρξη της διαδικασίας, ήταν η σειρά του Bottas να διαλύσει το μονοθέσιό του. Ο Φινλανδός έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους της W10 στη στροφή 10, καταλήγοντας μετωπικά στις μπαριέρες.

Είχαμε ξανά 8λεπτη διακοπή με καθεστώς κόκκινης σημαίας αλλά και πάλι, η επανέναρξη της δράσης έφερε άλλη μία σημαντική έξοδο! Αυτή τη φορά ήταν ο Sebastian Vettel που έχασε τον έλεγχο της Ferrari SF90 στη στροφή 10 – όπως κι ο Verstappen.

Μόνο που τυχερός στην ατυχία του ο Γερμανός, έχοντας χάσει νωρίτερα στη στροφή τον έλεγχο, κατάφερε να σταματήσει λίγο προτού το κόκκινο μονοθέσιο χτυπήσει στις μπαριέρες. Έτσι επέστρεψε στα pit, την ώρα που ο teammate του, Charles Leclerc, είχε περάσει στην κορυφή των χρόνων με επίδοση στο 1.05.086 χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα της Pirelli.

Μία βόλτα στην αμμοπαγίδα έκανε πριν το τέλος και ο Carlos Sainz, σε μία έξοδο χωρίς συνέπειες για τον Ισπανό οδηγό της McLaren.

Καθώς τα παραπάνω συμβάντα διέκοψαν δις τις προσομοιώσεις κατατακτήριων, οι ομάδες στράφηκαν στη συνέχεια σε προσομοιώσεις αγώνα. Εξ ου και το γεγονός πως δεν άλλαξε κάτι στην κορυφή των χρόνων στα τελικά στάδια του FP2.

Αναλυτικά η κατάταξη: