Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ινδίας: Ταχύτερος ο Vettel στα ελεύθερα!

Ελλάδα 10:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

GP Ινδίας: Ταχύτερος ο Vettel στα ελεύθερα!

FORMULA 1

GP Ινδίας: Ταχύτερος ο Vettel στα ελεύθερα!

FORMULA 1

Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο το Ινδικό Grand Prix, πρωτεύοντας και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Αν ο Φέτελ πάρει 10 βαθμούς θα διατηρήσει τον τίτλο για 4η συνεχή χρονιά.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Η πίστα Μπούντ υποδέχτηκε ομάδες πιλότους και μηχανικούς με αρκετή καταχνιά και θερμοκρασία στους 30 βαθμούς Κελσίου στο αέρα και 40 στο οδόστρωμα ενώ τα επίπεδα υγρασίας βρίσκονταν στο 38%.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα της Pirelli την πιο σκληρή εκ των δυο. Ο μόνος που φάνηκε ικανός να κινηθεί στο ρυθμό των Red Bull ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τη Mercedes που για ένα διάστημα είχε φέρει την W04 στην κορυφή των χρόνων. Από εκεί τον εκθρόνισε όπως ήταν αναμενόμενο ο Φέτελ τη στιγμή που ο μόνος – θεωρητικά – αντίπαλος του Γερμανού στην κούρσα του τίτλου, ο Φερνάντο Αλόνσο κάθονταν άπραγος στα πιτ. Μόλις 6 γύρους μετά το ξεκίνημα της προσπάθειάς του ο Ισπανός άσσος είχε πρόβλημα στο κιβώτιο της F138 πράγμα που του κόστισε πολύτιμο χρόνο στην πίστα.

Advertisement
Advertisement

Ο Τζέιμς Καλάντο πήρε τη θέση του Πωλ ντι Ρέστα στο τιμόνι της Force India. Ο Σκωτσέζος πιλότος που τελευταία είναι ντεφορμέ ήταν αδιάθετος ή τουλάχιστον αυτή ήταν η επίσημη δικαιολογία.

Όπως και να έχει ο ντι Ρέστα συμμετείχε στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Εκεί όλοι οι πιλότοι δοκίμασαν τη μαλακή γόμα της Pirelli και όπως ήταν φυσικό οι χρόνοι βελτιώθηκαν. Η μαλακή γόμα παρότι ταχύτερη δεν ήταν σταθερή για πολλούς γύρους με το εμπρός αριστερά ελαστικό να υφίσταται τη μεγαλύτερη καταπόνηση. Ο Φέτελ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων παρά τα προβλήματα με το KERS που αντιμετώπισε για δεύτερο συνεχή αγώνα μετά την Ιαπωνία.

Advertisement

Κατά τη διάρκεια της περιόδου ακούσαμε το Μπάτον να διαμαρτύρεται για το πίσω μέρος της McLaren ότι χάνει την πρόσφυσή του. Ο Βρετανός έλεγε χτες στον Τύπο ότι θα δοκιμάσουν μια ακραία λύση στο set – up. Οι Χούλκενμπεργκ και Ρόσμπεργκ φάνηκε να έχουν πολλά υποστροφικά προβλήματα και ακραία φθορά στο εμπρός αριστερά ελαστικό με τη μαλακή γόμα. Ο Μαλντονάντο έχασε το μπουλόνι του εμπρός δεξιά τροχού και σταμάτησε τη Williams στην είσοδο των πιτ.

Ενδεικτικός του κλίματος που επικρατούσε όσον αφορά στην αντοχή της μαλακής γόμας ήταν ο διάλογος του Ράικονεν με τους μηχανικούς του. Ο Iceman ζήτησε να αλλάξει ελαστικά γιατί έπεφτε η απόδοσή τους και άκουσε: «Πίεσέ τα οριακά μέχρι να μην είναι πλέον ασφαλές να συνεχίσεις, θέλουμε να δούμε το όριο τους».

Advertisement

Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι' αύριο στις 11:30 ώρα Ελλάδος.

Αναλυτικά οι χρόνοι της πρώτης περιόδου:

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1. Φέτελ Red Bull-Renault 1m26.683s 24
2. Γουέμπερ Red Bull-Renault 1m26.871s +0.188s 17
3. Ρόζμπεργκ Mercedes 1m26.899s +0.216s 23
4. Γκροζάν Lotus-Renault 1m26.990s +0.307s 20
5. Χάμιλτον Mercedes 1m27.227s +0.544s 21
6. Μπάτον McLaren-Mercedes 1m27.335s +0.652s 23
7. Πέρες McLaren-Mercedes 1m27.416s +0.733s 23
8 Μάσα Ferrari 1m27.692s +1.009s 21
9. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m27.770s +1.087s 19
10. Μπότας Williams-Renault 1m27.800s +1.117s 23
11. Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m28.035s +1.352s 25
12. Αλόνσο Ferrari 1m28.214s +1.531s 6
13. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m28.336s +1.653s 18
14. Μαλντονάντο Williams-Renault 1m28.342s +1.659s 21
15. Σούτιλ Force India-Mercedes 1m28.468s +1.785s 20
16. Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m28.538s +1.855s 18
17. Ράικονεν Lotus-Renault 1m28.730s +2.047s 18
18. Καλάντο Force India-Mercedes 1m29.197s +2.514s 22
19. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault 1m29.413s +2.730s 24
20. Μπιανκί Marussia-Cosworth 1m29.560s +2.877s 20
21. Πικ Caterham-Renault 1m30.026s +3.343s 23
22. Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m30.471s +3.788s 17
Advertisement

Αναλυτικά οι χρόνοι της δεύτερης περιόδου:

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1. Φέτελ Red Bull-Renault 1m25.722s 35
2. Γουέμπερ Red Bull-Renault 1m26.011s +0.289s 38
3. Γκροζάν Lotus-Renault 1m26.220s +0.498s 36
4. Χάμιλτον Mercedes 1m26.399s +0.677s 36
5. Αλόνσο Ferrari 1m26.430s +0.708s 39
6. Ρόζμπεργκ Mercedes 1m26.582s +0.860s 40
7 Μάσα Ferrari 1m26.601s +0.879s 41
8 Ράικονεν Lotus-Renault 1m26.632s +0.910s 32
9. Πέρες McLaren-Mercedes 1m26.857s +1.135s 40
10. Μπάτον McLaren-Mercedes 1m26.972s +1.250s 39
11. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m27.304s +1.582s 17
12. Σούτιλ Force India-Mercedes 1m27.375s +1.653s 36
13. Μπότας Williams-Renault 1m27.429s +1.707s 31
14. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m27.491s +1.769s 40
15. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m27.608s +1.886s 38
16. Μαλντονάντο Williams-Renault 1m27.720s +1.998s 23
17. Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m27.949s +2.227s 34
18. Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m28.431s +2.709s 30
19. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault 1m28.692s +2.970s 39
20. Μπιανκί Marussia-Cosworth 1m28.799s +3.077s 32
21. Πικ Caterham-Renault 1m29.366s +3.644s 37
22. Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m30.164s +4.442s 27

zp8497586rq
zp8497586rq