Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Δοκιμές Χερέθ, 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!

Ελλάδα 22:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δοκιμές Χερέθ, 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!

FORMULA 1

Δοκιμές Χερέθ, 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!

FORMULA 1

Για μία ακόμα ημέρα, Sauber και Ferrari που μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος, μοιράστηκαν και τις δυο πρώτες θέσεις της κατάταξης στο πλαίσιο της τρίτης εκ των τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης που διεξάγονται στην πίστα της Χερέθ!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Σήμερα εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων ο Kimi Raikkonen που ανέλαβε από το Vettel στο τιμόνι της SF15T και ο Felipe Nasr ο νεαρός Βραζιλιάνος της Sauber που πήρε τη σκυτάλη από τον Marcus Ericsson. Ο Raikkonen ήταν ταχύτερος στο μεγαλύτερο μέρος των 8 ωρών προτού τελικά ο Nasr γράψει έναν χρόνο χρησιμοποιώντας για δυο γρήγορους γύρους τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Nasr νωρίτερα το πρωί δεν είχε αποφύγει μια έξοδο με την C34 που επέστρεψε με γερανό στα πιτ.

Η SF15 T σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, James Allison έχει φτιαχτεί με γνώμονα και το οδηγικό στυλ του Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός πέρυσι υπέφερε καθώς η F14T δεν συμπεριφέρονταν όπως θα ήθελε στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Η φετινή SF15T είναι σύμφωνα με τον Allison πιο σταθερή στην είσοδο της στροφής και μέχρι το μέσον ενώ στο φρενάρισμα συμμετέχει περισσότερο ο πίσω άξονας όπως θέλει ο Κίμι. Επιπλέον ανέλαβε στη Ferrari ως επικεφαλής μηχανικός ο Toni Cuquerella, άλλοτε μηχανικός του Kubica στη BMW.

Advertisement
Advertisement

Μένει να ακούσουμε βέβαια και τις πρώτες εντυπώσεις του Kimi Raikkonen για τη νέα Ferrari. Ο Φινλανός άσσος είναι ο τελευταίος πρωταθλητής με την Ιταλική ομάδα, μαζί πήραν τον τίτλο το 2007.

Διάταξη πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων πίσω από τον εμπρός τροχό της Ferrari SF15T που καταγράφει την μορφοποίηση του αέρα

Προς το τέλος της ημέρας ο Nico Rosberg με τη Mercedes κατάφερε προσωρινά να μπει ανάμεσα στα μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari κινούμενος γρήγορα με την W06 Hybrid. Ο Γερμανός το πρωί παρότι η πίστα είχε υγρασία και χρειάστηκαν βρόχινα ελαστικά κατάφερε να συμπληρώσει 93 γύρους προτού ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος τον υποχρέωσε να σταματήσει στην πίστα. Η W06 επέστρεψε με γερανό στα πιτ οι μηχανικοί εξέτασαν τι συνέβη και έστειλαν ξανά το μονοθέσιο στην πίστα. Ο Γερμανός τελικά ξεπέρασε τους 150 γύρους.

Δεύτερη συνεχόμενη μέρα με προβλήματα στη Mercedes. Χτες ήταν διαρροή νερού, σήμερα πρόβλημα στο θερμικό κινητήρα της μονάδας ισχύος

Τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά για τη Red Bull μετά το χθεσινό πρόβλημα με την αεροτομή σήμερα η ομάδα αντιμετώπισε νωρίς το πρωί πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος. Οι μηχανικοί αναγκάστηκαν να την αλλάξουν και ο Ricciardo με 48 γύρους στο ενεργητικό του έμεινε άπραγος στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.

Advertisement

Στη McLaren Honda ξεκίνησαν καλά σήμερα με τον Alonso να συμπληρώνει 32 αργούς μεν αλλά ολόκληρους γύρους στη βρεγμένη πίστα. Μια πτώση στην πίεση του ψυκτικού υγρού στη μονάδα ισχύος υποχρέωσε τους μηχανικούς να σταματήσουν την προσπάθεια για να εξετάσουν από πού προήρθε. Η μέρα ήταν καλύτερη από τις προηγούμενες αλλά απέχει ακόμη πολύ από το να χαρακτηριστεί καλή.

Ο Alonso για μια ακόμη μέρα ήταν ο πιο αργός με τη McLaren – Honda. Ο ρυθμός της ΜΡ4/30 είναι ακόμη πιο αργός από GP2

Ο Massa ανέλαβε δράση στη Williams στη θέση του Μπότας κάνοντας σήμερα πολλές πρόβες εκκινήσεων. Στη βρετανική ομάδα είναι πολύ ευχαριστημένοι με την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.

Advertisement

To ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη…

Συνολικά οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Οδηγός Μονοθέσιο Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m21.545s 108
2 Kimi Raikkonen Ferrari 1m21.750s 0.205s 92
3 Nico Rosberg Mercedes 1m21.982s 0.437s 151
4 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m22.276s 0.731s 71
5 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m22.713s 1.168s 96
6 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso/Renault 1m23.187s 1.642s 136
7 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m23.901s 2.356s 48
8 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m35.553s 14.008s 32