Δοκιμές Χερέθ, 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!
FORMULA 1Δοκιμές Χερέθ, 3η μέρα: Σταθερά μπροστά μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari!
FORMULA 1Για μία ακόμα ημέρα, Sauber και Ferrari που μοιράζονται την ίδια μονάδα ισχύος, μοιράστηκαν και τις δυο πρώτες θέσεις της κατάταξης στο πλαίσιο της τρίτης εκ των τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης που διεξάγονται στην πίστα της Χερέθ!
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Σήμερα εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων ο Kimi Raikkonen που ανέλαβε από το Vettel στο τιμόνι της SF15T και ο Felipe Nasr ο νεαρός Βραζιλιάνος της Sauber που πήρε τη σκυτάλη από τον Marcus Ericsson. Ο Raikkonen ήταν ταχύτερος στο μεγαλύτερο μέρος των 8 ωρών προτού τελικά ο Nasr γράψει έναν χρόνο χρησιμοποιώντας για δυο γρήγορους γύρους τη μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Nasr νωρίτερα το πρωί δεν είχε αποφύγει μια έξοδο με την C34 που επέστρεψε με γερανό στα πιτ.
Η SF15 T σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, James Allison έχει φτιαχτεί με γνώμονα και το οδηγικό στυλ του Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός πέρυσι υπέφερε καθώς η F14T δεν συμπεριφέρονταν όπως θα ήθελε στο φρενάρισμα και στην είσοδο της στροφής. Η φετινή SF15T είναι σύμφωνα με τον Allison πιο σταθερή στην είσοδο της στροφής και μέχρι το μέσον ενώ στο φρενάρισμα συμμετέχει περισσότερο ο πίσω άξονας όπως θέλει ο Κίμι. Επιπλέον ανέλαβε στη Ferrari ως επικεφαλής μηχανικός ο Toni Cuquerella, άλλοτε μηχανικός του Kubica στη BMW.
Μένει να ακούσουμε βέβαια και τις πρώτες εντυπώσεις του Kimi Raikkonen για τη νέα Ferrari. Ο Φινλανός άσσος είναι ο τελευταίος πρωταθλητής με την Ιταλική ομάδα, μαζί πήραν τον τίτλο το 2007.
Προς το τέλος της ημέρας ο Nico Rosberg με τη Mercedes κατάφερε προσωρινά να μπει ανάμεσα στα μονοθέσια με μονάδα ισχύος Ferrari κινούμενος γρήγορα με την W06 Hybrid. Ο Γερμανός το πρωί παρότι η πίστα είχε υγρασία και χρειάστηκαν βρόχινα ελαστικά κατάφερε να συμπληρώσει 93 γύρους προτού ένα πρόβλημα στη μονάδα ισχύος τον υποχρέωσε να σταματήσει στην πίστα. Η W06 επέστρεψε με γερανό στα πιτ οι μηχανικοί εξέτασαν τι συνέβη και έστειλαν ξανά το μονοθέσιο στην πίστα. Ο Γερμανός τελικά ξεπέρασε τους 150 γύρους.
Τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά για τη Red Bull μετά το χθεσινό πρόβλημα με την αεροτομή σήμερα η ομάδα αντιμετώπισε νωρίς το πρωί πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος. Οι μηχανικοί αναγκάστηκαν να την αλλάξουν και ο Ricciardo με 48 γύρους στο ενεργητικό του έμεινε άπραγος στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.
Στη McLaren Honda ξεκίνησαν καλά σήμερα με τον Alonso να συμπληρώνει 32 αργούς μεν αλλά ολόκληρους γύρους στη βρεγμένη πίστα. Μια πτώση στην πίεση του ψυκτικού υγρού στη μονάδα ισχύος υποχρέωσε τους μηχανικούς να σταματήσουν την προσπάθεια για να εξετάσουν από πού προήρθε. Η μέρα ήταν καλύτερη από τις προηγούμενες αλλά απέχει ακόμη πολύ από το να χαρακτηριστεί καλή.
Ο Massa ανέλαβε δράση στη Williams στη θέση του Μπότας κάνοντας σήμερα πολλές πρόβες εκκινήσεων. Στη βρετανική ομάδα είναι πολύ ευχαριστημένοι με την αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.
To ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη…
Συνολικά οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση | Οδηγός | Μονοθέσιο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m21.545s | – | 108 |
2 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m21.750s | 0.205s | 92 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m21.982s | 0.437s | 151 |
4 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m22.276s | 0.731s | 71 |
5 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m22.713s | 1.168s | 96 |
6 | Carlos Sainz Jr. | Toro Rosso/Renault | 1m23.187s | 1.642s | 136 |
7 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m23.901s | 2.356s | 48 |
8 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m35.553s | 14.008s | 32 |