Menu
Live Κίνηση | Τιμές Αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Executive Skoda Kodiaq

FORMULA 1

Μπροστά ξανά η Ferrari στις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Δύο στα δύο για τη Ferrari στο ξεκίνημα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης της Formula 1, αυτή τη φορά με τον Charles Leclerc να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο της ημέρας.

Ο Μονεγάσκος που αντικαθιστά φέτος τον Kimi Raikkonen στη Scuderia, μιμήθηκε τον teammate του Sebastian Vettel και σημείωσε την κορυφαία επίδοση, επίσης στο πρωινό μέρος του τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης. Σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.18.247, λίγο πιο πάνω από τον Γερμανό, επίσης με τα C3 ελαστικά της Pirelli.

Παράλληλα, ο οδηγός της Ferrari απόλαυσε και αξιοπιστία -που κακά τα ψέματα, είναι το βασικό ζητούμενο σε αυτή τη φάση- καθώς η SF90 κάλυψε 157 γύρους στο σιρκουί του Μονμελό.

Βίοι αντίθετοι με τον Pierre Gasly που είχε μία άτυχη πρώτη ημέρα στη δουλειά ως οδηγός της Red Bull Racing. Ο Γάλλος έχασε τον έλεγχο της RB15 στη στροφή 15 και κατέληξε στον προστατευτικό τοίχο, ολοκληρώνοντας πρόωρα και άδοξα τη μέρα του.

Κατά το μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας, οι οδηγοί επικεντρώθηκαν σε προσομοιώσεις μεγάλων αποστάσεων, προσπαθώντας άλλωστε να δοκιμάσουν τα επίπεδα αξιοπιστίας των νέων τους μονοθεσίων αλλά και να τα «γνωρίσουν» καλύτερα. Μόνο στα τελικά στάδια της ημέρας είδαμε αρκετές αλλαγές στους χρόνους.

Το απόγευμα σημείωσε τον καλύτερο του χρόνο ο Lando Norris, τοποθετώντας τη McLaren MCL34 στη δεύτερη θέση, αυτός χρησιμοποιώντας τα ελαστικά C4 (πιο μαλακά από εκείνα του Leclerc). Το Top3 συμπλήρωσε ο Kevin Magnussen με τη Haas. Μόνο αυτοί ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο.

Οριακά εκτός ήταν ο Alex Albon που ξεκίνησε στραβά την καριέρα του ως οδηγός της Scuderia Toro Rosso αφού έστειλε την STR14 στην αμμοπαγίδα λίγο αφότου βγήκε από τα pits. Ωστόσο αυτή δεν υπέστη σοβαρές ζημιές και επιστρέφοντας στην πίστα ο 22χρονος όχι μόνο πρόλαβε να καλύψει 132 γύρους αλλά είχε και πολύ καλό ρυθμό με τη C2 γόμα, πριν βάλει τη C4 για να σημειώσει την τέταρτη καλύτερη επίδοση.

Στη Mercedes είδαμε ξανά το πρόγραμμα της ημέρας να μοιράζεται ανάμεσα στους δύο οδηγούς, χωρίς η W10 να κυνηγάει χρόνους. Είχε όμως εντυπωσιακό ρυθμό με τη C3 γόμα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Δημοφιλή στο Protothema.gr