Δοκιμές εξέλιξης Μπαχρέιν, 4η ημέρα (updated)
FORMULA 1Δοκιμές εξέλιξης Μπαχρέιν, 4η ημέρα (updated)
FORMULA 1Φινάλε στις δοκιμές εξέλιξης των ομάδων της Formula 1 στην πίστα του Σακχίρ, με τον Nico Rosberg να τοποθετεί ξανά τη Mercedes W05 στην κορυφή των χρόνων. Ο Γερμανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.33.283 που είναι και η καλύτερη επίδοση του τετραημέρου. ΤΩΝ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ / ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, σημειώστε πως ο Γερμανός είχε πάρει πέρυσι την pole με χρόνο 1:32.3. Πρέπει να τονιστεί πως η κατάσταση της πίστας και τα ελαστικά δεν είναι ίδια. Πέρυσι ο Rosberg χρησιμοποιούσε την μαλακή γόμα ενώ τώρα ο χρόνος του ήρθε επίσης με την μαλακή γόμα της Pirelli. Όμως έχει αλλάξει η σκληρότητα των γομών της Pirelli φέτος, τα ελαστικά είναι πιο σκληρά. Παραμένει όμως η επίδοσή του ενδεικτική της ταχύτητας της Mercedes αλλά και των δυνατοτήτων που έχουν τα φετινά μονοθέσια.
WHAT CAR
Η Mercedes το πρωί επικεντρώθηκε στην αξιολόγηση της ταχύτητας της W05 σε μικρό αριθμό γύρων ενώ το απόγευμα επιχείρησαν προσομοίωση αγώνα.
Ο Nico Rosberg μετά την ολοκλήρωση της ημέρας σημείωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το πρώτο τεστ στο Μπαχρέιν. Συμπληρώσαμε πολλά χιλιόμετρα και μάθαμε πολλά για το μονοθέσιο. Σήμερα το πρωί κάναμε μερικούς γύρους κατατακτήριων δοκιμών και η αίσθηση ήταν καλή. Μπορούσα να επιτεθώ στο γρήγορο γύρο και είχα καλή ισορροπία. Μετά κάναμε προσομοίωση αγώνα, αυτό ήταν καθοριστικό για να μάθουμε πράγματα για τα υποσυστήματα του μονοθεσίου. Υπήρχε πολλή πληροφόρηση από τους μηχανικούς το μυαλό μου γέμισε με πληροφορίες. Είχαμε ένα πρόβλημα στο τέλος και η μέρα μας ολοκληρώθηκε νωρίτερα από το προγραμματισμένο».
Για 4η συνεχή μέρα ο καιρός ήταν ιδανικός στην έρημο του Σακχίρ. Σποραδικές πνοές ανέμου και λίγα σύννεφα που κατέβασαν στο φινάλε τη θερμοκρασία οδοστρώματος από τους 40 βαθμούς Κελσίου στους 28. Παρότι ο Rosberg ξεπέρασε κατά πολύ την απόσταση ενός αγώνα σήμερα η W05 συνέχισε να παρουσιάζει προβλήματα, μάλιστα το απόγευμα ο Γερμανός έμεινε στην πίστα.
Ο δοκιμαστής της Williams, Felipe Nasr, είχε την ευκαιρία αν οδηγήσει σήμερα την FW36.
Η Lotus ξεκίνησε τις δοκιμές 90 λεπτά αργότερα καθώς περίμενε ανταλλακτικά από το Ένστον για την Ε22. Μετά τη χθεσινή μέρα όπου αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα στη Lotus ήταν ικανοποιημένοι βλέποντας το Pastor Maldonado να βάζει 59 γύρους. Η Ε22 παρουσίασε πρόβλημα στο λογισμικό και στα ηλεκτρονικά που την καθήλωσαν κάποιες ώρες στα πιτ.
Μετά το τέλος των δοκιμών ο Maldonado δήλωσε: «Βάλαμε αρκετούς γύρους σήμερα και για μένα ήταν καλό που βρέθηκα αρκετό χρόνο στο μονοθέσιο. Η αξιοπιστία βοήθησε στη δουλειά μας και αυτό είναι ένα καλό σημάδι για την ερχόμενη βδομάδα». Η ομάδα της Lotus δε συμμετείχε στο πρώτο 4ημερο δοκιμών στο Μπαχρέιν.
Στη Sauber η απογοήτευση ήταν έκδηλη στο πρόσωπο των ανθρώπων της ομάδας καθότι μετά τη χθεσινή παραγωγική μέρα σήμερα ο Adrian Sutil δεν κατάφερε να συμπληρώσει πάνω από 7 γύρους με τη C33 στην πίστα. Το πρόβλημα που ανέκυψε ήταν στο εσωτερικό του σασί και η Ελβετική ομάδα υποχρεώθηκε να το αλλάξει. Έγιναν μάλιστα οι απαραίτητες ενισχύσεις για να μην ξανασυμβεί η ίδια αστοχία. Από μια πλευρά ήταν θετικό ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε τώρα και όχι σε αγώνα. Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο Γερμανός πιλότος που για πρώτη φορά στην καριέρα του θα αγωνιστεί με άλλη ομάδα εκτός της Force India, ανέφερε: «Ήταν μια απογοητευτική μέρα. Χάσαμε πολύτιμο χρόνο στην πίστα παρότι οι μηχανικοί έκαναν ότι μπορούσαν για να επιδιορθώσουν το μονοθέσιο. Συμβαίνουν αυτά στις δοκιμές ελπίζω να εκμεταλλευτούμε τις τέσσερις τελευταίες μέρες».
Η μέρα δεν ήταν ανέφελη για τη Ferrari, με τον Kimi Raikkonen να χάνει αρκετό χρόνο στα πιτ και τελικά στο τέλος της μέρας να έχει ατύχημα στην 4η στροφή.
Στη Red Bull είδαν με απογοήτευση την RB10 να παραμένει ακόμη μια φορά περισσότερη ώρα στα πιτ απ’ ότι στην πίστα. Το πρωί οι μηχανικοί της εταιρείας αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα λογισμικού, όταν αυτό επιλύθηκε και το μονοθέσιο έκανε 10 γύρους στην πίστα το μεσημέρι, προέκυψε άλλο πρόβλημα μηχανικό αυτή τη φορά. Παρά την προσπάθεια των μηχανικών της εταιρείας δεν κατέστη δυνατό να ξαναβγεί το μονοθέσιο στην πίστα.
Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών, ο Daniel Ricciardo ήταν απογοητευμένος: «Ειλικρινά δεν ήταν καλή μέρα σήμερα. Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο. Ελπίζω να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το τελευταίο 4ημερο. Το μονοθέσιο όσο το οδήγησα έδινε σπουδαία αίσθηση».
Η κατάταξη της ημέρας:
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | |
1. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m33.283s | 89 |
2. | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1m34.957s +1.674 | 66 |
3. | Kimi Raikkkonen | Ferrari | 1m36.718s +3.435 | 82 |
4. | Felipe Nasr | Williams-Mercedes | 1m37.569s +4.286 | 87 |
5. | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1m38.707s +5.424 | 59 |
6. | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1m39.258s +5.975 | 19 |
7. | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1m39.837s +6.554 | 15 |
8. | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Renault | 1m40.472s +7.189 | 19 |
9. | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 1m43.027s +9.744 | 17 |
10. | Marcus Ericcson | Caterham-Renault | 1m45.094s +11.811 | 4 |
11. | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | Δεν σημείωσε χρόνο | 5 |
12. | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | Δεν σημείωσε χρόνο | 5 |
Επόμενο ραντεβού, πάλι στο Μπαχρέιν, για τις τελευταίες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που διεξάγονται στις 27 Φεβρουαρίου με 2 Μαρτίου.
Διαβάστε εδώ τι έγινε την πρώτη ημέρα δοκιμών στο Μπαχρέιν.