Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Αποχωρεί από την F1 o Webber (updated)

Ελλάδα 0:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποχωρεί από την F1 o Webber (updated)

FORMULA 1

Αποχωρεί από την F1 o Webber (updated)

FORMULA 1

Για μία ακόμα φορά αποδείχθηκε πως στη Formula 1, όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά! Οι φήμες μηνών, τελικά ανταποκρίνονταν στη πραγματικότητα και ο Μαρκ Ουέμπερ αφήνει την F1 και τη Red Bull Racing για να τρέξει στο Mans με την Porsche! TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Ο Αυστραλός διανύει την έβδομη σεζόν του στη αυστριακή ομάδα, διάστημα στο οποίο πανηγύρισε 9 νίκες και 11 pole position, φέρεται να πήρε την απόφαση μετά την τελευταία κόντρα με τον teammate του, Σεμπάστιαν Φέτελ, στο φετινό Grand Prix της Μαλαισίας.

Με το συμβόλαιο του να είναι όπως συνήθως στα χρόνια του στους ταύρους μονοετές, πήρε την απόφαση να μη μπει καν σε συζητήσεις ενόψει 2014 και να αρχίσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του. Ο 36χρονος επιστρέφει στον κόσμο των αγώνων αντοχής, εκεί όπου έτρεχε τη διετία 1998-1999 με τη Mercedes.

Αυτή τη φορά, ως πρώτο όνομα στην “επίθεση” της Porsche στους αγώνες αντοχής, με στόχο την κατάκτηση της κορυφής στον 24ωρο αγώνα του Mans, στη κορυφαία κατηγορία LMP1!

Advertisement
Advertisement

“Αποτελεί τιμή για εμένα η μεταγραφή στην Porsche τώρα που επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία του Mans αλλά και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Αγώνων Αντοχής. Η Porsche έχει γράψει ιστορία ως κατασκευαστής και έχει ξεχωρίσει για τη προηγμένη τεχνολογία αλλά και τις επιδόσεις της σε κορυφαίο αγωνιστικό επίπεδο. Ανυπομονώ για αυτή τη νέα πρόκληση για εμένα, μετά τη Formula 1. Η Porsche έχει θέσει υψηλούς στόχους και ανυπομονώ να οδηγήσω ένα από τα ταχύτερα sportscars στον κόσμο”, δήλωσε ο Webber.

Ο Αυστραλός θα ενώσει τις δυνάμεις του με τον Νιλ Γιάνι που επίσης προέρχεται από την “οικογένεια” της Red Bull, τον Ρομέν Ντουμά και τον Τίμο Μπέρνχαρντ ενώ σύντομα αναμένεται να προστεθούν κι άλλα ονόματα σε αυτή τη λίστα.

Όσο για τη γερμανικής εταιρεία, θέλει να επαναλάβει θριάμβους ανάλογους εκείνου που είχε το 1998 στον θρυλικό αγώνα αντοχής. Εκ μέρους της Porsche, μίλησε ο Βόλφγκανγκ Χατζ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης.

Advertisement

“Είμαι πολύ ικανοποιημένος που εξασφαλίσαμε τη συμμετοχή του Μαρκ Ουέμπερ στο LMP1 project μας, ενός εκ των καλύτερων και πιο επιτυχημένων πιλότων Formula 1 της εποχής μας. Εκτός από κορυφαίος οδηγός, έχει εμπειρία στο Mans και είναι λάτρης της Porsche εδώ και χρόνια”, σχολίασε ο Χατζ.

Formula 1 τέλος λοιπόν για τον Ουέμπερ που ξεκίνησε την περιπέτεια του στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2002 (μετά από 2 πετυχημένες σεζόν στην F3000) με την ανίσχυρη Minardi. Κατάφερε να βαθμολογηθεί στον πρώτο του κιόλας αγώνα, τερματίζοντας πέμπτος στην πατρίδα του.

Advertisement

Την επόμενη χρονιά πήρε μεταγραφή στη Jaguar Racing όπου έμεινε δύο χρόνια, με καλύτερο τερματισμό την έκτη θέση. Το 2005 μεταπήδησε στη BMW Williams (απλά Williams το 2006) όπου έμεινε άλλη μία διετία – με κορυφαία εμφάνιση αυτή που τον έφερε στο βάθρο στο Μονακό.

Και το 2007, ξεκίνησε η περιπέτεια της Red Bull Racing. Δύο σεζόν με teammate τον Ντέιβιντ Κούλθαρντ και στη συνέχεια τον ανερχόμενο Σεμπάστιαν Φέτελ. Με τον Σκοτσέζο τα πήγαιναν καλά αλλά η αλήθεια είναι πως τότε, η αυστριακή ομάδα κινούνταν ακόμα στη μετριότητα. Όταν από το 2009 άρχισαν οι νίκες και οι μάχες σε κορυφαίο επίπεδο, άλλαξαν όλα.

Ο Ουέμπερ πανηγύριζε νίκες αλλά είχε και μεγάλες κόντρες με τον Φέτελ, με αποκορύφωμα την Τουρκία το 2010 και τη Μαλαισία φέτος. Όλο αυτό το διάστημα, απέτυχε να ακολουθήσει το ρυθμό του κατά 11 χρόνια νεότερου teammate του, υστερώντας σε ουσία και αποτελέσματα. Η κορύφωση της καριέρας του, ήρθε στο τέλος του 2010, όταν διεκδικούσε την κατάκτηση του τίτλου του παγκόσμιου πρωταθλητή, μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Advertisement

Όσο για την επόμενη μέρα στη Red Bull, όλα δείχνουν πως το 2014 ο Κίμι Ράικκονεν θα είναι αυτός που θα αποτελέσει τον teammate αλλά ταυτόχρονα και αντίπαλο δέος για τον Φέτελ.